23.4.15

Spremi se za ekskurziju #1

Zdravo dragi moji,za današnji post sam odlučila da napravim nešto malo drugačije.Uskoro idem na ekskurziju,pa sam zato dobila ideju da napišem jedan ovakav post sa savetima kako se spakovati....
Pošto u naslovu piše #1 to znači da je ovo tek prvi post koji je vezan za ekskurziju.Pre nekoliko dana sam postavila anketu sa strane,i sudeći po glasovima praviću vlog i jako sam uzbuđena ☺. Da ne dužim kao i uvek već da počnem ☺



-Pakovanje-

Što se tiče pakovanja sigurno svi imaju problem.šta da nosim a šta ne.Ne ipak ću ovo da nosim ili ovo...To je tipičan primer mene kada se pakujem za ekskurziju.Pošto idem na ekskurziju 2 dana znači da ne treba da ponesem 1000 stvari i bezveze vučem težak kofer sa sobom.Ono što trebate imati sa sobom spakovano je:

1)Pidžama

2)Neseser

3)Odeću za zabavu

4)Čistu majicu za svaki slučaj


-Neseser-

Neseser svako ima sa sobom na svakom putovanju.Ja ću u moj neseser da stavim svašta,od šminke do proizvoda za negu lica.Ako volite da se šminkate ponesite:

-BB cremu
-Puder
-Ajlajner
-Korektor
-Senke
-Karmine

Dok ako baš i ne volite tešku šminku da stavljate na lice tipa BB krema,puder..,ponesite sledeće:

-Ajlajner
-Paletu senki
-Karmine 2x
-Korektor

Ja ću da ponesem stvari sa drugog spiska,jer ne volim baš previše da se šminkam.


-Šta nositi u torbi-

Ovo se podrazumeva na torbu koju imate sa sobom u autobusu.Sledeće morate imati;

-Novac
-Telefon
-Slušalice
-Kišobran na sklapanje
-Maramice 

Ja mislim da je ovo najvažnije,ja u mojoj torbi ću  imati svašta,jer ja kakva sam imam da strpam svašta xD


Ovo je sve za ovaj post,ako uskoro idete na ekskurziju nadam se da sam pomogla ☺ Do sledećeg posta vaša

29 comments:

  1. Alex,imam problem.Ekskurzija mi je za 15 dana a ocene su mi ocajne.Roditelji su mi rekli da ako ne popravim ocene da nemogu da idem.Pomozi molimm tewwww


    Btw post je odlican

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa iskreno ne znam sta da ti kazem,15 dana je jako kratak vremenski period za popravljanje ocena.Kupi tako vanila kafu i baci se na ucenje.To je moj savet.Srecno ☺

      Delete
    2. Moguce je xD ipak nije najbolje ucenje u poslenjem trenu ali sam ja zivi dokaz da ako ucis dan pred kontrolni mozes dobiti 5+ xD Inace,EKSTRA POST <3......Znam da se ljutis na mene i dalje,tako da :(

      Delete
    3. Sandra,ne ljutim se <3 :D

      Delete
  2. rosal uspesno potrosen super post

    ReplyDelete
  3. Ja kad se pakujem, ponesem odeću samo za ono za šta mi treba. Recimo, ako ću da izađem negde, poneću odeću za izlazak, ako ću da se penjem na neku planinu ili brdo, poneću nešto sportsko i tako. A za casual ponesem i rezervnu odeću za neki nepredviđeni slučaj. :)
    Super saveti, nekima će sigurno pomoći. Provedi se super na ekskurziji! Gde ideš inače? :D

    Novi post: jasminadi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa je l NS??????????Brzo reci da se vidimo ako da!

      Delete
  4. Baš dobar post! Ja sutra idem na ekskurziju! ☺

    ReplyDelete
  5. Ja uvek nesto zaboravim. Haahaha.♥

    ReplyDelete
  6. Thanks..I just followed back!

    ReplyDelete
  7. Odlican post. :) Ja ne idem na ekskurziju ove godine, jer je skola odlozila. :/ Gde ides?

    Novi post!♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super post i ja uskoro idem na ekskurziju i tvoji saveti su mi dosta pomogli u pakovanju
    Pogledaj i moj novi post
    http://mynewblogmfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bašš mi se sviđa post! :D

    GIVEAWAY NA BLOGU :
    - http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja sam se upravo vratila sa ekskurzije i nosila sam slične stvari kao ti,samo što sam ja stavila ceo orman u kofer i nisam mogla da se olučim šta da obučem :/
    Odličan post :)

    lickadiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Stvarno super post, procitla sam g stvarno. Ja sam isto pocela pre par dana da pisem isto seriju postova o spremanju za eskurziju. Ja sam osmi razred i idem na 3 dana.

    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Odličan post!
    Jedva čekam sledeći dio što prije ga napiši ;)
    www.fitnessizdravzivot.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Odličan post!Hvalaa,pomogla si mi.Upravo pravim spisak.Ja bih sigurno nešto zaboravila xD Hahahahah <3

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Super post jer ja uvijek nešto zaboravim xD

    Natjecanje za najboljeg blogera/blogericu na Balkanu:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Odlican izbor! :) Lep provod :)
    Poseti moj blog, tu je novi outfit post
    Pozdrav
    http://citcat993.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Nominovala sam te za tag! ♥♥♥
    andjelinkutak2000.blogspot.com

    ReplyDelete