15.4.15

Rosal LipBalm Violet Touch-recenzija

Hej dragi moji,konačno sam žavršila sve pripreme za ovu recenziju.Moglo bi se reći da sam islikala barem 100 slika i od tih 100 slika izabrala 4 najlepše.Želim da vam se zahvalim i na 20.917+ pregleda i na 187 člana.Kako ne bih dužila sa mojim dosadnim uvodima bilo bi bolje da počnem ☺☺


Rosal mi je pomogao u mom prvom giveaway i poslao mi Violet Touch ja sam se razmišljala zašto i ja da ne kupim pa da budem BFF sa pobednicom,zato sam i ja kupila jedan Violet Touch a drugi poslala pobednici Martini ☺.Svi su me ubeđivali kako meni neće da stoji ova boja ali ja sam želela da ga probam i u inat svima kupila jedan za sebe☺.Kada sam ga stavila bila sam jako zadovoljna i onda su i moja sestra od tetke,mama...kupile ovaj proizvod iako su pričale da im se ne sviđa.Moglo bi se reći da su mišljenje promenile preko noći ☺.Pakovanje je meni preslatko,može da stane u svaku tašnu ili džep i uvek ćete sa sobom imati vas Violet Touch ☺


 Pošto smo več kod boje ovog LipBalma,ja sam opet da ponovim jako zadovoljna.Ljubičaste je boje i prelepo stoji na usnama.Hidrira jako puno i to je još jedan veliki +.Pošto ja imam malo svetliji ten mislim da će ljudima svetlijeg tena da stoji dok za malo tamniji ten ne znam jer u mojoj porodici svi su svetlijeg tena ☺☺
 Imam i mali savet za vas,nekima je ovaj Rosal LipBalm malo suv meni odgovara jer ja volim takve balmove jer ostanu tokom celog dana,ali ako ne volite suve balmove idite do najbliže prodavnice i kupite neki Rosal balm koji je prozirne boje i onda prvo stavite taj balm pa onda LipBalm i onda će Rosal da vam bude baš kako vi želite ☺

Boja:10

Pakovanje:10

Da li bih ga opet kupila:da 

Moja ukupna ocena:10


To je sve za ovaj post,ako vam se dopada obavezno komentarišite,do sledećeg posta vašaa

26 comments:

  1. Odličan post. I meni se mnogo sviđa Rosal LipBalm i mnogo mi se sviđa. Boja je extra i mnogo volim jače boje i ruževa i labela.
    http://dajnelaqueen.blogspot.com/2015/04/queen-on-weit.html . Pogledaj moj novi post♥

    ReplyDelete
  2. Skoro sam ga i ja kupila i mislim da je stvarno za svaku pohvalu :) Odlicna recenzija <3

    ReplyDelete
  3. Super recenzija! Ja imam druge Rosal LipBalm-ove, ali nemam ovaj, mada mi se veoma sviđa boja. Možda ga u skorije vreme kupim.

    Novi post: teodorassmallworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odlična reyenyija.
    Ja imam Morning rose i prezadovoljna sam sa njim i razmišljam se da kupim i Violet touch,jer imam svetao tan,a kako si napisla možda bi mi i stajao :)

    lickadiary.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam takodje Morning Rose i odusevljena sam njime :D

      Delete
  5. Jako lep postic :D Moja seka ga ima,i sad ce joj se potrositi pa cu morati pre nje da kupim isti,je u suprotnom moram da se mucim FBI poslom da joj otmem :D

    Btw,ahahha kako mi pisalo da me zove a ja ono "Hej,je l to Alex"xD

    ReplyDelete
  6. Odlican post, i ja sam odusevljena sa njim. :)

    Imam novi post, komentarisi ako hoces i obavezno se uclani.:)♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Meni su generalno svi Rosal balzami za usne na početku suvi, a posle sa nekako naviknem na njihovu teksturu. I ja sam svetlijeg tena i baš volim konkretno ovu boju. Super recenzija! :-)

    ReplyDelete
  8. Boja mi se mnogo dopada, kao i pakovanje. Do sada nisam koristila nijedan Rosalov LipBalm, ali po tvojoj recenziji, on je izgleda savršen. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bas je pigmentovan koliko mi se cini i dosta sjajan ne znam kako bi stojalo namojim usnama ili je samo tako na ovoj slici...Inace ja vise voli. Providne Rosal koji negujuvi hidriraju.

    ReplyDelete
  10. Odlicna recenzija! Volim jako Rosal LipBalm-ove, mada ovaj nije bas prikladan za moje godine posto ima jaku boju. :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Imam baš ovaj Rosal LipBalm i oduševljena sam ♥ Mada se boje baš i ne vidi najbolje nije suv i savršen je baš kao balzam za usne. :)

    ReplyDelete
  12. super post,sigurno ću ga kupiti!!!

    ReplyDelete
  13. Super post! Ja nemam ovaj ruz, ali cu ga mozda kupiti jer bih po tvom opisu rekla da je odlican. Moja sestra ima slicno i odlicno je.

    ReplyDelete
  14. Super recenzija! Ja baš volim ovaj balm. Slike su odlične. :)

    Poseti moj blog: fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Draga nominirala sam te na zadnjem postu :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Slike su mnogo lepe. I recenzija je super.♥

    Poseti moj blog imam novi post i reci mi tvoje misljenje.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Divan ti je blog, upravo sam ga otkrila i zapratila. Ako volis da citas, zaprati moj blog
    http://ljubavnaprvocitanje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja imam isti, ali bas ne znam da li bi ga ovko dobro opisala.
    P.S. Nominovala sam te, pitanja pogledaj na mom blogu
    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Nominovala sam te za jedan TAG-----------> http://teodorassmallworld.blogspot.com/

    ReplyDelete