20.3.15

Candy Tag

Hej dragi moj,izvinite što nisam pisala ovako dugo.Bolesna sam pa nisam uspela da pišem postove ali sam sada našla vremena da napišem ovaj ,,Candy Tag'' za koji me je nominovala Jelena Rogić sa bloga ,,Jelena's Happy Blog''.Da ne dužim više sa uvodom nego da počnem ☺☺



Američke ili obične palačinke?
Ne volim preterano ni obične,ni Američke.Njih nikada nisam probala,zato biram obične ☺

Slatki ili obični kornet?
Obični,slatki nikada nisam jela ☺

Vanila ili čokolada?
Vanila *-* *-*

Oreo ili Ginger-Bread?
Ginger-Bread,ne dopada mi se ukus Orea ☺

Candy Cane ili Pepermint?
Candy Cane *-* *O*

Topla čokolada ili čaj?
Nisam preterani ljubitelj čokolade,zato biram čaj ☺

Yogurt ili CupCake?
CupCake,ne volim da pijem jogurt(obični),ali zato volim voćni jogurt.

Čokolada ili keks?
Keks ☺

Jagode sa šlagom ili kremom?
Biram jagode sa šlagom ☺

Bombone ili Candy Corn?
Bombone ☺

Maline ili kupine?
Maline,to obožavam da jedem ☺☺☺

NOMINUJEM:

Sandru sa bloga Sandra's Life
Andjelu sa bloga Andjelin kutak

Još jednom imam da se zahvalim Jeleni što me je nominovala,do sledećeg posta vaša

25 comments:

  1. dobar post alex

    ReplyDelete
  2. Odican post:-)
    Poseti moj blog i uclani se http://everytteens.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Interesantan tag!

    teodorassmallworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Eh konacno sam dobila internet nagrada je stigla i jako mi se dopada,tag je dobar


    Ivana Belic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago jer ti se nagrada dopada ♥

      Delete
  5. Alex pomagaj brzoo.Matura mi se blizi a ne znam kako da ucim pomagaj ne znam sta da radim uzgred tag je ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tijana i Teodora su radile vec jedan takav post,imam i ja jedan malo istrazi po blogu pa ces ga naci :)

      Delete
  6. Nema na cemu Alex,uvek sam tu da te TAGUJEM ! :) ♥


    Inace,super post,samo malo kratak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tag je kratak nisam ja kriva :(

      Delete
  7. Cool post,u većini odgovora je bihodgovorila suprotno. ;)

    ReplyDelete
  8. Post ti je odlican!!! ♥ Na vecinu pitanja imam iste odgovore, tako da kada budem pisala post, nemoj misliti da te kopiram, hahahah XD, salim se! Mislim da nisi mogla da nominujes bolju osobu za ovaj Tag jer obozavam bombone i slatkise, hahhahahaha XD! Post ti je sjajan, moram jos jednom reci! ♥♥♥ HVALA PUNO NA NOMINACIJI!!!!! Uradicu post! ♥

    ReplyDelete
  9. post je poucan

    ReplyDelete
  10. Post mi se bas dopada,jako mi se dopada

    ReplyDelete
  11. Dobar post.
    http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Imam pitanje zasto ti je nadimal alex

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa nadimak Alex mi je zato sto se zovem Aleksandra a prva 5 slova daju nadimak Aleks :)

      Delete
  13. Baš volim da čitam TAG postove, interesantno je skroz. :)

    ReplyDelete
  14. Daa imamo toliko slicnosti!
    I ja obozavam vanilu,ne volim ness mnoogo cokoladu,obozavam maline!! ;-)
    http://feshalafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago sto sam nekog srela a da ne voli preterano cokoladu :D ☺

      Delete
  15. Sladak tag, haha. :) Šalu na stranu, baš zanimljiv post. :)

    http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Toliko je dobar i sladak ovaj post, zamalo da ga ne pojedoh. XD

    ReplyDelete
  17. Alex , ja sam nova ovde :D Svidjas mi se mnogo. I svidja mi se tvoj blog :D

    ReplyDelete
  18. Super tag Alex! ;*
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. To je moj tag koji sam napisala u novembru i samo ako ti nije problem da navedes :-) Inace si ga uradila bolje nego ja XD OBozavam tvoj blog :-)
    http://simonasdiary.blogspot.com/2015/01/candy-tag.html

    ReplyDelete