9.4.15

Easter eggs+The Versatile blogger award

Zdravo dragi moji,pa konačno je došao prolećni raspust i ja mogu da se posvetim blogu i sebi.Pošto se bliži Uskrs htela sam da vam pokazem nekoliko ideja za dekorisanje jaja ☺ Slike nisu moje jer moja porodica jaja farba tek u subotu.Da ne dužim sa ovim uvodom nego da počnem.



 Pa ova ideja je meni preslatka,jako je i lako napraviti jer nema mnogo sitnih detalja.Ako želite da imate ovakva jaja na trpezi u najbližoj prodavnici kupite stikere sa cvetnim printom i belu boju.Ofarbajte jaje i zalepite stiker i gotovo.Lako a i slatko ☺☺


 Ova ideja je takođe lepa kao i prva,jednom rečju sve ideje su prelepe ☺ .Kupite boje za jaja,šljokice i lepak u spreju.Ofarbajte jaja,poprskajte sprej na pola jaja i stavite šljokice.Prelepo je i preslatko a tako jednostavno.


 OMG,ovo ću da pokušam da napravim sigurno.Ni ne treba da objašnjavam jer je prelako.Slika će sama sve da objasni.


 Mnogo ideja na jednom mestu.Sigurno svi imate neku foliju kod kuće to se može iskoristiti i za dekorisanje jaja.
Ovo meni više liči na plastična jaja,ali ako želite da napravite malu dekoraciju samo ukucajte na internetu ,,Minion Eggs''.


Sada je vreme za The Versatile blogger award.

Versatile Blog Award se dodeljuje svim blogerkama koje na svom blogu imaju kvalitetan sadržaj i koje pritom imaju dobar stil pisanja. Svi nominovani moraju da napišu 7 činjenica o sebi i da nominuju 7 drugih blogova.


7 činjenica o meni
1.Vukovac sam
2.Obožavam Instagram
3.Živim blizu škole a uvek idem ranije ☺
4.Volim Essence,Rimmel, Avon........
5.Baby Lips moja omiljena stvar
6.Obožavam da spavam ☺ 
7.Jedva čekam ekskurziju koja se održava 27 i 28 aprila 


Nominujem


To je sve za ovaj post,nadam se da će blogeri koje sam nominovala da urade.Do sledećeg postaa vaša


29 comments:

  1. Ideje mi se mnogo svidaju. Mions jaja su tko slatka.♥
    Hvala na nominaciji uradicu sigurno.♥

    ReplyDelete
  2. aaa ti mislis da imam kvalitetan sadrzaj thanksssss inace minioni su too cute *.*

    ReplyDelete
  3. Bas sam pre 2, 3 sata postavila slican post. I ja prosto ne mogu da se nadivim idejama sa pinteresta. Jedva cekam sada da blogerke postavljaju sto vise postova, hihi. :*

    Novi specijal post ---> http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe,citas moje misli xD ☺☺

      Delete
  4. Jaooj, koliko su ovi Minionsi slatki *-*

    teodorassmallworld.blogspot.cim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene podsecaju na Kinder jaja :D

      Delete
  5. Super saveeti!Hvala na nominaciji!

    ReplyDelete
  6. Prelepa su sva. :)

    Imam novi post, komentarisi ga ako zelis i prijavi se na moj blog.♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Divan post.Ideje za ukrašavanje mi se mnogo dopadaju.Jedva cekam sutra da ih obojim

    ReplyDelete
  8. Jaoo ove minion idejice su pree *--*. Blago tebi, meni je završio raspust prije tjedan dana...
    Kao i Uskrs, ali će poslužiti za sljedeći, btw, super postić ;)

    baci pogled: http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super ideje, sviđa mi se ova sa šljokicama, mada ni Minioni nisu loši. Moraću da probam da nacrtam na jaje tako. :D

    Novi post + giveaway: jasminadi.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jao *-* kako slatka jaja super su ti ideje naj si...♥

    http://ivaavdic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Joj, ova jaja su preslatka, posebno Minionsi, samo što ih nije lako sprovesti u delo. :D

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Woow kakva jaja! Ova sa šljokicama su *------* perfff..
    Obožavam tvoj blog i želim ti da imaš 1000+ čitalaca je imaš talenta... To je mmoje iskreno mišljenje!

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš jer ja tvoj blog pratim već duže
    justforgirrl.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jao preslatke ideje zaista. ☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ova jaja sa sljokicama su divna *-* <3

    ReplyDelete
  15. Odlične ideje. Ja mislim da su Minion jaja plastična. Može da se napravi samo crtanjem temperama ili flomasterima. ♥

    ReplyDelete
  16. Slucajno sam naletela na tvoj blog. Pogledala sam ti par postova odusevila si me.
    Zapratite me , uzvraticu, javite se u komentaru. :)♥
    Novi post.; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥
    Par cinjenica o meni & nominovani blogovi. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago ♥♥♥

      Delete
    2. Pre nego sto pocnem da komentarisem ovaj post, zelim da ti se zahvalim sto si izdvojila vreme za moj blog!!! ♥♥♥ To me je odusevilo!
      Post je odlican! Danas sam farbala jaja i super su ispala. Ja sam ih ukrasavala i biljkama sto je takodje jako lepo, a nisam primetila na slikama, heheh. Najvise mi se dopada ona prva slika. Ukucacu na netu ono sto si rekla za Minion jaja. I da, i ja mislim da su na onoj slici ono zaista plasticna jaja. Nego svidja mi se ideja. Mogla bih i ja tako da ukrasim jaje, ali mozda sledece godine jer je sada kasno, posto sam ih vec ofarbala. Takodje, svidjaju mi se i ona sa brkovima, hehehe. Ona su odlicna!
      Nisam znala da si vukovac, hehehe. Bravo! ♥

      Delete
  17. Divan post!💜 Ali na ovoj prvo slici su dekupaz jaja, koje sam ja radila 😊.Ali mi se I ideja sa stikerom dopada😍

    ReplyDelete
  18. Hej, Aleks! Sećaš se mog bloga Ivana's Dream World? Nažalost,zatvoren je,ali sam počela ispočetka!

    Novi blog : snickerslover01.com

    ReplyDelete
  19. Sviđaju mi se ideje i super ti je post :) Ja sam radila dekupaž i prelepa suu.Da li možeš da napišeš post o tome kako se spremiti za ekskurziju,šta sve poneti i tako to?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas sam i planirala da napisem takav post :)

      Delete