13.3.15

Q&A

Ima puno pitanja tako da moram da pocnem :) ,odlucila sam da blog za pomoc saceka malo,tako da nadam se da se necete ljutiti,imam previse obaveza i u skoli i posle skole i nemam vremena za jos jedan blog.


Sandra Zelen me je pitala:
1.Imam ih puno :)
2.Volim ih sve ne mogu da izdvojim ni jedan jer ih sve obozavam :)
3.Zorana
4.WhatsApp
5.Volim sve nastavnike :)
6.Nemam ni jedan bogu hvala :D 


Anastasija Anne me je pitala:
1.Imam puno omiljenih.
2.Pa nije prvi ovo je moj 3 blog,prethodna dva nisu uspela jer sam pisala samo o stardollu i odustala sam jer sam imam 10 godina :)
3.Ellie Goulding-Love me like you do 
4.Ne pratim ni jednu :)
5.Tamnu pozadinu 
6.Kopiranje


Iva Obradovic me je pitala:
1.Pa ne znam xD
2.Moje BFF(Ana P,Sandra,Jelena,Jana,Simona,Saska.......)
3.Gitaru :)
4.Mozda Essie :D
5.Pa ja bih o svima pisala xD



Nevenka Djordjevic me je pitala:
1.Ne pratim serije ali mi se dopada ,Vampire Diares'
2.Bethany Mota


Jelena Rogic me je pitala:
1.Sto da ne :)


Elsa Elsita me je pitala:
1.28.
2.Audi :-D
3.Da volim je.
4.Da milion puta,svi su jako dobri :D
5.Simpatican je ali mi se ne dopada.
6.Pa malo me nervira jer se pravi da sve zna.
7.Da volim ga xD
8.Ne nisam :D .
9.Pa volela bih da vidim jednu devojcicu koja se zove Ivana.


Divirgent4 me je pitala:
1.Pa kupila bih hranu i odecu deci u celom svetu i obisla svet :)
2.Moje BFF(znam ima ih vise)
3.Ne pratim to.


Anoniman korisnik me je pitao:
1.Nisam se uobrazila,ne znam zasto bih.
2.Ima ih puno :D


Suzana Stevanovic me je pitala:
1.Nikad nisam imala decka imam samo 13. godina :D
2.Rekla sam u pitanju kod Anastasije Anne :)
3.Nije ostala sam ona stara kakva sam i bila :-D
4.Nikako ne utice,sve je ostalo kao i kada nisam imala blog :).
5.Favorite meseca :D


Emma Malik me je pitala:
1.Volim je
2.Da postanem dokotor,imam dobru porodicu :)
3.Sto da ne bila bi bas super predsednik ;)
4.Igram kompjuter,blogujem :)
5.2 sata
6. 5.00 
7.Spavam :( 
8.Teme koje se ne ticu mog privatnog zivota :)
9.Nemam :)
10. Laganje i neiskrenost :)
11. 30 minuta mozda cak i ceo sat.
12.Popravices ti to :D,nemoj da se nerviras :)


Tijana Minic me je pitala:
1.Imam ih bas puno oko 10 :-D 

To je sve za ovaj post nadam se da vam se dopao,do sledeceg posta vasaaaa

21 comments:

  1. Heej, pa vi ste uvek dobrodosli na Malom blogerskom kutku! Dodacu te za administratora, btw, jer nam ni tri osobe izgleda nije dovoljno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.S. Ne diraj mi Hermionu, jako smo slicne nas dve :-D

      Delete
    2. Hahaaha necu ti je dirati :-D

      Delete
    3. Aaa Ron ti se ne svidja.. Ja sam sada tuzna/ :( Ah da sto Tijana kaze ne diraj Hermionuu, nemoj da nastradas. Salim se, super post.
      Bilo bi mi drago da i ti meni postavis neka pitanja jer sam i ja napravila q and a.
      http://elsinkutak.blogspot.com/2015/03/prica-takmicenje-q-and-a.html

      Delete
  2. Baš mi je super ovo. I ja mnogo volim ovu pesmu od Ellie Goulding. :)

    ReplyDelete
  3. Super ti je post. I meni se mnogoo svidja pesma od Ellie.♥
    Inace ko ti je najbolja drugarica? Hahahah salim se. Posto sam videla da su te svi pitai pa reko i ja. XD

    ReplyDelete
  4. Super post. Interesantni odgovori Aleks. :)

    Na mom blogu je giveaway :
    fashionholicyeahh.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  5. Haha bas si COOL ;-)
    Zao mi je sto nisi na moja pitnja odg. ali nema veze!!

    http://feshalafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan post ali zbog one svađe nisi odgovorila na naša pitanja.

      Milica i Ana

      Delete
    2. Jana gde si mi postavila pitanja?,Milice izvini bila sam iznervirana :(

      Delete
  6. Interesantan post, lepo je što smo saznali malo više o tebi. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Zao mi je sto nisam postavila pitanja ;-(
    Ali super post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. 6.Pa malo me nervira jer se pravi da sve zna.

    NO YOU DIDN`T!ahahahhahahah <3333

    ReplyDelete