8.5.15

200 člana+male promene+brojna iznenađenja

Hey dragi moji,konačno je petak-aleluja,jer nisam dizala glavu od knjige i stalno sam nešto učila za odgovaranja u školi,jer ipak još malo pa kraj ☺ Imam kreativnu blokadu,i ne znam šta da pišem,tako da u komentarima napišite neku ideju za post ☺



-Kada sam malopre ušla na blog počela sam da vrištim,jer sam videla 200.člana.Vrištala sam da mi je mama došla u sobu i pitala šta vrištim? I ja sam piskavim glasom odgovorila ,,200.člana,jejjj''.Moja mama je rekla a ,,Shvatila sam'' tako da nije bilo problema zbog mog vrištanja celih 2 sata.



-Pošto imam 200.čitaoca moram da napravim male izmene na blogu.Njih možete primetiti,ali će se i dalje nešto promeniti ☺



-Spremam dva posta iznenađenja.Hm ne mogu a da vam ne kažem,hehe.Za nekoliko dana vam stižu
2 outfit posta.Mene će da slika moja drugarica Anja jer ona najbolje slike po pitanju takvih postova.Ona je već nacrtala i smislila gde će da me slika,tako da je ona mnogo uzbuđena.Na takvim slikama će stajati oznaka ,,Photo by Anja J.'' jer sam morala nekako da joj se odužim a i biće slatko
☺☺



-Dobila sam i moju stranicu o fanovima moga bloga.Zove se ,,Beauty by Alex fans'' i stranicu je napravila Tamara R.Evo i linka stranice https://www.facebook.com/pages/Beauty-by-Alex-fans/1601264276811990?fref=ts,Lajkujte stranicu jer će to značiti i meni i Tamari ☺


Ako imam još nešto da vam kažem,javljam se kasnije ☺



P.S.HVALA PUNO PUNO PUNO NA 200. člana,da vas nema ja ovde ne bih bila ☺




23 comments:

  1. Cestitam na 200 clana,zasluzila si <3


    Ivana Belic

    ReplyDelete
  2. Čestitam na 200 čitalaca i jedva čekam da vidim outfit postove! :)

    jasminadi.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Hvala Anastasija <3 ♥♥☺☺

      Delete
  4. Cestitam na 200 citalaca! :)

    New post: http://marinailes9.blogspot.com/2015/05/baggy-jeans_1.html

    ReplyDelete
  5. Čestitam na 200 čitalaca. :)


    Novi post :
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Cestitam na 200 clanova. Svidjaju mi se promene na blogu. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Cestitam ti na 200 citalaca, mogu reci i da si zasluzila! Jedva cekam da vidim outfit-ove. :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Čestitaaam na 200 čitaoca. :) Čekamo da vidimo i te outfit postovee. :)

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Cestitam <33333333333 Novi izgled je divan,i jedva cekam te postove :)

    P.S.-Juce je bio dan trojki,secas se ;) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah,kako da se ne secam :)

      Delete
  10. CESTITAM...♥♥
    Zasluzujes i stranicu i veliki broj citaoca. Samo tako nastavi. :*

    ReplyDelete
  11. Čestitam na broju članova! ♥

    ReplyDelete
  12. Čestitam na 200 članova! To je veliki uspjeh. Sigurna sam da ćeš ih imati i duplo toliko u jako kratkome roku. :)

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Čestitam! Radujem se tvojim outfit postovima ;)

    Giveaway na mom blogu --> http://runa-luna-blog.blogspot.com/2015/05/giveaway.html

    ReplyDelete