30.4.15

Favoriti ovog meseca #April

Hej dragi moji,konačno sam se odmorila kao čovek i našla vremena za kucanje novog posta.Ekskurzija mi se završila i jako sam tužna ali zato jedva čekam ekskurziju sledeće godine,Ja se izvinjavam jer nisam stvarno jako dugo pisala postove ali imam razlog.Bila sam na takmičenju iz informatike ali nažalost nisam prošla :( Slike nisu moje jer nisam imala vremena da slikam proizvode zbog svih obaveza.Let's start.



1.
Moja mama je pre neki dan kupila jedan prelep China Glaze lak za nokte.Boja je lavande i meni se jako dopao.Prelepo stoji na noktima i po meni je bas lep za ovo doba godine.U nijansi je Wanderlust.Nažalost mama je uzela svoj lak i neće više da mi ga da tako da ću morati da ga kupim ☺



2.
Tokom ekskurzije sam barem 3 puta svraćala u Mek i kupovala ovaj McFlurry sa Kit Katom i mogu reći da sam oduševljena kako je ovo ukusno.Svima preporučujem ☺


3.
Kada su mi usta ispucala ja uzmem Violet Touch i za manje od 2 sata mi se usta hidriraju.Tako da sam jako zadovoljna.Pravila sam i recenziju ovog proizvoda ako je niste videli samo kliknite OVDE


4.
Na ekskurziji sam jela baš puno Plazma keks i toliko sam zavolela ovaj keks da nema dana a da ga ne jedem ☺



Blogovi:

1.Tijana's Diary

2.On My Way

3.Sandra's Life

4.World around you



Muzika:


Calvin Harris feat Kelis-Bounce


Zeed feat Selena Gomez-I Want To You Now 



To je sve za ove favorite,sad idem da učim jer ima baš puno predmeta koje moram da odgovaram.

18 comments:

  1. Odličan post. Jedva sam čekala novi. ☺☺♥ Gde si bila ekskurziji? :)

    ReplyDelete
  2. Lepi favoriti :)
    I ja volim plazmu. Kupicu lak 100%

    ReplyDelete
  3. Interesantan post. Ja imam par China glaze lakova i zadovoljna sam njihovim kvalitetom, medjutim mislim da im je cena malo previsoka za ono sto oni pruzaju. Npr GR lakovi su mi jeftiniji a skoro istog kvaliteta kao CG. :)
    Obozavam mc flurry sa kit ketom! :D

    Girly world

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa u pravu si,ali opet China Glaze lakovi su stvarno boljeg kvaliteta :) Nemam nista protiv GR ali njihovi lakovi mi se skinu bukvalno za 2 dana :(

      Delete
  4. Odličan post. Ne lakiram nokte, pa ne verujem da ću u skorije vreme kupiti taj lak. McFlury s kitkatom bukvalno uvek naručim kad odem u mek. Violet touch još odavno razmišljam da kupim. Plazmu, logično, svi vole. ☺♥

    ~ mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. McFlury je savrsenstvo. Hvala ti za moj blog. ♥ Rosal Lip Balmovi se meni licno ne svidjaju jer mnogo suse usta, ali svako ima svoj ukus. Selenina pesma najj. ♥

    ReplyDelete
  6. Odlican post i preeeedobri favoriti ☺ Samo tako nastavi :)

    http://funnyandrabbits.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Lak je divan. ♥ Zao mi je sto ti ga je mama uzela. :/ :(
    sandrin-kutak.blogspot.cmo

    ReplyDelete
  8. Odlican post, ovaj McFlurry sa Kit Katom nisam probala ali hocu. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Rosal i mc flurry <3333333 Alex,divan postic :) Hvala sto si stavila moj blog :) :*

    ReplyDelete
  10. Obožavam McFlurry sa kit kat-om. China Glaze lakovi su fantastični i ta boja koju si ti uzela je super, odlična za leto/proleće. ☺♥

    ↓ Giveaway + novi post ↓
    Fashionholic - yeahh

    ReplyDelete
  11. Boja laka je prelepa, svi njihovi lakovi su predivni. :) I ja na ekskurziji uvek jedem nenormalno mnogo Plazme, iako je inače nešto i ne obožavam, jako mi je suva. :D Super favoriti. :) ♥

    ReplyDelete
  12. Drago mi je sto si se super provela na ekskurziji.♥
    Hvala sto ti se svidja moj blog.♥♥

    ReplyDelete
  13. Uh, baš su ti super favoriti. Lak mi se sviđa kao i naravno Mc Flurry, mada bih ga pre svrstala u životni favorit haha :D ♥

    maketheworldbetter9.blogspot.com - poseti moj blog :-)

    ReplyDelete
  14. Koliko je savrsena boja laka za nokte odusevljena sam ako nadjem obavezno kupujemm.
    Nova sam i mnogo bi mi znacila podrska
    http://milicabeautycorner.blogspot.com/

    ReplyDelete