22.2.15

#With Alex on tea this week

Hey dragi moji,ove nedelje su mi se izdešavale jako zanimljive stvari,pa sam zato odlučila da napravim moj prvi post pod imenom #With Alex on tea this week.Ovo neću raditi svake nedelje,već cu ovakve postove pisati samo kada mi je neka nedelja baš zanimljiva.Da počnemo.



Prvo imala sam prošle nedelje test iz fizike i nisam stigla ništa da provežbam jer sam bila jako zauzeta.Na svu sreću dobila sam 3 aleluja,kako ništa nisam učila ja sam zadovoljna.

Pošto već pričam o školi,imala sam takmičenje iz biologije i uradila sam sve,ali je bilo preteško i sigurno neću proći.Ali je bitno da sam učestovala.

Ove nedelje sam dobila 160-tog čitaoca i jako sam srećna i dalje sam kao OMG 160 ne mogu da verujem.
Održala sam zimski giveaway koji je prošao odlično i nagrade sam pobednicima poslala i dalje ne znam da li su im stigle.Dobila sam 3 nove BFF i jako mi je drago.


Pesme koje sam slušala su
-Calvin Harris-Outside
-Selena Gomez-The Hearth Wants What it wants
-Bethany Mota-Need you right now
Taylor Swift-22

Blogove koje sam čitala
-Iva's Special Section
-Runa-Luna blog 
-Teodora Small World
-On My Way
-Sandra's Life

Na jutjubu sam pratila:
-PewDiePie
-Bethany Motu
-Irenu Živkovic
-Alisha Marie

Imam toliko ideja za naredne postove tako da je meni u mom notesu sve zapisano šta ću da pišem sledeće nedelje,to ostaje tajna,tako da ćete se pitati šta će biti za sledeći post.

Ja sam opsednuta blogovima,stalno sam ih čitala i čitala,išla sam u Lili i kupila 3 stvarčice koje će mi biti jako potrebne.U pitanju je šminka hehe


To je sve za ovaj post,sve što sam navela mi se desilo ove nedelje.Vidimo se u sledećem postu.Do tada ljubi vas vaša...


37 comments:

  1. Zanimljiva nedelja.. zanivljiva :D Lol Alex

    ReplyDelete
  2. DIvan post,kao i uvek.Drago mi je da ti se moj blog svidja!

    ReplyDelete
  3. Veoma zanimljiv post.Kao i nedelja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nedelja je iskreno najzanimljivija od pocetka 2015

      Delete
  4. Lep post. Dopada mi se izbor pesama :-*

    ReplyDelete
  5. Dobro ti je prošla nedelja. Ma za fiziku, popravićeš ti to, držim palčeve da prođeš iz biologije, a i ako ne prođe nije bitno, važno je učestvovati. :)♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/#_=_

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Zanimljiv post.A sto se tice fizike,ispravices...

    ReplyDelete
  8. Super post :)
    Cestitam na 160 citalaca :)

    http://katymycorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ovo je odlično i zanimljivo! :) ♥
    (poseti moj blog pa ako ti se svidi učlani se:
    sandrin-kutak.blogspot.com)

    ReplyDelete
  10. Zanimljiva nedelja :) <3

    lickadiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nadam se da ćeš proći na takmičenju. :) Baš zanimljiva nedelja. Obožavam navedene pesme i moj omiljeni youtuber je Alisha. :) Čestitam na ovoliko čitalaca,pošteno ''zarađenih''. Mnogo mi se sviđa izgled bloga. Jedva čekam sledeći post,Alex. :D ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan komentar Anastasija,hvala ti mnogo :D ♥♥

      Delete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Super post! ;)
    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  14. Super post, očekujem da dobiš 5 iz fizike na ispravku xD :)

    laras-crazy-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Odličan post!Super ti je blog! Molim te pogledaj moj blog ako ti se svidi pridruži se http://samokreativno.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Odlican post ♥



    (uclani se u moj blog,i ja sam u tvoj)

    selenatorwoeld.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. you have so inspirational blog,amazing pics,GREAT JOB!
    let me know if you want to follow each other :)
    I will follow you back with a big pleasure for keep in touch
    have an amazing day
    big hug my new friend :)

    ReplyDelete
  18. Da
    Li
    Ćeš
    Organizovati
    Onaj
    Haul
    Za
    Koji
    Smo
    Radili
    Anketu? ?:-):-*

    ReplyDelete
  19. Joj blog ti je stvarno super stalno ga citam i pratim te.♥
    Znacilo bi mi kada bi pogledala moj blog i rekla svoje misljenje!♥
    aleksandrascorner.blogspot.com

    ReplyDelete