26.2.15

Be like- G Hannelius

 Hey dragi moji,konačno sam našla vremena da napišem ovaj post,toliko sam iscrpljena da me mrzi da kucam,cele nedelje sam napeta jer imam testove i još puno stvari.Februarski favoriti će izaći za 3 dana♥. Za današnji post sam odlučila da bude ,Budi kao' G Hannelius.Ona je moja omiljena Disnijeva glumica,prelepa je i prelepo glumi. Od sada će u svakom Be like postu biti samo po 4 outfita da se zna. Da počnemo već jednom.


1 outift
 G zna stvarno da se lepo obuče i svaki njen outfit me očara,za ovaj outift je odlučila da obuče ovu haljinu gde je gornji deo koralne boje a donji deo je prugast.Cipele su zaista divne,boja kože moja omiljena.

Cene:
Haljina:5000 dinara
Cipele:3000 dinara

Ove cene sam ja predpostavila ali ovakve cene možete svuda videti



2 outfit
 Dzemperić je presladak ja mislim da sam sličan videla u Alexu (Alex Export).Suknja je jako lepa,ja mogu da primetim da je od kože i jako joj lepo stoji.Dok je maskica isto lepa a ko nju prati zna da ona promoviše Make Me Nails.

Cene:
Dzemper:800 dinara
Suknja:1500 dinara

Ovakvi dzemperi nisu ispod 800 dinara dok je cena suknje ja mislim ista kao što sam rekla,ipak isti outfit i istu odeću ja mislim da se kod nas ne može naći.

3 outfit
 Njoj ova haljina lepo stoji i simpatična je ali se meni ne sviđa,minđuše su lepe kao i cipele ali da je uzela drugu haljinu ja mislim da bi lepše ispalo.

Cene
Haljina:3000-4000  dinara
Cipele:2500 dinara
Minđuše:300 dinara

4 outfit
Ovaj izgled je meni mnogo bolji nego prošli,haljina je divna i divno je iskombinovala sa minđušama i cipelama.Možete primetiti da je uzela iste cipele iz prošlog izgleda ali nema veze.Ovaj outfit ja bih rado nosila.

Cene:
Haljina:3000 dinara
Cipele:2500 dinara
Minđuše:200 dinara
Prsten:150 dinara
Narukvica:300 dinara


To je sve za ovaj post,nadam se da vam se dopada :) Do sledećeg posta vaša
Get the new updates:

37 comments:

  1. Jao ovaj post je super! Njeni outfiti su stvarno sjajni i zna sta se nosi! XD :)
    Poseti moj blog pa ako ti se svidi followaj ga:
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Odlican post i bas mi se svidja :-).Posjeti i moj blog ako zelis: http://vanjakotur22.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Odlican post i bas mi se svidja :-).Posjeti i moj blog ako zelis: http://vanjakotur22.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Odlican post. Bas je volim i outfiti su jako lepi. Mada jedino smatram da cene nisu bas tacne jer mozda nama deluje ko obicna haljina od 2-3 hiljade dinara, a moze da bude neka skupo dizajnirana. A verujem da ona sebi moze da priusti to.☺

    ReplyDelete
  5. Volim ovakve postove, a pogotovo kada ih ti pišeš. Svidja mi se svaka kombinacija i rado bih ih nosila. Poslednji mi je nekako omiljeni. Odličan post još jednom.

    ReplyDelete
  6. Obožavam ovakve postove,i njen stila!

    lickadiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. nice post !

    www.madamedaria.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja je obožavam. Iz serije ''Dog with a blog'',najbolja. Prvi outfit je sjajan. Super post,jedva čekam favorite februara. :) ♥

    ReplyDelete
  9. hello Alex :)
    awesomepost, love 3th and 4 outfit <3
    sostylish and glamourous :)
    thankyou for sharing :*****
    have a great weekend

    ps: thank youso much for your comment and now I follow you back with big pleasure :)
    keep in touch my pretty new friend :)
    xo

    ReplyDelete
  10. The first outfit is so nice!!

    ♥ Mac ♥
    gardeninshadow.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  11. Odličan post. Outfiti mi se baš dopadaju. :)

    GIVEAWAY NA MOM BLOGU :
    - http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Zanimljiv post :) Ima lep stil!!

    http://katymycorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Autfit br.4 najlepsii :3

    doityourselflady23.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ekstra post
    http://tinejdzerskidnevnik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Odličan post!

    laras-crazy-world.blogspot.com

    *Još 5 članova do nagrada, požurite*

    ReplyDelete
  16. heej :D meni je ovaj post genijalan... nisam za ovo curu nikako do sada ,ali moram reći da mi se njen stil posebno sviđa nekako je klasična ali fantastična haha xd :D ponajviše mi se sviđa 2 kombinacija..moram reći da se slažem s tobom oko cijena prije bih rekla da su tvoje cijene korektne jer iskreno nije ona sada Beyonce ili Lady Gaga ili Katy Perry ,da ima milijarde ,pa da si može kupovati sve skupo ,kao što inače koštaju te skupe haljine u Holywoodu to je naravno samo moje mišljenje,ona jeste bogata ali nije kao što su neke veće poznate ličnosti #NOHATE :D nego moram te nešto pitati :D javiću ti se na google + :) oke ? :D stvarno mi je potrebna tvoja pomoć ustvari više savjet :D -emma

    ReplyDelete
  17. ovaj post je super! alex super si posjeti moj blog wiublogger.blogspot.com samo tako nastavi

    ReplyDelete
  18. The first Dress is GREAT

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete
  19. Sandale iz trece i cetvrte kombinacije su fenomenalne! :)

    http://withinstalovealex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Super post, kao i blog!

    Volela bih da pogledaš moj blog i da kažeš svoje mišljenje za njega, mnogo bi mi značilo! ♥

    http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete