15.5.15

Filmovi koje preporučujem ☺

Zdravo dragi moji,jako se izvinjavam zato što nisam bila aktivna na blogu proteklih nekoliko dana,zadnje su nedelje škole tako da se sada popravljaju ocene koje nisu bile baš najbolje.Za danas cu vam predstaviti mojih 6 omiljenih filmova.Da počnem ☺☺☺☺



If i stay

Ovaj film obožavam,savršen je.Radi se o tome da mlada devojka po imenu Mia Hall doživljava nesreću sa svojom porodicom.Ona će morati da odluči da li će da napusti ovaj svet ili ostane živa.

Glumci:Chloe Grace Moretz,Jamie Blackley,Joshua Leonard,Mireille Enos...



Cinderella


Film je jako interesantan,ovo je film o Pepeljugi.Sigurno smo svi kao mali slušali bajku Pepeljuga.Ovo je isto samo što su ovo glumci pokazali i mnogo je interesantnije ☺ Videla sam ga do pola i morala sam da prekinem,ali je film odličan.Pogledajte ga ☺

Glumci:Lily James,Helena Bohnam Carter,Richard Madden,Derek Jacobi...


Dark Shadows

Film sa Džonijem Depom mora da bude zabavan i smešan uvek.U ovom filmu se radi o vampiru Barnabasu Kolinsu koji se nakon 2 veka vraća u svoj grad Kolinsport u želji da se osveti veštici Anđeliki koja mu je ubila roditelje i pretvorila ga u vampira.Film je jako zanimljiv tako da ga pogledajte ☺

Glumci:Johnny Deep,Eva Green,Helena Bohnam Carter,Chloe Grace Mortez....


Ted

Obožavam ovaj film,moglo bi se reći da mi je omiljen.Mali dečak po imenu Džon je poželeo želju da njegov medvedić Ted počne da priča sa njim.To se ostvaruje i on sa njegovim Medvedićem upada u različite nevolje.

Glumci:Mark Wahlberg,Mila Kunis,Seth Macfarlane...


Marley & Me

Film je jako zanimljiv i slatko ćete se nasmejati kada ga pogledate.Ovaj film prati odrastanje male kuce i odrastanje njegovog vlasnika.Na kraju kuca umire,dok njegov vlasnik Džon ima ženu i dvoje male dece.

Glumci:Owen Wilson,Jennifer Aniston....


Furious Seven

Ko ne pogleda ovaj film zažaliće jer je film jako dobar.Kraj filma je jako tužan a i ceo film jer kada ga gledate vidite glumca Pola Vokera koji je preminuo 2013. i njegovim fanovima koji su ga voleli je jako teško.Ovaj film je #ForPaul iliti za Pola,dok će osmi nastavak filma biti #FromPaul iliti od Pola.

Glumci:Paul Walker,Vin Diesel,Jashon Statham,Ludacris...

Ova pesma je posvećena Polu i ona se pojavljuje na kraju filma.Kada slušam ovu pesmu ja se rasplačem.

Nadam se da vam se post dopao,hvala na 211.čitaoca i to što hoćete da me ubacite na listu za ovogodišnji Teen Talk ☺



21 comments:

  1. Bravo ! Konacno novi post ! Izbor filmova mi se bas svidja :)

    ReplyDelete
  2. Gledala sam sve osim poslednjeg filma. ☺ Marly and me je mnogo tužan da me je rasplakao na kraju (s obzirom da mene retko šta rasplače xD). ☻ Baš mi se dopada post. ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takodje mene retko filmovi rasplacu :)

      Delete
  3. Nisam gledala ni jedan od ovih filmova ali mislim da cu ih sada sve pogledati :)

    ReplyDelete
  4. Gledala sam samo do pola if i stay i svideo mis se,ali me je mrzelo da ponovop očnem da ga gledam.Fil o vampiru mi je najprimamljiviji *-*

    lickadiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Od navedenih sam samo pogledala Ted-a i Furious 7 , a post je super ! <3

    ReplyDelete
  6. Gledala sam Pepeljugu u kinu za rođendan i pree mi je pjeama Lavender's blue, trebala sam gledati Brzi i žestoki 7 u 4D, ali nisam još. Jedva čekam ;)

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Skoro sam sve filmove gledala i imaš odličan izbor. Pepeljuga mi je odlična, kad sam je gledala baš sam se uživila i glumci su predivno glumili. A Ted i Marly and me su mi isto jedni od boljih i svima ih duboko preporučujem :)

    ReplyDelete
  8. Obozavam ovu pesmu...♥♥♥ Placem svaki put.

    Inace Pepeljugu sam gledala u bioskopu i isla sam na premijeru i imala sam kartu za drugi red, pa sam imala probleme. Hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah,znam kako ti je bilo :)

      Delete
  9. Od ovih filmova, gledala sam samo 'Marli i ja', ostale ću sigurno pogledati. Usput, hvala ti na preporuci, uvek mi fale preporuke u vezi filmova, jer nikada ne znam šta da gledam. 'If i stay' me zanima i njega ću sigurno sledećeg pogledati. <3

    ReplyDelete
  10. Gledala sam Chindrela i stvarno bih ga svima toplo preporucila film je odlican. Ove ostale obavezno gledam za letnji raspust. Obozavam filmove.

    http://milicabeautycorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Bez uvrede, ali ja sam gledala sve filmove (osim Teda) i samo mi se dva sviđaju. Chinderella (ili kako se već to piše xD) mi je glupa jer je ista kao bajka. Furious 7 mi ide na živce jer svi drame zbog toga što je Paul Walker preminuo. Mislim, to je moje mišljenje.

    ReplyDelete
  12. Od svih ovih filmova, odgledala sam samo If I stay. Osecam se malo postidjeno... ☺ xD :O
    Cula sam da je Pepeljuga super, moracu da ga gledam sad na raspustu. I ovaj sa Dzonijem Depom moram pod obavezno, ja njega obozavam! :)

    Giveaway na mom blogu:
    Girly world

    ReplyDelete
  13. Od ovih filmova sam gledala samo Cinderella,ali i ove ostale moram da pogledam. Inace,od ovih glumaca obozavam Johnny-a Depp-a i Helenu Bonham Carter pa ti preporucujem da gledas jos neke njihove filmove :)

    ReplyDelete