13.1.15

Vas izbor :)

Hey ovo je jedan kratak postic u kome cu vas nesto pitati. Navescu vam postove koje mi se pisu a vi izaberite koji post zelite prvi :)

-Moja Avon recenzija
-Pitanja i odgovori-saveti za blogovanje
-25 stvari bez kojih ne mogu da zivim

To su 3 posta koja se meni za sada pisu.Sto se tice drugog primera posta to ako izaberete vi cete mi postaviti pitanja u vezi blogovanja i ja odgovaram i u isto vreme i pomazem.Meni se svi postovi pisu ali ne znam koji prvi da bude.Onaj post koji ima najvise glasova,taj post se prvi pise :-) Kada izaberete napisite ime posta u komentarima.Odabir traje do petka.

P.S:Na telefonu sam i nmg da dam svoj potpis za kraj u vidu slike :(

Alex

40 comments:

  1. Ja ne mogu da se odlučim. Možda recenzija, volim da čitam recenzije. ☺ Naravno, sve ideje su dobre, nije bitno kojim redosledom objavljuješ.

    ReplyDelete
  2. 3. Ideja tj. stvari bez kojih ne mogu zivjeti.! :*

    ReplyDelete
  3. Recenzija! ♥ Za sta god da se odlucis rado cu citati jer mi se sve od ponudjenih dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za sada su glasovi ovakvi:

      Recenzija-3 glasa
      Saveti-0 glasa
      25 stvari bez kojih nmg da zivim-1 glas

      Delete
  4. Recenzija,ali su sve ideje super.

    ReplyDelete
  5. Recenzija, najvise volim njih da citam haha :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Glasovi za sada :D


    Recenzija-6 glasa
    Saveti-0 glasa
    25 stvari-1 glas

    ReplyDelete
  7. Avon recenzija ;3 <3

    ninasmagicalkingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. I ja cu reci Avon recenzija,obozavam stvari iz Avona a mozda sebi nesto i narucim :)
    Mislim da bi 25 stvari bez kojih ne mogu da zivim bio jako zanimljiv post.

    ReplyDelete
  9. 25 stvari je najzanimljivije..♥

    ReplyDelete
  10. Recenzija! To najvise volim da citam.:-)

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Mene najviše zanima Avon recenzija, i saveti za blogovanje. Nije mi ni bitan redosled kojim ćeš da objavljuješ postove, bitno samo da ih objaviš. :D
    Saveti me zanimaju pošto sam nova u ovom blogo-svetu i želim da uspem, i da se potrudim da mi blog izgleda što bolje. :-)

    Novi post je tu, čitajte i komentarišite:
    diaryofdreamer07.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Volela bih da pises savete za blogovanje,da ost pokazem mojoj drugarici,koja je tek pocela da bloguje<3

    ReplyDelete
  13. Pitanja i odgovori-saveti za blogovanje
    -25 stvari bez kojih ne mogu da zivim
    Pratim te uzvrati ako mozes
    Posetite moj blog i uclanite se ako vam se sviđa:
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam clan tvog bloga i moras izabrati samo jedan post

      Delete
  14. Saveti za blogovanje :)
    http://cornerr13.blogspot.com/ Uclanite se :)

    ReplyDelete
  15. -25 stvari bez kojih ne mogu da zivim

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Glasovi za sada:

    Recenzija-10 glasa
    Q&A-blogging help-5 glasa
    25 stvari-5 glasa

    Velika borba je u toku ;D

    ReplyDelete
  17. Glasovi za sada:

    Recenzija-10 glasa
    Q&A-blogging help-7 glasa
    25 stvari-5 glasa

    Velika borba je u toku ;D

    ReplyDelete
  18. Avon recenzija :) Super post ;)

    http://andjelinkutak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Glasovi za sada:

    Recenzija-11 glasa
    Q&A-blogging help-7 glasa
    25 stvari-7 glasa

    ReplyDelete
  20. Broj 2 je najbole

    ReplyDelete
  21. Ja a tek sad videla post ;O glasam za broj 2

    ReplyDelete
  22. dva hocu broj dvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  23. Glasovi za sada:

    Recenzija-11 glasa
    Q&A-blogging help-11 glasa
    25 stvari-7 glasa

    ReplyDelete
  24. I da glasanje traje do 18 :D

    ReplyDelete