1.6.15

JAKO VAZNO OBAVESTENJE

DRAGI MOJI,PISEM VELIKIM SLOVIMA JER SAM JAKO JAKO UZBUDJENA,PA O OVOME SE RADI.



PO ZELJI MOJIH FANOVA I CITALACA KOJI SU PISALI DA ME BRAVO UBACI ZA TEEN TALK U NISU MENE JE BRAVO UBACIO I TO SVE ZBOG VAS,HVALA VAM DO NEBA!


AKO ZELITE DA ME VIDITE NA TEEN TALKU U NISU GLASAJTE ZA MENE DA SE POJAVIM KAO UCESNIK,I NARAVNO DA SE SLIKAMO ,PRICAMO ITD...



GLASAJTE I ZA MOG PRIJATELJA DUSANA TO JEST ILORDOGAMING I TEODORU ACIMOVIC ☺☺



LINK: http://www.bravo.rs/teentalk/teen-talk-2015-tvoj-izbor-pocinje-druga-runda-glasanja/


P.S.GLASAJTE ZA MENE NA SVAKIH 24H


HVALA VAM OPET I HAJDE DA ZAJEDNO POBEDIMO ^^




2 comments:

  1. Bravo svaka cast ponos blogovanja!!!!!!!!


    IVANA BELIC ALEXNATOR FOREVERRR

    ReplyDelete
  2. OMG da da da glasala sam hocu da te upoznam i da se slikamooo <3

    ReplyDelete