6.2.15

Moji omiljeni blogeri i jutjuberi

 Heyy,konacno sam nasla vremena da napisem neki post,razmisljala sam da napravim After school routine ali posto je svetlo ocajno nisam,moja citateljka Ana dala mi je mnostvo ideja za postove koje cu ja sve ispuniti :) Citala sam razne blogove sa ovakvim postovima,medju prvima je On my Way gde je Ivana napisala divan post :) Sto se tice ostalih blogova isto je jako lepo.Da ne duzim vec da pocnem :)


1)Sandra's Life by minimaus099

U poslednje vreme stalno citam Sandrin blog i postao mi je vrlo drag :) Ima bas dobre postove,izgled je prelep a tekstovi jos bolji.Evo link bloga da ga posetite obavezno :) Sandra's Life

2)On My Way by Ivana
Ovo je neka stara slika izgleda bloga,blog je sada po izgledu drugaciji.Obozavam ovaj blog,vlasnica ima sjajne ideje za postove :) Sigurno znate link :)

3)Laur DIY
Stalno gledam ovu jutjuberku i jako mi se dopada,preslatka je posebno mi se svidja njena kosa *-*
Omiljeni video snimci su mi Morning Routine,Night Routine...

4)Tijana's Diary
Jednom recju najbolji blog ikada :D Link znate sigurno,blog je vrlo interesantan i ima stila :)

5)KrazyRayRay

 Vrlo uspesna jutjuberka,pominjala sam je u mom prvom postu :D Pominjem je i sad,pogledajte je na jutjubu i necete se razocarati :)

6)Yasserstain
Kada pogledam ovaj jutjub kanal ja se valjam od smeha(znam valjam xD).Jako su smesni i po meni su jedni od najuspesnijih jutjubera u Srbiji.

7)Bethany Mota

 Otkrila sam da sam motavator radeci testove o Bethany,pocela sam da gledam njene starije video snimke jer sada ona mnogo retko stavlja video snimke mozda na 1 mesec :(

Ima jos puno jutjubera i blogera da znate :D Blogere da sam pocela da navodim ovaj post ne bi imao kraja.Vidimo se uskoro u sledecem postu.Pozdrav :*

33 comments:

  1. Aaaaaaaaa jeeeeej svidja ti se moj blog!Drago mi je.Moja seka sada stalno tako gleda stare Bethanine videe po 100 puta.Zao mi je sto ne postavlja vise cesto.Pogledacu ove jutjubere koje nisam.Yasserstain je car!Sjajan post Alex!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti ♥,nista blog ti je sjajan

      Delete
  2. U potpunosti se slažem oko blogova!

    http://my-world-hanna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Obožavam iste blogove kao ti ali i tvoj blog!
    Ja sam Alexanator!

    pogledaj moj blog:lickadiary.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala ti mnogo Milice,puno mi znaci :* :) ♥♥

      Delete
  4. Volim sve ove blogove.Sto se tice jutjubera krazyrayray je preeslatka,Bethany mi je najbolja a YASSERSTAIN je car!!Odlicaan post

    ReplyDelete
  5. Super post! Delim misljenje sa tobom o ovim blogovima. Bethany obozavam!!! ♥ Super, sada sam otkrila jos Youtubera i mogu poceti da ih pratim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E pa bas lepo :D Ja sam pretplacena na preko 200 kanala xD

      Delete
  6. Obožavam te blogove.A pratim youtubere koje si navela.Superiska post.

    ReplyDelete
  7. Super post! Isto volim te blogerke i youtubere pratim. ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Skoro sve iste pratimo!
    Dobra ideja za kratak i zanimljiv post!♥☺♥

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super post. I ja vecinu ovih blogera i youtube-ra pratim. Najdraza mi je Beth <333

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. I da novi izgled je super <3 ^.^

    ReplyDelete
  11. Odličan post i ja volim Bethany a išla sam na Yasserstain meeting dao mi potpis
    poseti moj blog tinadreamer.blogspot.com komentariš i učlani se molim te!

    ReplyDelete
  12. Odličan post i ja volim Bethany a išla sam na Yasserstain meeting dao mi potpis
    poseti moj blog tinadreamer.blogspot.com komentariš i učlani se molim te!

    ReplyDelete
  13. Odličan post, pratim sve navedene blogove i fantastični su
    suzanas1.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I love Bethany =)

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Odličan post,jutjuberi najbolji ! :* xoxo.

    P.S. novi post na mom blogu,očekujem tvoje mišljenje ! ^O^

    ReplyDelete
  16. Hello Dear ! This post is great! :) You have an amazing blog ! :)
    Maybe we can follow each other ? :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Kaasja.I will visit your blog :-)

      Delete
  17. Почетна Find me on..About me..Contact me Q&A
    Kako si napraivla ono gore?

    ReplyDelete
  18. Molim te poseti moj blog,učlani se i molim te postavi mi pitanje za post #Obaveštenje i najava za Q&A tako nešto.

    ReplyDelete