27.3.15

March Favorites

Hey dragi moji,konačno je petak..Nisam stigla da napišem novi post zato što sam cele nedelje učila i nisam imala vremena.Izvinite,pošto je kraj marta odlučila sam da napravim martovske favorite.Ovaj mesec mi je prošao tako brzo ali mart uvek tako brzo prođe.Došlo je i proleće i dolazi mnogo zanimljivih postova.I da ovde ću da stavim slike koje su iz nekih drugih postova ili favorita jer nisam imala vremena da slikam svoje slike.




1.Summer white parfem

Ovaj parfem je savršen,koristila sam ga celog marta i bočica je pri kraju.Parfem je iz Avona i nije previše skup.Tako da je moja preporuka ako volite da mirišete na mango ili breskvu kupite ovaj parfem.



2.Rosal LipBalm-Violet Touch
Ovo divno labelo je na kraju .Ja sam ga kao luda mazala svaki dan i kada sam jedno jutro pred školu  htela da ga namažem setila sam se da treba recenziju da pravim i zato ću malo da ga sačuvam,ali sam ga zato baš lepo izmazala.




3.Dove krema
Bile su mi ispucale ruke i zato sam odlučila da probam ovu Dove kremu.Brzo upija i jako mi se dopada.Ruke su mi postale mekane posle samo 2 dana.


Blogovi koje sam čitala


Sandra's Life




On My Way by Ivana
Slike su jako stare Ivana sada ima oko 140 čitaoca,dok se Sandrin blog po izgledu jako promenio.Slike su mi jako lepe i morala sam da ih stavim.


Youtjuberi

-MajaBeCreative
-Kovalska
-Yasserstain
-Siena Mirabella


Pesme koje sam slušala

Ariana Grande-One Last Time


Calvin Harris feat HAIM-Pray to God


Igrice koje sam igrala
-Dumb ways to die-ja sam se zarazila sa ovom igricom i igram je i dan i noć.

-Block runner-cilj igre je da kockica izbegne prepreke jako je zanimljiva iako nekad poludim dok je igram jer gubim.






Moj post se ovde završava,počelo je proleće i sada u aprilu ću mislim da imam najviše favorita.Do sledećeg posta vaša

P.S. Jako mi je žao jer je Zayn napustio 1D uz Direktonere sam ☺

34 comments:

  1. Post mi se jako svidio. Odlicno si ovo uradila a probacu da kupim Summer white parfem :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I ja koristim ovu DOVE kremu. Bilo bi mi drago da pogledas komentar na tvoj post q and a (odgovori)

    ReplyDelete
  3. Super post. ☺

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jao i ja sam skoro dobila Violet touch i prezadovoljna sam :)!

    ReplyDelete
  5. Odličan post, i ja volim Violet Touch. ☺

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Super post. I ja volim Clavina.♥
    Dove krema je odlicna, koristim je i ja.☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je sto volis Calvina kao i ja ♥

      Delete
  7. Super post. Ovaj parfem izgleda baš fino!!

    Pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa
    justforgirrl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jeste jako fin,za leto i prolece je fantastican ☺

      Delete
  8. vidim da u proslim postovima nisi svima zahvaljivala na lepim komentarima zasto?


    Ivana Belic Alexnator

    P.S.zabroravila sam sifru od naloga pa pisem anonimno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa mislila sam da prestanem ali necu jer oni koji komentarisu izdvajaju svoje vreme da procitaju moj post i ja bih htela svima da se zahvalim a ne da ignorisem :)

      Delete
  9. Aaa, i ja volim ove pesme! Sjajni favoriti Alex. :*

    NOVI POST >>> http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Aaa, i ja volim ove pesme! Sjajni favoriti Alex. :*

    NOVI POST >>> http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Super post!
    http://bojanabokica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Super :) Pjesme su najj :D
    -bilo bi mi drago da posjetiš moj blog:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Svidjaju mi se pesme ,p.s. je si li ti directionerka? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila sam Direktonerka ali sam prestala i sada sam pocela opet da slusam njihove pesme tako da mozda opet budem :)

      Delete
  14. Super post
    Uclani se u moj blog ako ti se dopada http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Odlican post, pesme mi se posebno dopadaju! ♥

    dianadblogging.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Super post.♥
    Nova sam, pa bi mi značilo da pogledaš moj blog. :)

    ReplyDelete
  17. Super post.♥
    Nova sam, pa bi mi značilo da pogledaš moj blog. :)

    ReplyDelete
  18. Super favoriti! Muzika odlična. Meni je Ariana u početku loše zvučala, ali sada sam se već navikla na njen glas jer zaista ima dobre pesme. :)

    Novi post na mom blogu, prijavite se i komentarišite: jasminadi.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Odlican post. Zavisna sam od kreme za ruke i uvek moram da je imam kod sebe i dopada mi se ova Dove krema pogotovo miris. Super su mi ove kategorije ja Youtubere i blogove koje si pratila :)

    Pogledaj moje favorite: sparklygoddess.blogspot.com/2015/03/march-favorites-favoriti-za-mart.html

    ReplyDelete
  20. Odlican post. Zavisna sam od kreme za ruke i uvek moram da je imam kod sebe i dopada mi se ova Dove krema pogotovo miris. Super su mi ove kategorije ja Youtubere i blogove koje si pratila :)

    Pogledaj moje favorite: sparklygoddess.blogspot.com/2015/03/march-favorites-favoriti-za-mart.html

    ReplyDelete