2.2.15

January 2015 favorites + get ready with me for Valentine day

 Hey dragi moji,izvinite sto nisam mogla da pisem ovih par dana imala sam jako veliki problem nije mi radila kamera na telefonu.Citala sam puno januarskih favorita i postova za dan zaljubljenih jednostavno svi postovi su jako lepi i mnogo mi se dopadaju. Nema mnogo favorita pa sam zato odlucila da stavim i post za dan zaljubljenih u ovom postu kako vas ne bih zamarala.Da pocnemo :D

Favoriti:
1.Senka Ruby Rose

Skoro mi je bio rodjendan i ja sam koristila moju paletu Ruby Rose senke,jako mi se svidjaju sve boje.Divno stoje na oku i ne razmazuju se.Ja ne znam koliko kostaju jer sam ovu paletu dobila od moje bake za slavu kao poklon :) 




2.Sveca 

Ova sveca mirise prelepo na pomorandzu.Ja sam je kupila za jedno 200 dinara u Metrou.Upalila sam je za Srpsku Novu godinu jer tada sam pravila kao moje malo vece.Citala sam magazine,gledala filmove..

3.Gliss

Ovaj sprej mi je spasao krajeve kose.Bili su jako ispucali naprskala sam ovo posle pranja kose i za 2-3 pranja mi je spasao kosu :).Mirise na cokoladu mmmmm.

4.Nivea krema

 Znate svi ovu divnu kremu.Jako su mi bile suve ruke i jednostavno sam morala da je uzmem iako ne koristim mnogo krema.

Random

Vampirski Dnevnici

Yasserstain

GET READY WITH ME FOR....

Uredite sobu!

Nisam imala vremena da pravim dekoracije pa sam nasla neke ideje na internetu koje cu mozda probati :D 

Ja ova slova nikada nigde ni u jednoj prodavnici nisam videla,a ja kako obozavam da kupujem meni je to cudno.Ako ih nadjete mozete ovo da napravite i stavite na radni sto ili nocni sto.



Ovo mogu svi napraviti kupite roze sticky notes i isecite u obliku srca,zatim napisite razne porukice koje cete kasnije staviti u neku teglu i dati nekom da izvuce porukicu za sebe.

Hrana

 Posto se hranim zdravo ne jedem kolacice puno ali ovi na slici izgledaju super.Napravite ih i uzivajte :D
DIY:Cajanka za samce :D

 Pozovite vasu drugaricu ili koga vec i napravite malu cajanku za samce xD.Kakvo ime znam ali ovo ce biti mnogo lepo.Mozete citati blogove,gledati tuzne filmove,piti caj i ludo se provesti :D Sta vam treba:

-Caj od nane ili brusnice
-Kolacici
-Voce(jagode,jabuke,mandarine)
-Tuzni filmovi
-Cozy socks

Outfits:

Dacu vam ideju za 2 outfita koji vam mogu pomoci da udobno provedete dan.




To je sve za ovaj post nadam se da ste uzivali i molim vas u komentarima recite
2 POSTA KOJE BI STE HTELI DA NAPISEM
Do naseg sledeceg susreta vasaaa

21 comments:

  1. Suepr post! Razmišljam o čajanci za samce, haha ☺

    teodorassmallworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Haha nedostajali su mi tvoji postovi, bas dugo nisam citala. Bas je lepo napisano sve i mislim da cu potraziti senku <3

    ReplyDelete
  3. Kako izbegavati hejtere?
    Moja lenja nedelja
    Za postove su 2 teme

    ReplyDelete
  4. Vjerovali ili ne, ja sam upravo napravila January Favorites (zapravo ga pripremam 3 dana,al okej)
    Sve u svemu super post! :D

    Posjeti moj blog:
    laras-crazy-world.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  5. Imam Ruby Rose senku samo malo drugačiju. Mnogo je dobra. :)

    ReplyDelete
  6. Hahaha mnogo mi se svidja ova DIY čajanka za samce, kao i ova srculenca. Odlične ideje, kao i post! :)

    http://girlyworld07.blogspot.com/
    -Andjela

    ReplyDelete
  7. Odličan post,a najjača mi je čajanka za samce! <3

    U sledećem postu možeš da napišeš tvoje makeup routine...

    Poseti moj blog,ako želiš:
    lickadiary.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super ideja mozda napisen takav post

      Delete
  8. Odličan post. ♥

    http://alexandraworld15.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Odlican post,ove sijenke su mi prelijepee,ima divnih boja.A i svijeca mi se cini dobra,jer ja volim miris narandze.Mislim da bi se i mojoj mami dopala jer ona u svemu voli narandzu bilo da je to sladoled,kolac,svijeca,ma bas sve.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaah pomarandza sveca je odlicna

      Delete
  10. Kombinacije su mnogo lepe. Yasserstain *-*.♥

    ReplyDelete
  11. SVIđA MI SEE!Čajanka za samce XD
    1.Birthday gifts i utisci
    2.Outfit post(dugo ga nije bilo)
    3.Šta ti radiš kada ti je dosadno tokom weekenda?
    4.Neka recenzija?(možda nešto što si dobila za rođuš i koristiš ga i prelepo je)?
    5.Your winter night routine/Your time after school?
    6.Tvoj time tag?
    UPSSI ima malo više tema od 2 ali eto nisam mogla samo 2 predloga da izdvojim!!
    :-*

    ReplyDelete