23.6.15

-Junski favoriti-

Zdravo dragi moji,i vreme je za junske favorite.Koliko su mi nedostajali ovi postovi,nemate ni predstavu.Majske favorite nisam pisala zbog škole,a i nije bilo nekih favorita možda samo knjige i sveske za školu.Hajde da počnem sa junskim favoritima.



Water Shine karmin


Ovaj karmin sam mazala stalno.Divne je nežno roze boje i preslatko stoji.Ovo je pravi karmin za početak leta.Dobila sam ga od sestre kada je bila u Beogradu i ne znam koliko ga je platila,Ali je zato karmin divan i ja mu dajem ocenu 10 ☺



Minđuše-tačkice,zvezdice i srca

Zatim moj sledeći favorit su ove preslatke minđuše u obliku srca,zvezdica i tačkica.Dobila sam ih za moj 13.rođendan od moje drugarice Anđele i od tada ih ne skidam.


Essence eyeliner

Kupila sam ga za ekskurziju i od tada jako zavolela.Vodootporan je i zato je odličan za leto.Kupiću ga opet i preporučujem ga svima ☺




Golden Rose lak za nokte

Kupila sam ga u Liliju za nekih 200 dinara i oduševila se.U broju je 34 i preporučujem ga svima.Možda sada na slici deluje da je boja jako tamna ali nije,ovo je neka jako tamna ljubičasta boja,tako barem stoji na mom noktu.


Little White Dress parfem

Bio je u nekim prošlim favoritima,i ja sam ga toliko prskala da sam sad skoro naručila još jedan.Planiram da ga kupim i Purablanca parfem iz Avona jer su ga svi jako hvalili.Tako da je ovaj parfem odličan,ja ga jakoo volim ☺



Fanta


Obožavam Fantu,pijem je kada mi je vrućina i baš me osveži.Ova slika je slikana u Novom Sadu kada sam bila na ekskurziji.



Blogovi

Tami Be Creative

Anja's Diary

Muzika

Koju sam muziku slušala možete videti u OVOM postu



Najbolji komentar za prošli post je

Pitanje za sledeći najbolji komentar je ,,Da li vas Jun inspiriše''?


Nadam se da vam se moji favoriti dopadaju,do sledećeg posta

29 comments:

  1. Mene jun ne inspirise ybog svih ovih kisa i promena vremena.Odlican post

    ReplyDelete
  2. Odlican post. Ja sam probala parfem Little black dress, mislim da cu i ovaj. ♥ Nemam nikakav kreativan odgovor na pitanje. ☺

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. .da jako me inspirise,napravila sam divnu diy ideju i imam jos ideja možda cak i blog otvorim!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otvorii,moras ako imas ideje,hvala ♥

      Delete
  4. Odličan post! Sviđaju mi se tvoji favoriti. Slažem se da je ovaj eyeliner odličan, kao i GR lakovi. <3

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odlican post i OMG moj komentar???Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Mene jun inspiriše da započnem nove planove za ovaj rasppust,da počnem ispočetka.Neće uvek biti 100% po mojoj želji,ali jun me dovoljno gura da idem gore gde želim i da radim što hoću.
    P.S. Taj lak u postu,takvi su ti dobri,moja mama ima 2-3,možeš ih dugo koristiti,a i lepe su im boje i upečatljive :D

    ReplyDelete
  6. Super favoriti ♥ U junu sam napravila svašta i po meni je puno bolji od maja <3

    ReplyDelete
  7. Essence eyeliner mi izgleda super , ne znam da li ga ima u Liliju želim ga kupiti.Što se tiče laka sviđa mi se boja i obožavam njihove lakove.

    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super post!
    Mnogo mi se sviđa boja ruža *-* Baš je neka za ocu ljetnu sezonu.
    Mene jun inspiriše da napravim nove planove za raspust,kako da provedem dane i dane na moru.
    Jun me podsjeti na mnoge dobre knjige koje sam pročitala,serije i filmove koje sam pogledala i koji su mi dali neki novi pogled na svijet i život.
    U junu sam koristila više proizvoda nego u maju jer je u maju bilo puno kiša,ali ponegdje se našao i neki pakleni dan tako da mi se taj period promjene vremena nije uopšte svidjeo.
    Inspiriše me i zbog malo kvalitetnijih postova koje sam počela pisati,ali i oni odličnih što sam pročitala kako na tvom blogu tako i kod ostalih odličnih bloggerki.
    Inspirišu me i DIY ideje s kojima sam uredila svoju sobu i par mojih organizera i planera koje sam napravila za ljeto.
    Odlična si!
    Mnogo mi se sviđa tvoj blog,pogotovo ovaj cvijetni dizaj koji baš odiše nekom pozitivnom energijom,a i stil i način pisanje me svaki put sve više oduševi...Najbolja si!

    www.myworldajla.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Essence tuš sam i ja kupila na ekskurziji i predobar mi je, samo bi voljela da je više crn :)♥

    http://sbeauty14.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moglo bi se reci da je i meni to zamerka ♥

      Delete
  10. Super favoriti :)

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Veoma zanimljiv post.:)) posetite http://tylizzle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Izvini ali nije Ruby Rose,nego Golden Rose ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala sto si mi rekla u brzini sam bezveze napisala ♥

      Delete
  13. Fanta je i moj favorit za ovaj mesec. Sve tri nedelje, koliko smo u junu išli u školu, neprestano sam je pila. :) Minđušice su prelepe, boja laka takođe. Hvala ti puno što čitaš moj blog. ♥

    ReplyDelete
  14. Zanimljiv post draga Alex!
    Posjeti me :)
    http://lafdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. mnogo mi se dopada golden roze bordo lak :)
    sjajan post!
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ReplyDelete