9.5.15

Kako popraviti ocene na vreme?

Zdravo dragi moji,sigurno danas niste očekivali novi post,ali sam ja odlučila da vas iznenadim ☺ Pošto se bliži kraj školske godine svi uče i popravljaju ocene kako znaju i umeju.Evo par trikova kako da popravite ocene na vreme.





1.Zapisujte ono što učite
Ja brže naučim tako što zapisujem ono što učim.Stvarno pomaže a i skratićete vreme sebi.Uzmite neku svesku i sticky notes i hemijske u različitim bojama i pišite,verujte mi stvarno pomaže.




2.Vratite koncentraciju
Ako vam postane dosadno i počinje da vam se spava.Samo skuvajte kafu,kofein će vam vratiti snagu i razbudiće vas.




3.Skocentrišite se
Kada učite ugasite zvuk na telefonu,ugasite televizor i idite u sobu gde je tiho.Skocentišite se i dobro naučite lekciju,ako ne naučite nemojte da ustajate od radnog stola,ali je takođe bitno i da pravite pauze od po 15 minuta ☺




To je sve za ovaj post,znam da je kratak ali nadam se da vam pomaže ☺☺

16 comments:

  1. Jako pomaže. Kako bi se skoncentrirala radim sve što si ti ovdje napisala. Iako kratak, odličan post Alex :*

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Supe su ti saveti. ♥ Ja, inace, lekciju ucim veoma brzo. :)
    sandrin-kutak.blogspot.com
    TAKMICENJE!

    ReplyDelete
  3. Baš, koncentracija je veoma bitna :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Vec radim sve sto si napisala. :)

    Pogledaj novi post.♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. U sustini koncentracija je najbitnija ,a ja je nazalost nemam pa mmi i ucenje teze pada .
    P.S. Nova sam i podrska bi mi mnogo znacila
    http://milicabeautycorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno Milice,podrzavam te :D

      Delete
  6. Odlični saveti. Ali meni kad se prispava tokom učenja tu ni kafa ne pomaže. :)

    ReplyDelete
  7. Meni i ne pomaze toliko da pisem dok ucim.Inace brzo ucim lekcije.Koncentracija je veoma bitna.Kratak ali odlican post! :-)
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. U suštini, najvažnija je koncentracija, koju mi sada gotovo i da nemamo, jer znamo da nam je raspust sve bliži. :D Ja u poslednjih mesec dana ne prepoznajem sebe. Uvek sam bila redovna u učenju, a sada me sve mrzi. No dobro, sve dok su ocene dobre, opraštam sebi lenjost. :D

    ReplyDelete
  9. Ovo su po meni 3 najvaznije stavke kada se uci. Ja sam skoro sve ocene sredila, imam jos par predmeta i to je to. :)

    Giveaway na blogu! ☺
    Girly world

    ReplyDelete
  10. Super savjeti, ja ih koristim sve i puno je lakše tako. :)

    worldbydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. great post!
    beautiful pictures!
    would you like to follow each other? If you follow me, please let me know.
    I will follow you back after it. thank you ! =D
    TOM AND TINS

    ReplyDelete
  12. Lovely post! Thanks for sharing <3

    Join my giveaway
    www.sarahrizaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Cute blog! Followed you- care to follow me back?

    And I'm GIVING AWAY 3 Vintage Cherry bracelets! for everyone! Enter my giveaway!

    www.fantailflo.com

    ReplyDelete
  14. Wish you the best in your assignments and exam. Let's follow one another.

    ReplyDelete
  15. Great post:)

    i'm following you via gfc, hope you can follow me back

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ReplyDelete