8.2.15

Alex's blog tips:Kako da vam blog postane uspešan?

Ćao svima,vec danima mi se po glavi vrti ideja da počnem seriju postova o blogovanju kako bih mogla da pomognem ostalim blogerima.Svaki post će se sastojati od po 3 saveta :) Svakog meseca će izlaziti po jedan post.I da izvinite ali na prvoj slici nisam mogla da stavim š jer je jako ružno i razlikovaće se od fonta :(  Da počnemo sa ovim postom :) :D


Ako želite da vam blog postane uspešan morate da budete svoji.Nesmete da kopirate ostale blogove po tekstovima ili izgledu jer će se to jako primetiti.Budite svoji,maštajte i blog će vam postati jako uspešan.

Ako želite da vam post bude dobar slikajte uvek svoje slike.Dozvoljeno je i da uzimate slike sa interneta ali je malo glupo da u svakom postu nalazimo slike sa interneta.Koristite telefon za slikanje,ja koristim kameru sa telefona  koja ima 8mPx.Najbolje je da kupite kameru ali za taj korak morate da izdvojite novac jer će kamera ipak biti vaša :)

Kada vam posetilac udje na blog prvo što vidi je pozadina i naslov.Koristite vedre nijanse za pozadinu.Jer ako uzmete neku braon ili crnu boju blog će vam izgledati tužno i tmurno,što se nadam da nećete da dozvolite.


To je sve za ovaj post.Nadam se da sam pomogla.Vidimo se u sledećem postu.Veliki pozdrav od vaše.....

37 comments:

  1. Sviđa mi se post ☺

    Novi post na blogu----> teodorassmallworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Dopada mi se post.I svaki post koji sam pročitala o blogovanju uvek ima 3 pravila,koja si ti već navela ♥

    ReplyDelete
  3. Pridržavam se svih ovih saveta i zadovoljna sam kako mi blog napreduje :)


    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ReplyDelete
  4. Sviđa mi se post!


    lickadiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Super post, svidja mi se novi dizajn (bar mi se cini da ti blog sad izgleda drugacije haha) :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Odlicni i kreativni saveti. I ja sam razmisljala da pokrenem seriju slicnih postova, ali trenutno nemam vremena.☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada imas vremena obavezno pocni jer ces ako pomoci svojim kolegama blogerima ☺

      Delete
  7. Pridržavam se ovih pravila i mislim da mi dobro ide. :)

    NOVI POST : fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Prepreprepre DOBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Pridržavam se svega toga... :)

    možeš li molim te pogledati moj novi post, pa da mi kazes sta mislis: http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Odlični saveti,Alex. Najvažnije je biti svoj. Trud se vremenom isplati. :)

    ReplyDelete
  11. Odličan post Alex,daješ dobre savete.

    Da jel možeš da mi kažeš kako da uradim ono gore: Početna,Find me on,About me,Contack me i Q&A kako si to uradila molim te mi reci ♥


    tinadreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ides na blogger pa na pages i pravis tu stranice i to je to :)

      Delete
  12. Svida mi se post. Imas jako dobre savjete :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Super ideja o seriji postova!
    Ovi saveti ce biti korisni mnogima!♥☺♥

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Suuper post,a dal se pridrzavam toga???Hmm...mislim da da.Uglavnoom svidja mi se ova ideja za seriju postova za blogovanje,pisiii molim te haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti se pridzavas toga,inace hvala :D

      Delete
  15. Super post :) Super saveti, jako mi znace. I inace volim tvoje postove, tako daaa... Inace, molim te poseti moj blog!

    kawaiisuchers.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Maso,pogledacu tvoj blog :D

      Delete
  16. I agree, a good cam is really important for a good blog, because everyone loves to see good pics!
    Great tips honey!! <3

    I would be sooo happy if we will follow each other and stay in touch, honey! Follow4follow? :D
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    ReplyDelete
  17. Zdravo Alex! Tvoj blog je bas originalan! Ovaj post mi se jako svidja! Odlicni saveti. Pridruyila sam se tvom blogu, ako yelis moyes i ti mom. www.sarineigrarije.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Sara,videcu veceras tvoj blog :)

      Delete
  18. Odličan post! Mislim da će mi saveti zatrebati. :)
    Molim te posjeti moj blog i pridruži se: laras-crazy-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete