21.6.15

-Mali saveti za blogovanje-

Zdravo dragi moji,izvinjavam se jer nisam pisala post 3. dana,bila sam kod bake a kod nje nema interneta.Za današnji post sam odlučila da vam pokažem 4. najvažnija saveta za blogovanje.Ako želite da budete dobar bloger samo pratite ove korake i uspećete u tome ☺☺☺



1.savet

Tekstovi

Kako biste privukli vaše čitaoce morate da imate dobre tekstove,tekstovi moraju da budu gramatički tačni i to je po pitanju tekstova jako bitno.Ne možete da pišete neznam,dali,jahocu.Već morate da pišete ne znam,da li,ja hoću.Tekstovi moraju da vam budu dugački,ne možete da napišete četiri rečenice i završite post,već ako radite na primer recenziju morate detaljno da opišete proizvod i njegovu funkciju.Pratite sve što sam napisala i tekstovi će vam biti odlični.


2.savet

Slike

Ovo je takođe jako važno za dobar blog.Kako biste imali dobru recenziju morate da lepo slikate proizvod i pokažete ga vašim čitaocima.Ne morate da imate profesionalan fotoaparat da bi ste imali dobar blog dovoljna je i dobra kamera sa telefona.Ja slikam sa kamerom od 8mp.Blic je nešto najodvratnije na kameri.Ako pišete post uveče nemojte da uzmete proizvod uključite blic i slikate.Slike neće biti kvalitetne.Ako pak ne možete po danu da slikate proizvod uzmite proizvod i slikajte ga bez blica,ali sliku obradite u PicMonkey-u ili nekom drugom photoshopu.



3.savet

Promovisanje


Odmah kada napravite blog trčite na drugi da ostavite link svog.To je najveća greška svakog blogera početnika.Nemojte slučajno da ostavite samo link svog bloga,ako već želite da se promovišete ostavite dobar komentar, a ne samo ,,Super si'' ili samo link to svaki bloger mnogo mrzi.Napišite 2-3 posta i čekajte da vam čitaoci sami dođu,a ako želite da se promovišete dobro komentarišite post i ostavite link svog bloga ☺☺





4.savet

Izgled bloga


Ako želite da vaš blog bude posećen nešto jako bitno jeste i izgled bloga.Nemojte da za pozadinu bloga stavite neku crnu boju i boja teksta postova bude crna,to neće niko da čita.Prvenstveno zato što je blog tmuran i nema života.Blog mora da odiše svežinom i bojama.Stavite pozadinu koja je svetla i videćete kako će vam blog lepše izgledati.Mnogi blogeri koji su takođe počeli da bloguju stave puno ikona sa strane od igrica,kalendara,slika pasa....Te ikonice nisu bitne.Ono što će vam stvarno trebati jeste ikonica čitaoca,popularnih postova,o vama i Google prevodioca koji je jako bitan ako čitaoc ne zna vaš jezik.




Najbolji kometar iz prošlog posta je Ivin.


Pitanje za sledeći najbolji komentar je ,,Šta mislite koje je pravilo najvažnije?''



Ja sam za danas završila svoj post,nadam se da sam vam pomogla u blogovanju.Do sledećeg posta vas ljubi,vaša   





34 comments:

  1. Iskreno, mislim da nema najvažnijeg, sva ova pravila zajedno čine jednu jedinstvenu celinu i ne mogu funkcionisati jedno bez drugog. Na primer, ako imate sjajan izgled bloga, privućićete pažnju, ali niko se tu neće zadržati ukoliko je tekst previše kratak, previše dug, ili pravopisno netačan. Takođe, ako imate profesionalni fotoaparat, to ne znači da će ljudi posećivati blog, oni ne žele da vide savršene fotografije, savršen tekst, ili dizajn, žele da vide nešto lepo a korisno, žele da vide trud, pa makar kamera bila i 5mp. Najvažnije u postovima jeste da se poštuju sva ova pravila, ali umereno. Volim blogerke koje to ispunjavaju, i težim ka tome da ispunim sva pravila u svakom postu. :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. To sam u postu i rekla,hvala ti :)

      Delete
  2. Odličan post!
    Što se tiče teksta,slažem se oko gramatičkih greški,ja čim vidim da je neko napisao ''neznam'' odmah izlazim iz bloga.To je ono što najviše mrzim,ili kad napišu ''naj bolja'' ili tako nešto,ughh odmah izlazim.
    Slažem se za sve što si navela.
    Na blogu ako ima samo 3/4 rečenice i 100 slika,neće biti zanimljivo samo pročitati to i listati slike,treba sve detaljno objasniti kakav je proizvod,miris,učinak...A ne samo staviti slike.
    Kada si već pomenula izgled,odlično si uredila blog *-*
    Sviđa mi se natpis ''Beauty By Alex'' i što nisi stavljala nepotrebne ikone :D
    Najbolja si i savjeti su ti odlični :*

    www.myworldajla.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super post,Alex ♥
    Jako si sve lepo objasnila super si ti devojka

    ReplyDelete
  4. Bas si sve lepo objasnila,lep post Alex!

    ReplyDelete
  5. BAS SLADAK POST TI SI MOJ IDOLLLL

    ReplyDelete
  6. Mnogo volim da citam ovakve postove jer ti i kao bloger, ali i kao citalac, pises sta volis a sta ne. Mislim da svaka sugestija i savet pomazu blogeru i treba ih uvaziti.
    Ne mogu izdvojiti jedan savet kao najbolji jer su po mom misljenju i slike i tekst jako bitni, ali pak izgled bloga je ono sto privlaci citaoca da poseti tvoj blog.
    P.S. Bas mi se svidja tvoj trenutni izgled bloga (kombinacija vintage pozadine i fonta teksta) i moram da primetim da ti se stil pisanja promenio, odnosno popravio. :)

    ReplyDelete
  7. Post je super.Mnogo si mi pomogla.Tačno je da kad pišeš post ne treba da imaš pravopisnih greški ali nekad se jednostavno dogodi neka mala greška i to ako se još ne primeti.Ako neko dobro piše i nekad pogrešno napiše ne mogu stavi nemogu ja ne bih odlazila sa tog bloga zbog jedne ili dve pravopisne greške.Ja se ne bih ljutila kad bi mi neko stavio kratak komentar i link svog bloga,a tek je počeo da bloguje.Inače post je super i mnogo si mi pomogla.Ti imaš smisla za pisanje i obožavam tvoj blog.

    http://tijanaworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super je post, samo mi je ovo nekako vec vidjeno. Sve blogerke su vec dale slicne savete :-) Ali to nije toliko uticalo na kvalitet posta :-)

    ReplyDelete
  9. Post je odlican. Mislim da su najbitniji tekst i izgled. Ipak to prvo primetis na svakom blogu. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Mislim da je svako pravilo od navedenih na neki svoj nacin vazno i ima svoj udeo u blogovanju. Za dobar blog neophodne su ostre slike , ispravni tekstovi, dobra reklama i svetla pozadina. Ako se i jedan od ovih pravila zbog ovih ili onih razloga izgubi iz vida samim tim i blog gubi svoju car.

    Inace obozavam tvoj blog. Jednostavno kada citam postove osecam veliku dozu iskustva i iskrenosti sto me je i navelo da se na isti i uclanim.Veeeliki pozdrav za tebe lepotice <3

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Po meni,jedan od tvojih najboljih postova do sada.Sve si lepo objasnila.Dobar blog sadrži sladak izgled,zanimljive tekstove,originalne ideje,i slične stvari.Među njima brojnim,lično mislim da bismo svi trebali najviše ceniti tekst.Kvalitetni postovi čine blog više od slatkih gadžeta i naslovne,i svega drugog.Kako si rekla,bloger treba da zna pravopis vrlo dobro.Ako se omakne par greškica,u slovima,nema veze,i meni koja proverim post 100 puta pre n što objavim ponekad omakne. Mislim da je tekst najvažniji jer zbog njega dolaze posetioci na blog,ne zbog izgleda i tako. A i blogovi koji imaju najjednostavniju pozadinu mogu da imaju predobre postove :D .

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja se trudim da poštujem svako od ovih pravila.Ja kada sam napravila blog napisala sam uvodni post i sledećeg dana drugi post i tada krenula da reklamiram blog (ali onako kako si ti navela "pročiala post i ostavila duži komentar").Gramatiku u postu trudim se da ispoštujem,ali uvek se tu privuče neka greškica iako pročitam post nekoliko puta -.-
    Samo želim da ti kažem (nemoj da se uvrediš <3,mnogo volim tvoje postove i blog) da mi se ne sviđaju slova na postu...Ne hejtujem niti mi je to u planu,obožavam te,ja sam Alexanator,ali jedino mi se to ne sviđa....

    lickadiary.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Promenicu to :) Hvala sto si mi to nagovestila :)

      Delete
    2. I ja obožavam tvoj blog, ali slova baš nisu nešto. Nemoj da se ljutiš ♥

      Delete
  13. Mislim da je od svih pravila za bloganje najvažnije ne se prečesto reklamirati. Tu mislim baš na to što si ti navela 'Super post' + posjetite moj blog xxx.blogspot.com. To me jaaako nervira i takve blogove neću posjetiti. Ali, nemam ništa protiv ako netko ostavi iskreni komentar i onda link bloga. Sve si odlično napisala Alex ♥

    ReplyDelete
  14. Iako ovo pročitam na skoro svim blogovima,moram se složoto da je sve tačno što si navela.Poštujem sva ta pravila i UVEK posetim neki blog čiji je link ostavljen u komentaru.Uzgred mnogo je lepa pozadina bloga. ♥

    ReplyDelete
  15. Super post Alex, nema šta! Uvek me oduševiš tvojim postovima! Za sve si u pravu! Mene uvek iznervira kada vidim pravopisne greške! Super si!

    MOJ BLOG 'Just for girls' JE SADA NA NOVOM LINKU
    milicamihaela.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Milice,popravicu slova u narednom postu ☺

      Delete
  16. Po meni je svako od ovih pravila bitno na svoj način. Ali, ako bih morala da biram jedno, onda bi to definitivno bili tekstovi. Čak i ako blog nema dobre slike i izgled, a ima kvalitetne tekstove i vidim da osoba koja piše blog ima talenta za to, definitivno ću ostati na tom blogu i čitati postove. Mnogo više volim da vidim da se neko potrudi oko samog teksta, a ne da se opterećuje time kako će slike izgledati. Takođe, volim kada je neko drugačiji i originalan, a ne stereotipan, uobičajen, običan... :)

    Girly world

    ReplyDelete
  17. Mislim da su sva pravila skoro jednako važna. Mislim da ako neko naprimer piše perfektno, a izgled bloga mu je nikakav niko neće čitati. A može biti i to da naprimer neko ima odlično oko za detalje i blog izgleda fenomenalno, a tekstovi su napisani tuc-muc, tako da mislim da će neko ko sedi za svojim kompijuterom odmah pročitati, tako da mislim da prvi dojam ostavlja izgled bloga, lep i jednostavan. Tu su i slike naravno, mislim da slike mogu samo da ostave što bolji utisak i kad obave svoj posao da će se neko vratiti. A što se tiče reklamiranja, mislim da će više njih ući u link bloga koji je posle dugooog komentara, nego onog standardnog "super post kao i blog".

    mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Bogdana)
    Meni su iskreno,sva pravila koja si ti spomenula važna.Mada,stvarno,džaba bilo dobrih slika bez onoga klika za blog.Ja jako volim i kada je blog zabavan,ali ne previše,pa da šljaštiš tim tvojim smislom za humor koji ti kao parazit žvaće svaki post.I mrzim kada je blogerka umišljena,češće sam nailazila na blogove tipa:I to je bilo to za ovaj post!Ako vam se svideo kom,like,i prijavite se na blog!Takvu način za zapraćivanje često koriste youtuberi,ali su je i blogeri počeli upražnjavati.I ako neko želi da postane bloger na primer on misli da se post piše za pet minuta,i onda nema nikakav kvalitet postova!Kod mene su najvažniji:originalnost,ne previsok smisao za humor,i lep stil pisanja!

    ReplyDelete