7.3.15

Februarski favoriti

Cao svima,konacno sam dobila malo vremena da napisem post.Rekla sam da postova nece biti sve do 25. ali ja to ne mogu da izdrzim i sacekam.U ovom postu nece biti mojih slika jer mi ne radi nesto kamera i zato cu uzeti slike sa interneta nadam se da se ne ljutite :)

Februar mi je najgori mesec ikada,najdosadniji,najnegativniji jednom recju UZASAN. Nemam puno favorita tako da hajde da pocnemo .


1-Violet Touch

 Kada sam kupila jedan za sebe ovakav LipBalm a jedan poklonila Martini(pobednica giveawaya)ja nisam prestala da mazem ovaj LipBalm.Pri kraju je tako da cu ja ovih dana ako mi proradi kamera da ga slikam i napravim recenziju :)


2-Parfem-Little White Drees
Ovo je parfem iz Avona i prelepo mirise,svaki dan sam ga prskala i nestalo je pola parfema :) Ja kako nisam uopste ljubitelj da se prskam sa parfemima svaki dan ovo je cudno sto sam se ja svaki dan prskala :D


3-Pringles Original Cips
 Svi su mi toliko hvalili ovaj cips i ja sam na kraju samo uzela novac i otisla u prodavnicu da ga kupim.Obisla sam ih 5 i nije ga bilo i tek u Ideji sam ga nasla aleluja konacno.I kada sam otisla kuci posle setnje za kupovinom cipsa uzela sam ga i probala i mislim da je odlican.Kupovala sam ga tokom celog februara ali sam prestala :)

4-Nestea cajevi
Ovi cajevi su odlicni pila sam sva 5 koje mozete videti na slici,ali moj omiljen je od breske ali moze da prodje i zeleni caj koji je isto odlican.Ja obicno pijem cajeve kada ucim ali kako je mene mrzelo da kuvam caj i da sacekam da se ohladi pila sam ove ukusne cajeve :)

Random:

YouTuberi:

Zorannah
Tamara Kalinic
MylifeasEva
Yasserstain
Kovalska

Pesme:




Blogeri:

Tijana's Diary
Iva's Special Section
On my way by Ivana
Be Yourself


Ljudi to je sve za ovaj post,kao sto sam rekla februar mi je bio odvratan nadam se da ce mart da bude bolji :) Sto se tice za dan zena ja necu praviti post jer svako moze da ukuca na Pinterest  i nadje ideje za poklone i napravi :) Kliknite OVDE i postavite mi pitanja za Q&A.Do sledeceg posta vasa 

34 comments:

  1. Hahahahhaah setnja za kupovinom cipsa

    ReplyDelete
  2. Bas lep post Alex ♥ ☺

    Hoces da budemo medijski parneri? :D
    Uclani se u moj blog,ja sam u tvoj ♥

    selenatorwoeld.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,ne bih :) Mozda neki post malo kasnije :)

      Delete
  3. Dobri favoriti
    Uclani se u moj blog, i ja sam u tvoj
    http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Rosal LipBalm je sjajan. Ja imam ovaj i odusevljena sam. Prelepa boja. :) Ovaj cips je zakon. Preukusan,mada nista se toliko ne razlikuje od obicnog cipsa (osim sto je u kutiji). :D Mnogo volim ove dve pesme.
    Bas mi se svidja tvoj blog. Izgled je fantastican. Ostani najbolja. :)

    ReplyDelete
  5. cool stvari i ideje!
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Parfem je prelep.♥ Obozavam ovu pesmu.
    Pogledaj moj blog, imam novi post i reci mi tvoje misljenje.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja ove cipsove svaki dan gledam kada uduem u trgovinu ali ga nikad ne kupim. Sutra ga definitivno uzimam.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. jooj,nisam ni ja neki fan sad baš februara,ja jedva čekam april ,i to jer 4.4 jer je moj omiljeni broj 4 i svake godien mi se nešto zanimljivo desi na taj daaan ,ahaha xd pa zato čekam.. joj ,odlični su ti favoriti i ja imam ovaj violet touch odličan je ,stvarno m ise sviđa,joj i ja sam neki dan jela taj classic ,haha xd uh sad mi se opet jede,..vezano za čajeve i ja volim ove stvarno uuuh,pogotovo ovaj s limunom.i eto još mogu reći da ova pjesma ZEDD i S.G - odlična mi je evo upravo je sad dok pišem komentar slušam hahha xd
    -uuh ,mogu kasnije svratiti da napišem pitanja za Q&A.sad sam došla samo kratko da ti ostavim komentar :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na dzinovskom komentaru :-D

      Delete
  9. Odličan post, ja imam od rosal lip balma flash nude i obožavam ga, htjela sam kupiti i violet touch, ali mislim da mi ne bi stajala ta boja. Baš me zanima kako miriši ovaj parfem, ja imam little black dress i odličan je. :)

    http://my5world.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja planiram da kupim parfem kakav i ti imas :D

      Delete
  10. Pringles je moj najomiljeniji čips svih vremena! Violet touch je odličan stvarno :D
    Lep post. :)

    Novi post na blogu --> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Posetite moj blog: http://beauty-with-zeljana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Predobar post!
    Poseti moj blogic http://feshalafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Pre par dana sam kupila svoj prvi Rosal balzam i to bas ovaj. Ja nesto i nisam zadovoljna njime. Ni bojom ni teksturom. Ne znam, meni ne odgovara. :)

    runa-luna-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja je dosta tamna ne stoji svakom :)

      Delete
  15. Ovaj Rosal balzam je i meni najdraži, a Nestea od breskve mi je omiljeni sok. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Great post!

    Would you like to follow each other?
    let me know if you follow me, and I will follow you back after it.
    thank you!


    Tom and Tins BLOG

    INSTAGRAM

    BLOG LOVIN

    Google+



    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you,i will see your blog :)

      Delete
  17. Ja obožavam N es Tea čajeve! Super urađen post.
    Poseti moj blog i ućlani se ako želiš---------→ justforgirrl.blogspot.com

    ReplyDelete