26.6.15

Healthy breakfast summer idea

Zdravo dragi moji,za današnji post sam odlučila da vam pokažem jednu ideju za jako zdrav dorucak.Možda ste i čuli i pravili ovakav doručak ali ću vam je ja ipak pokazati.Let's go



Šta će vam biti potrebno?

-kokos-jogurt od višnje ili grcki jogurt-trešnje-pahuljice-časa-kašika


Priprema

1. U čašu stavite jogurt

2.Zatim dodate kokos

3.Pa pahuljice

4.I onda stavite trešnje,ja sam preko trešanja dodala još malo kokosa i pahuljica.



Na kraju izgleda ovako





Najbolji kometnar za prošli post je
Pitanje za sledeći najbolji komentar je-Da li se hraniš zdravo?


Vidimo se dragi moji u sledećem postu,nadam se da vam se ova ideja za doručak dopada,ljubim vas.


25 comments:

  1. Super post!Hranim se zdravo ali samo prekinem ili zaboravim!

    ReplyDelete
  2. Aleks se od sada zdravo hrani xDD Secas se ? xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno kako da se ne secam xDD

      Delete
  3. Izgleda takoo yummii *-* Definitivno ću isprobati, piši još ovakvihh postova plizz <3

    http://perfectionisboringblog.blogspot.com/- kako napraviti savršene tumblr slike sa bff.

    ReplyDelete
  4. Super ideja! Poseti moj blog : fashionholicyeahh.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  5. Izgleda baš ukusno, možda i napravim sada kada ne mogu napolje od kiše. :D

    jasminadi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Izgleda preukusno. Odgovor na pitanje je da, ali ne bas uvek. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ovo predobro izgleda! Ja se, nažalost, uopšte ne hranim zdravo. Jedem bukvalno sve - i meso, i brzu hranu, i grickalice (doduše, slatkiše manje). Međutim, nekada (zapravo često) nemam meru i jedem dok mi se ne smuči, što uopšte nije za pohvalu, ali ogroman sam gurman. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,iste smo i ja sam veliki hurman :D

      Delete
  8. Omgggg,moj komentar *-* hahah...
    Odličan post,stvarno bih trebala to napraviti jer izgleda odlično *____*
    Ja se trudim hraniti zdravo,ali koliko god da se trudim uvijek se nađe koja čokolada ili nezdravi obrok.
    Mnogo volim te neke zdrave obroke sa voćem,smoothie,sokove i salate *____*
    Super di,samo tako nastavi :**

    www.myworldajla.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Izgleda tako ukusnoooo ! Jedva cekam da napravim i probam. Valjda sam za toliko sposobna a da nesto ne prospem. Inace super post ! Veeliki pozdrav za tebe lepotice <33333

    Novi post na mom blogu:
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jako lepe fotografije kao i post.Na slikama izgleda tako ukusno da bih ga odmah pojela. :)

    ReplyDelete
  11. Jao Alex pa ovo je njam njam bre! :)

    ReplyDelete
  12. Super post.:)) Pogledajte i zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Super Alex! Stvarno mi se sviđa!
    Pogledajte i mene! <3 <3 <3

    ReplyDelete