2.4.15

Moji omiljeni blogovi

Zdravo dragi moji,pošto nisam imala ideju za neki drugi post odlučila sam da vam predstavim  moja 7. omiljena bloga.Recenzija Violet Toucha je u pripremi ☺. Da ne dužim sa uvodom već da počnem.

1. Tijana's Diary

Prvi blog koji sam počela da čitam jeste Tijanin blog.Blog je jednom rečju fantastičan i ima stvarno originalne i poučne postove.Ovaj blog ima 268 čitalaca i sada još malo slavi 300 člana.Tijana pravi odlične DIY projekte i recenzije.

Link: tijanasdiary.blogspot.com



2. On My Way by Ivana 

Moj sledeći omiljeni blog jeste Ivanin blog.Ovaj blog je jako dobar,fantastičan i ima kvalitnetne postove.Moj omiljeni tip postova jeste Ivana's Monthly Report.Blog ima 143 čitaoca,još malo pa 150.


Link: onmywaybyivana.blogspot.com


3. Sandra's Life

Sandrin blog je odličan.Kada čitam njene postove uvek se nasmejem i ne mogu da prestanem.Blog ima 89 čitaoca i još malo pa će 100 ☺. Moj omiljeni post sa tog bloga jeste post koji je skoro izašao ,,Litlle DIY corner''.Da ne dužim blog je zakon i svima ga preporučujem.

Link: sandraslifebyminimaus099.blogspot.com


4.iLordOGaming


Ko voli igrice razumeće me ,blog je nastao skoro i vec ima 12 člana a to je veliki napredak, članovi se povećavaju svakog dana.Razlozi su dobri i kvalitetni postovi i humor blogera jer blog ipak piše muška osoba.Odličan blog i za vrlo kratko vreme je osvojio moje srce ☺


Link: ilordogaming.blogspot.com



5. Be yourself

Prvo što imam da kažem je da je izgled bloga predivan.Vlasnica zna da sredi blog i da on ima stila.
Blog je odličan i uvek sa uzbuđenjem čekam novi post.Tako da je blog da opet ponovim odličan.


6. Teodora's Small World

Ko čita ovaj blog zna da se na njemu nalaze odlične DIY ideje.Kad sam već kod DIY ideja moja omiljena ideja je da napravimo karmin.Teodora je napravila plavi dok ja planiram neku drugačiju boju.


Link: teodorassmallworld.blogspot.com


7. World around you

U ovom postu ja mislim da sam barem 10 puta spomenula DIY ideje,ali šta ću kada su ideje stvarno odlične.I Ivin blog ima super ideje koje ja planiram da napravim.Skoro je blog dobio 100 čitalaca i ovde ću da čestitam vlasnici(ako ona uopšte čita ovaj post xD )


Link: worldarounyo.blogspot.com

8.Tami Be Creative




Tamarin blog-ona je bas dobra nova blogerka i stvarno se jako trudi da bloguje
Njen link:  http://tami011.blogspot.com/

Ako sada neko ne pronađe svoj blog ovde ne treba da se brine jer ja imam jos barem 10 omiljenih blogova,ali sam umorna i nisam stigla da ih napišem.
I da sa strane ću staviti anketu jer mi je neko preko mejla poslao i rekao mi da pišem na ćirilici a ne latinici.Glasajte sa strane i vaši glasovi će presuditi kako ću da pišem.Nadam se da vam se post dopao i do sledećeg posta vaša

37 comments:

  1. Meni je od nabrojanih omiljen Ivanin, Tijanin i Teodorin. Super post. :)

    NOVI POST -> http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da se ne ljutis jer nisam napisala tvoj blog a zaista ga volim,umorna sam pa ne mogu više da kucam ☺

      Delete
  2. Uglavnom delimo mišljenje u vezi omiljenih blogova. :) Od ovih bih najpre izdvojila Tijanin, Teodorin i Ivanin, jer ih verovatno najduže čitam. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tvoj blog bi se takodje nasao na listi ali su me boleli prsti od kucanja xD

      Delete
  3. I ja isto obozavam Tijanin blog i Be youself blog naravno imam i jos mogo njih,super ti je post <3333

    ReplyDelete
  4. Odlican post. ♥ Neki su i moji omiljeni od tih. ♥

    ReplyDelete
  5. AAAAAAAAAAAAAAAAAA HVALAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Latinica rules xD

    ReplyDelete
  6. Xex, tvoj blog je, takođe, jedan od mojih omiljenih ☺

    Novi post na blogu: teodorassmallworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hvala puno Alex !! Mnogo mi se svidja i tvoj blog , jer ti si prva blogerka ciji sam blog poceo da citam ! Hvala ti puno opet !
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  8. Super post , kao i blogovi koje si pomenula.♥
    Imam novi post , pogledaj ako te zanima i zaprati me. :) http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super post , kao i blogovi koje si pomenula.♥
    Imam novi post , pogledaj ako te zanima i zaprati me. :) http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. A voliš moj blog.Upravo sam skakala po kuci.aaaaaa :D Izvini malo sam luda

    ReplyDelete
  11. Hvala ti puno sto volis moj blog stvarno se trudim i tvoja podrska mi znaci.☺
    P.S. Hvala na pohvali za 111 clanova.☺♥

    ReplyDelete
  12. Super post,obozvam tvoj blog ! <3

    ReplyDelete
  13. Imamo slične omiljene blogove,svi isti su mi omiljeni i stavila bih istu listu ali bih dodala i tvoj!

    lickadiary.blogspot.com


    ReplyDelete
  14. Tijanin blog je jedan od najboljih kao i Ivanin. ♥

    ReplyDelete
  15. Super post! Poseti moj blog

    adagrejndzer.blogspot.com . Komentarisi.

    ReplyDelete
  16. Super post! Favoriti su sjajni zaista, ja pratim sve njihove blogove, super suu
    suzanas1.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja od ovih najviše čitam Tijanin i Teodorin. :) Sjajan post. :*

    NOVI POST ---> http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Odlican je,sad si mi preporucila verujem jako dobre blogere,a ti si naravno jedna od njih,ekstra post <3

    http://beautyandfashiondiaryblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ja stvarno obožavam čitati tvoj blog i postove, jedna si od boljih! slažem se za sve navedene blogere.. :)

    Posjeti moj blog, novi modni postovi: http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ja sam nova ovde i ovi blogovi mi se čine zanimljivima, definitivno ću ih posetiti. :)

    marrylu1294.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Meni se jako dopada tvoj blog!
    ako zelis poseti moj blog i ako ti se dopadne, a nadam se da hoce, zaati, uzvrcam http://vanja00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Predivan post ♥♥
    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se
    http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Predobar post
    Ko zeli moze se uclaniti u moj blog nova sam i to bi mi jako puno znacilo <3
    https://bosnjaktamara123.blogspot.ba/
    Reply :)

    ReplyDelete