15.6.15

Morning routine-Summer break-Expectations vs Reality

Hej dragi moji,kako ste?Nemam više ideja kako da započnem postove tako da nemojte da se ljutite ako kazem Hello ili čak Bonjour-dobar dan.Za današnji post sam odlučila da napravim Summer morning routine-Reality vs Expectations.Tako da se nadam  da ćete da uživate dok čitate ovaj post ☺


Buđenje


Expectations
6 sati je ujutru,budim se uz cvrkut ptičica i zrake sunca ☺☺☺


Reality
Alarm zvoni,otvorim oči samo da bih ga ugasila.Ugasim ga i tako uradim još jedno 100 puta.Kada se konačno lepo probudim vidim da je 12 sati-moj novi rekord ☺



Doručak

Expectations
Hm znam,pogledaću malo Tumblr za ideje za letnji doručak.Mmmm ovo izgleda ukusno napraviću ovo,još malo dekoracije i gotovo!


Reality

Već je jedan sat,OMG,kakav doručak vreme je da ručam.Pošto nema nikoga kod kuće ješću sladoled ☺☺☺


Šminkanje i oblačenje

Expectations

Maskara,BB crema,korektor,senke,karmin i sjaj,sve je tu,hm šta da obučem znam Pinterest će ovde da mi pomogne ☺☺☺


Reality

Idem li danas negde?Ipak ne,ostaću u pidžami ceo dan,rešen problem ☺



Odlazak u grad


Expectations
Pozvaću moje BFF,posle pet minuta-Jej dolaze,jedva čekam da ludujemo.

Reality

Žašto nekog da zovem kad su svi ,,zauzeti,,.



Pa dragi moji to je sve za ovaj post,jako sam se zabavila dok sam ga pisala,nadam se da vam se dopada.Do sledećeg posta vaša



37 comments:

  1. Ovo je fantastican post,jako sam se lepo nasmejala.Pozdrav

    ReplyDelete
  2. Nekako sam se bas nasmejala xD Super je post! I svaka cast na ideji ♥

    ReplyDelete
  3. Izvini sto nisam komentarisala zadnjih nekoliko meseci,samo nisam imala internet a ni vremena za citanje.Od sada redovno komentarisem postove :) Uzred odlican post :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma u redu je jer ni ja nisam bas mnogo pisala postove zbog skole,hvala ti <3

      Delete
  4. Super post...
    Stvarnno sve je istina haha
    Samo tako nastavi odlična si :D
    Možeš li napisati još takvih postova :***

    http://sisterworldevol.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Kraljica si Alex ♥ Baš si me lepo nasmejala :))

    ReplyDelete
  6. Zabavila si me ovim postom Alex☺

    ReplyDelete
  7. Great post:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ReplyDelete
  8. Veoma dobar post.Alex imaš stvarno neki dar za pisanje postova.Inače to je veoma realno.
    Odličnoo ♥

    -Milica

    ReplyDelete
  9. Odlican post Alex, nasmejala si me do suza. ♥ Ja sam takodje pisala post na ovu temu, tako da me zanima da li si videla od mene, ili si sama smislila ovu ideju? ( glupo pitanje ali te molim da odgovoris xD )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama sam smislila ovu ideju nisam je stvarno videla od tebe :) .hvala :)

      Delete
  10. Post je super.Stvarno si me zasmejala! :*

    http://tijanaworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Meni najteže pada ovo ustajanje. :D Em što ne mogu da legnem na spavanje pre 3 - 4 noću, em što ne mogu da ustanem pre 12. Doručak uvek preskočim, najčešće sam u pidžami veći deo dana itd. :D Mislim da je tako kod skoro svih nas. Super postić. :)

    ReplyDelete
  12. Zdravoooo, skoro sam napravila svoj teen makeup/moda/diy blog, pa molim te da ga pogledaš:
    Mimanmm.weebly.com ♥

    Inače super ti je post ☺ ♥

    ReplyDelete
  13. Odlican post i definitifno sve sto si napisala je stvarno bar u mom zivotu.
    Budjenje i simkanje je 1000% istina ♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  14. Original ja. Hahahahha.♥♥

    ReplyDelete
  15. Post je i vise nego odlican. Svaka cast za ideju!
    Novi post na mome blogu:

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Odlican post. Jako mi se svidja nacin na koji pises.

    http://maki003.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Odlican post, svidja mi se :)
    Posebno ovo za budjenje hhaha, tako je kod mene svako jutro na raspustu! :)

    Novi post na blogu :)
    Girly world

    ReplyDelete
  18. Draga Alex, kako danas gotovo svi blogeri i jutjuberi svoje zivote prededstavljaju savrsenim kroz postove i snimke ovog tipa ovaj post mi je delovao toliko iskreno. A dans je iskrenost prava retkost.

    Usput baci pogled na nas blog. Nove smo i svaki vid podrske bi nam znacio. Uostalom i sama si nekad bila na pocetku i znas kako to ide.
    Pozdrav lepoticeee.
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Kako zanimljiv post. Haha cist pogodak za realnost! :)

    ReplyDelete