16.2.15

Small winter GIVEAWAY

 Zdravo svima konacno i ovaj trenutak giveaway! OMG ne mogu i dalje da verujem ali okej.Jednostavno u ovom giveaway ko dobije po neku nagradu bice BFF samnom jer ja imam iste stvari kao i vi,jer sam htela da bude nekako cute :D Kupila sam isto violet touch koji je u giveawayu i bicemo Rosal BFF ^^,isto tako i za ovu divnu ogrlicu ja imam roze a neko ce dobiti plavu,za lak isto vazi :) P.S:Izvinite zbog kvaliteta slika ali ocajnicki sam htela da objavim giveaway.

Ovaj giveaway ima 3 mesta. Ovo su mesta :
1)Rosal LipBalm Violet Touch
2)Plava ogrlica masnica by Rucno radjeni nakit Litlle Dreamer
3)Ljubicasti pucketavi lak za nokte :)

1 mesto-Rosal LipBalm-Violet Touch
 Posto znam da svi obozavaju Rosal proizvode odlucila sam da nekom dam jedan Violet Touch ^^ Ja imam isti takav tako da ko osvoji ovaj divni poklon bice BF samnom :D Mozete ga kombinovati sa raznim outiftima :)

2)Plava ogrlica masnica by Rucno radjeni nakit Litlle Dreamer
Imam istu ogrlicu samo je roze boje,prelepo stoji uz outfite prelepo :D Isto se vazi kao i za prvu nagradu ko osvoji ovo bice BF samnom tako da cu imati puno BF :D

3)Ljubicasti pucketavi lak 
 Ja imam ovakav crni i ljubicasti i zasto da ne kupim i dam jedan nekom.Prvo se namaze bezbojni lak i onda ovaj imacete prelepo uradjene nokte kao da ste isli kod manikira.Ko osvoji ovo bice BF samnom podrazumeva se :D

PRAVILA ZA OVAJ GIVEAWAY:
1)UCLANITE SE U MOJ BLOG
2)U KOMENTARIMA OSTAVITE EMAIL ADRESU
Pobednika biram preko Random name picker jer ima puno lepi odgovora

Giveaway se zavrsava 20.2.2015
Nemam vise sta da kazem sem srecno svima.Vasa..
P.S:Giveaway vazi samo za stanovnike iz Srbije :)

30 comments:

  1. Uradila sam.
    onajesve@gmail.com

    Volela bih da osvojim ovu mašnica zato što sam opsednuta mašnama, plava mi je OMILJENA boja, a mašnica je krajnje preslatka.

    ReplyDelete
  2. Ja bih želela da dobijem Rosal LipBalm.A zašto?
    Pa zato što bih to poklonila sestri.Jer inače obožava ovu marku balzama.Prvo bi skakala po kući ,a onda isprobala balzam.
    Henonhoso23452@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Uradila sam :)
    milcamajkiclicka1@gmail.com (jeste milca,trebalo je milica ali nije otkucalo)

    Pa volela bih rosal jer sam ja zaluđenik labelima i karminima jer mi je to nekako lepo i zanimljivo.Imam samo Morning Rose i obožavam ga!Ako bih ga osvojila tu bi bio moj karakterističan osmeh od uveta do uveta.... Mogu do sutra da pišem hahah

    ReplyDelete
  4. Jako lepi komadi. Ne brini poslaces mojoj tetki iz Sbije ako nesto osvojim (a sto sigurno necu ☺)
    Pa.. Mislim da bih ja trebala osvojite jer sam cijelo ljeto provodila za kompjuterom trazeci ovaj balm od rosala. Naravno, jer smo bili sklopili neki kao partnerski deo, ali sam ja sve to pogresno shvatila. Dugo, usta su mi non stop ispucana i nema sta im moze pomoci, a neki balm u boji poput ovog bio bi pravo resenje.
    Janu sam molila da posalje u Crnu Goru, ali sta ces, ona ne moze. Tako sam zaboravila da joj se javim kad sam bila u Srbiji... A ja obozavam nakit sa nekim slatkim priveskom, i sakupljam ih, a eto, bas nemam ni jednu masnu. Tako da.. XD
    Lak nema da se kupi kod nas u Crnoj Gori i nisam ranije vidjela to.

    Najvise bih voljela dobiti.... Pa sve mi djeluje lijepo na svoj nacin. Tako da ako nekim jadnim slucajem osvojim nesto, bilo bi mi sve jedno jer je bas sve nekako prekjut <3

    Mislim da imas moj e-mail, ali evo: laviva@t-com.me

    ReplyDelete
  5. Ja ne bih da se prijavim za giveaway,samo cu da napisem nesto da se zabavim :-)

    Volela bih da osvojim rosal lip balm.Ima mnogo razloga.Moja mala seka ga ima,i uvek grabim priliku da ga namazem.Boja mu je prelepa.Nekako tamnija,ali prelepa,i bas mi divno stoji :D..Pakovanje je lepo.I naravno,nikad mi ga seka ne da,pa ovo je prilika.I da ne zaboravim,da budem BF sa tobom :3

    Eto,zao mi je sto ne ucestvujem,ali nadam se da ti se svideo moj odgovor :)

    ReplyDelete
  6. anci.radakovic@gmail.com
    Najviše bih želela da osvojim Rosal zato što jakoo dugo želim da ga isprobam, a to je jedan od Rosala koji nemam. Takođe, mojoj mami se sviđa boja pa bih možda njoj poklonila ☺ Ogrlica je preslatka, kao i lak (imala sam ranije neki pucketavi, baš mi se sviđa efekat). Ako nešto odvojim, nije mi bitno šta je to, jer su sve nagrade podjednako dobre. ♥

    ReplyDelete
  7. ivanabelic01@gmail.com
    Uradila sam sve.
    Zelela bih da osvojim rosal lip balm i dokazem mojim roditeljima da mogu da se sminkam i da nisam mala.Imam 13 godina i nijedan komad sminke verovala ili ne.Moji roditelji su jako strogi i ne daju mi da kupujem sminku pre 14 a ja 14 punim tek decembra i neznam kako da izdrzim do tad.Kada bih osvojila taj baalm dokazala bih mojoj mami da sam velika.Ostale nagrade su super takodje.

    Izvini sto nisam komentarisala zadnjih 2 meseca nemam internet i ovo jedva pisem preko telefona.



    Ivana Belic Alexnator

    ReplyDelete
  8. I da jako zelim taj balm jer ga ti bas lepo opisujes kao i ostale proizvode

    ReplyDelete
  9. anastasijanis01@gmail.com
    Već sam učlanjena. :)
    Bila bih zadovoljna bilo kojim poklonom,ali bih ipak najviše želela Rosal LipBalm.
    Zaista ih obožavam,imala sam onaj crveni i roze,a ljubičasti sam planirala da kupim sestri za 8.mart :) I ona ih obožavaa.A ako osvojim lak,to bih ostavila za sebe,jer ona ne lakira nokte,nego ide da stavlja gel ili gel lak.Ja sam imala takav crni,ali ga je moja majka bacilaa. :( A ogrlicu bih najverovatnije poklonila drugaricii ^-^
    I volela bih da budem BFF sa toboom,hahaha :D
    I to su moji razlozi(verovatno neću ništa da osvojim,ali eto,makar sam pokušala).
    PS:Blog ti je stvarno suuper! :D ♥

    ReplyDelete
  10. Ime:Martina Nikolic
    email:alexnatorforever@gmail.com
    Zelela bih da osvojim:lak
    Odgovor:Obozavam da lakiram nokte ali bih ovaj lak osvojila za BFF i dodala ga u malu kutijucu gde su jos neki pokloni za nju.Ja zivim u Jagodini a kako tamo nema tih pucketavih lakova ja bih zelela da ga osvojim.Odlican ti je blog svaka cast.

    i da ako sada svi misle da ti se uvlacim sa Alexnator forever nije tacno jer ja citam samo tvoj i Tijanin blog

    ReplyDelete
  11. email znas,dopisivale smo se oko mog problema :(
    hocu da osvojim masnicu jer je bas slatka i mnogo mi se dopada,plavu obozavam i htela bih da budem bff sa tobom

    ReplyDelete
  12. Drage moje jako puno divnih odgovora tako da biram preko randoma :)

    ReplyDelete
  13. anastasija.aleksic8@gmail.com

    Ja bih volela da osvojim ovu mašnicu. Ja sam osoba opsednuta nakitom i sličnim detaljima koji svakom outfitu daju šmek. Lud detalj čini kombinaciju neodoljivom. Dakle ja to obožavam. Mislim da bi bilo sjajno da osvojim ovu mašnicu ili lak (s obzirom da imam isti Rosal LipBalm) jer bi mašnica upotpunila moju kolekciju nakita. :) ♥♥

    ReplyDelete
  14. katylike1d@gmail.com

    Zelela bih da osvojim: Rosal LipBalm :)
    Zato sto ih volim!
    Predobri su :)
    Svidja mi se i boja :)

    ReplyDelete
  15. E-mail: tamaranenadic99@gmail.com
    Pa posebno me je privukao ovaj lak za nokte. Vec duze vreme planiram da ga kupim za drugaricu koja obozava lakove i sve sto ima u vezi sa sredjivanjem noktiju i jako je talentovana. No nekako mi se on uvek zaturi u listi za kupovinu i nekako stalno zaboravim na njega, tako da bi mi ovaj sitan pokloncic bas znacio, a i mojoj drugarici. Uzgred post je odlican kao i svi postovi koje pises. Stvarno volim tvoj blog i naravno da pohvalimo izbor nagrada.

    ReplyDelete
  16. doda.jevric@gmail.com
    Volela bih da osvojim Rosal LipBalm. Vec jako dugo zelim da ga probam, ali nikako. Uvek izaberem nesto drugo i tako u krug. Jako volim ostale Rosalove proizvode pa bi me ovaj balzam bas obradovao :)

    Uradila sam sve ostale korake :)

    ReplyDelete
  17. Uradila sve. :)
    fahsionholicyeahh@hotmail.com

    Pošto Rosal imam i to Violet touch, mašnica je preslatka, ali imam puno nakita tako da bih najradije ovaj ljubičasti, pucketav lak izabrala. Obožavam mazati lakove, i isproavati razne. Uz to ljubičasta mi je omiljena boja i jako mi se sviđa što je pucketav, pa bih ga volela imati. :)



    ReplyDelete
  18. Uclanila sam se na tvoj blog. :-)
    popovicbojana626@gmail.com
    Sve nagrade su odlicne,tako da bi mi bilo svejedno sta cu dobiti.
    Ali najvise bi volela dobiti Rosal LipBalm,nisam ga do sada koristila,pa bih volela probati.
    A i boja mu je odlicna a nadam se da je i takav miris.:-)

    ReplyDelete
  19. Divan giveaway zaista, ali nisam baš kreativna u smišljanju teksta, tako da neću učestvovati. :)

    NA MOM BLOGU JE GIVEAWAY:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Uclanila sam se!
    sandradjukic362@gmail.com
    Volela bih da osvojim Ljubicasti pucketavi lak jer sam opsednuta ljubicastim noktima i jednostavno obozavam ljubicastu boju! Ta boja je druga boja koja mi najlepse stoji i koja se uklapa uz moju odecu i outfite! ♥ Jednom recju ~ savrsenstvo *_* ! ♥ :D
    (sandrin-kutak.blogspot.com)

    ReplyDelete
  21. Replies
    1. Ne uskoro jer zelim da pokazem puno stvari a ne samo 2 stvari,jer bi bilo glupo :-)

      Delete
  22. Žao mi je što nisam iz Srbije :(
    Sretno svima :)

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/ <--- posjeti i ti moj blog i učlani se ako hoćeš :)

    ReplyDelete
  23. Uclanila se ! :)
    kolacicjelena@gmail.com

    Meni bih bilo svejedno sta god da osvojim,jer je sve slatko..A evo sta cu da navedem sto bih trebala da osvojim.

    Rosal Lip Balm Violet Touch - ja obozavam labela i skupljam ih,i ne mogu da zamislim da nemam to labelo.To bih bio smak sveta! Svugde sam ga nalazila,i stalno htela da ga kupim,ali posto na zalost nisam imala svoje pare,mama nije htela da mi kupi.I tako svaki put! Zudim za tom bojom,za tom velincanstvenom ljubicastom! Nisam nikad imala prilike da ga kupim,a tako sam ga sa pozudom htela..

    Ogrlica plava masnica - Ja obozavam te ogrlice.Ali nikad da ih uzmem! Ova je tako preslatka i stvarno bih volela da ja budem dobitnica.Ogrlica je preslatka,predobra,a plava je moja srecna boja.Obozavam plavu boju i moram da imam sve u plavom! :) <3 Jako bih volela i da ta ogrlica bude moja ♥

    Ljubicasti pucketavi lak - Obozavam pucketave lakove,i mislim da ih imam jedno 1O-tak ali zelim i da ovaj bude u mojoj kolekciji.Strasno bih volela da ga dobijem.Vec vidim kako ce to biti prelepa boja,i svoje linije ocrtavati.A i prelepo bih bilo da ga imam na noktima,ne ja nego bilo ko! Slagalo bih mi se uz konbinacije,kosu :) (moja kosa je braon,i uz nju jako lepo ide ljubicasta,bar uz moju kosu) Jako bih mi bili nokti lepi na slikama..Jednostavno obozavam pucketave lakove i volela bih i taj da dobijem! :)♥

    ReplyDelete
  24. sastav24@gmail.com
    Pa ne bih zelela da osvojim nagrade jer su skupe ako su skupe nego prvenstveno da bih se zabavila zajedno sa svim citateljkama. Zelela bih da me te nagrade podsete na tebe i tvoj blog svaki put kad ih pogledam, da to bude uspomena tvog bloga. Po gotovo zbog ovog lancica koji bi bio simbol prijatelja ili kako vec. Tako da nije mi bitno da dobijem ove nagrade jer su waooo nego bitno mi je da to osatane uspomena na tebe. Znam da ja sigurno necu pobediti ovim tekstom, ali bila mi je zelja da ucestvujem i eto me.

    ReplyDelete
  25. Jako mi je zao sto ne mogu da ucestvujem ;-(.Ali zelim srecu ucesnicima ;-)

    ReplyDelete
  26. Drage moje nemjte da pisete vise ove divne odgovore jer ne.mogu da se odlucim,ostavite samo email.Biram preko random name picker i.koga izvuce taj dobija po jednu nagradu,nemojte da se nervirate ako.ne osvojite bice jos puno giveawaya :D

    ReplyDelete
  27. Hey.. Nice Blog ♥

    Would you do follow 4 follow
    I follow you .. ♥ please follow back

    www.Juljasblog.blogspot.de ♥

    ReplyDelete
  28. Lepe nagrade, ali mislim da ovoga puta necu ucestvovati, sledeceg puta mozda :)

    Uclanila sam se u tvoj blog, ako ti se svidja uclani se i ti u moj :)

    http://rancicmilena.blogspot.com/

    ReplyDelete