30.3.15

Be like-Ariana Grande

Ćao svima,za danas sam odlučila da napravim novi ,,Be like'' post.Danas je bio jako dosadan i lenj dan i bilo mi je jako dosadno i samo mi je palo na pamet da napravim novi post.



1 outfit 
Ovaj outift je meni jako jako sladak.Fantastican je i za školu.Suknja mi je simatična,dok su ove patikice savršene za proleće.Džemperić sa krofnicom me podseća na onu krofnu iz reklame za Orbit žvake.

Cene
Patike oko 1500 dinara
Suknja oko 2500 dinara
Džemper oko 3000 dinara


2 outfit 
Ovaj outfit je meni omiljeni,džemper je toliko lepe boje,dok je ova tašnica preslatke roze boje.Ovaj outfit prelepo stoji na Arijani i ona sija ☺ *-*.

Cene
Cizme-3000 dinara
Džemper-2000 dinara
Tašna-3500 dinara


3 outfit
Arijana ima stila i zna da se sjajno obuče, šorts je presladak *-* *-* .Kombinacija mi je više nekako za Božić zbog crvenog džempera ali i zbog irvasa.Kosa je takođe meni prelepa.

Cene
Džemper-2000 dinara
Šorts-2000 dinara


4 outfit
Ove čizmice idu uz sve.Ranac,ranac je presladak kako bih volelea da imam ovakav za školu ☺ Ovakve velike džempere ja obožavam jer se osećam u njima nekako cozy.Ariani ovo divno stoji.

Cene
Džemper-2500 dinara
Ranac-?
Čizme-3000 dinara



Volim njene pesme moje omiljene su

-Santa tell me

-One last time

-Right there.....


Pa za danas završavam,nadam se da vam se post dopao.Do sledećeg posta vaša

P.S. Koju pesmu najviše slušate od Ariane?

Odgovorite u komentarima


17 comments:

  1. Super post. :)
    ninaw123.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super post. :)
    ninaw123.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odličan post. Baš mi se sviđa rubrika. :) <3

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Meni se najviše dopada suknjica sa prve fotografije, mada je sve lepo na svoj način. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Siper post. Sve si odlicno odradila.Ona izgleda da ne izuva te bele cizmice. Omiljena njena pesma mi je "Problem".

    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Najviše sam slušala Problem od Ariane. :) Super post.

    jasminadi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Problem sam zaboravila da navedem :-(

      Delete
  7. Alex , super ti je post i zasluzujes jos mnogo citaoca !! Meni je najsladji 1. outfit , dok su ostala 3 malo provokativna. Svejedno , sjajno joj stoje. Za cene se slazem osim za sorc , sigurno ne kosta 2000 din. xDD Inace sve super , svidja mi se tvoj blog i dizajn.


    Molim te poseti moj blog : http://ilordogaming.blogspot.com
    Nov sam pa bi bilo koja vrsta podrske znacila :D

    Takodje bih voleo da posetis i moj YouTube kanal na kome imam skoro 300 subscribera :D
    https://www.youtube.com/channel/UC32pOr-PyFh2cK7eLPPA80A

    ReplyDelete
  8. Bas je super post.♥ Ariana je meni bas slatka, malo podseca na dete od 13 godina, ali dobro.☺
    Svidja mi se kako ukpala tunike uz one duboke bele cizme.
    Takodje super je to sto ti pronadjes maltene istu garderobu koja ona nosi. Bravo!♥

    Poseti moj blog, imam novi post i reci mi tvoje misljenje.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ReplyDelete