20.2.15

Pobednici giveawaya :D

Jako sam uzbudjena,bilo je puno divnih odgovora tako da sam odlucila da biram preko random name picker tako da koga random izvuce taj osvaja nagrade.Ne brinite se ako nesto ne osvojite bice jos puno giveawaya sa jos vise nagrada.Hajde da pocnemo da nagradama :D

Pucketavi lak osvaja.......

Cestitam Ivana,osvojila si divan lak,cujemo se mejlom oko preuzimanja nagrade :)
Dobila sam prvu BFF :D

Ogrlicu masnicu by Rucno radjeni nakit Litlle Dreamer osvaja....
Osvaja KulJecika ja ne znam  pravo ime i prezime jer mozda citateljka ne zeli da ga otkrije,nema veze,tvoje ime je random name picker osvojio :) Cesitam,cujemo se mejlom oko preuzimanja nagrade :)

Rosal LipBalm-Violet Touch osvaja...

Cesitam osvojila si ovaj divan LipBalm i sada smo BFF jer cemo imati isti :D
Cujemo se oko preuzimanja nagrade :)

To su pobednici nemojte da se nervirate ako nesto niste osvojili bice drugog giveawaya sa jos vise nagrada :) Do sledeceg posta vasa

29 comments:

  1. Kako Alex i ja sam se prijavila sa Jelena Rogic!!!!!! Kako???? Mene nema !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti si dole pri kraju ali ti se ime ne vidi jer je velika lista :(

      Delete
    2. Sorry,ja te stvarno bezveze napadam :(

      Delete
  2. Boze mili osvojila sam ne mogu da verujem,poslacu ti mejl

    ReplyDelete
  3. Cestitam svim pobednicima :*

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Pobedila sam ne mogu da verujem hvala ti hvala Alex,cujemo se ,hvala hvala hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne zahvaljuj se meni vec random name pickeru :)

      Delete
  5. Čestitam svima,i drago mi je što su izvukli nagrade.:D
    Možda i ja nekad nešto osvojim :(

    ReplyDelete
  6. Čestitam :D

    laras-crazy-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Osvojila sam lak too,hvala svima!

    ReplyDelete
  8. Cestitam dobitnicima! :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Cestitam... :) ♥
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cestitam svima :)

    ReplyDelete
  11. Čestitaam svima! ♥ :D
    Stvarno mi je drago iako nisam ništa osvojila.Za sledeći giveaway se sigurno prijavljujem ponovo. :D

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Zdravo Alex :D Ja sam nova ovde :) Bas sam propustila giveaway xD Nema veze :D Imam malu ideju za blog. Sta mislis da pravis , kao da blogiras stvari tipa ,,Haul" , What's On my phone , whats in my bag i te stvari :D Ponekad bi mogla da pravis vlogove ili tako nesto :D Bilo bi dobro :D

    Srdacni pozdravi od Mitre :-) I Cestitke pobednicima

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicne ideje ispunicu neku od njih :)

      Delete
  15. Cestitam pobednici! Posto si uglavnom beauty bloger mogla bi da napravis post one lipstick=one fact about me :D

    Novi post je na mom blogu ---> runa-luna-blog.blogspot.com

    ReplyDelete