18.1.15

Q&A-Blogging help

Hey ljudi konacno sam resila da vam odgovorim na vasa pitanja o blogovanju.Kao vas bloger kolega uvek cete me moci nesto pitati za pomoc ako ne ovde onda mozete preko mejla,sto je najcesce tako.Imam puno pitanja i ja imam puno da odgovaram tako da hajde da pocnemo :)


Anoniman korisnik me je pitao:

Kako uspevas da objavljujes postove i ostanes popularan blog?
Pa lepo,koristim svoje slobodno vreme i uvek imam vremena za svoj blog.

Iva Obradovic me je pitala:

Kako postajes partner sa kompanijama?
Pa pisem im i zatim cekam njihov odgovor :)

Anoniman korisnik me je pitao:

Kako nalazis ideje za postove?
Ideje mi same dodju :)

Kako izdrzavas sada da si popularan blog?
Ja sebe ne smatram popularnom ja samo radim ono sto volim :)

Tvoji idoli od blogera?
Zorana i Tamara :)

Monster High Girl me je pitala:

Kad si pocela sa blogovanjem?
U avgustu prosle godine.

Gde nalazis slike i pozadine za blog?
Neke slike sama pravim a neke nalazim na internetu,dok pozadine su sa interneta.

Kako se 'boris' sa hejterima?
Njih je uvek bilo i bice ali ja jednostavno ne obracam paznju.

Ko ti je inspiracija?
To je Zorana.

Katarina M. me je pitala:

Kako si uspela da sakupis 129 citalaca?
Voljom i trudom.

Amy me je pitala:

Kada si otvorila blog i koji je bio razlog?
Otvorila sam ga u avgustu prosle godine,razlog je bio neka zanimacija jer mi je bilo dosadno i resila sam da imam neki 'posao' tokom leta :)

Koliko ti je vremena trebalo da steknes prve citaoce?
Meni oko 5-6 nedelja ili cak ceo mesec.

Pink Girls me je pitala:

Gde nalazis inspiraciju za postove?
Ona sama dolazi,meni se desava kada setam u soping centru ili kada sam u prirodi i samo se necega setim :D

Divirgent 4 me je pitala:

Da li ti se nekada smuci blog,dosadi?
Naravno da ne.

Koliko cesto ulazis na blogger?
Na 5 minuta u toku celog dana kako bih mogla da vam odgovorim na komentare.

Gde postavljas one reakcije?
Ides na izgled bloga,pa na Clanci i imas sve tamo :)

Da li si postala uobrazena?
Naravno da ne ,ne znam zasto bih.

Natalija Kopanja me je pitala:

Kako se ostvaruje saradnja?
Pisem kompanijama :)

Da li si se ikada reklamirala?
Samo na pocetku kao i svi,a zatim sam prestala.

Kata rina me je pitala:

Kako si dosla na ideju da otvoris blog?
Htela sam hobi :)

Omiljeni partner?
Nemam omiljenog sve ih obozavam :)

Andjelinaa Marjanoviccc me je pitala:

Kako stignes sve to?
Organizovana sam.

Koliko ti treba za pisanje posta?
Ako je post manji 15 minuta,ako je veci 30 minuta.

Teodora Jevric me je pitala:

Sta je najvaznije sto ti je blog doneo?
Doneo mi je  radost i zabavu u mom zivotu.

Da li si nekada razmisljala da prestanes sa blogovanjem?
Nikada

Omiljeno jelo i pice?
Boranija i sok od jabuke.

Koji post sa tvog bloga ti je omiljen?
Jao pa ne znam ja ih sve volim :)

Koliko sati dnevno/nedeljno posvetis blogu?
Po 3-4 sata kada imam slobodno vreme.

Omiljeni predmet u skoli?
Biologija.

Sanela Peric me je pitala:

Da li bi zaradjivala preko bloga?
Ne bih.

Omiljeni blogovi?
Imas u ovom postu:Ovde

Pa to je sve za ovaj post,na neka pitanja nisam odgovarala zato sto su ista.Hvala vam puno za 131 clana hvala vam puno.Do sledeceg posta vasaa

27 comments:

  1. Sviđa mi se, šteta što te nisam stigla pitati neka pitanja.. :(

    http://inlorysworldblog.blogspot.com/
    http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Lory,nema veze sledeci put :)

      Delete
  2. Uradila si najbolju mogucu stvar - komuniciras sa svojim pratiocima :) svaka cast! Poseti nas na http://lamiastoria018.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Odlican post. Drago mi je sto se trudis da odgovoris svojim citaocima, to je ono sto te cini jos boljom. Mislim, jako je bitan odnos autora bloga sa citaocima. Ako je autor ljubazan, strpljiv i odgovori na pitanje to ce mu doneti jos dodatne citaoce! :)

    girlyworld07.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odličan post. Super je što si uvek tu za svoje čitaoce i što si se potrrudila da svima odgovoriš na pitanja. Mnogo mi se sviđa tvoj blog. Odlična si, samo tako nastavi.
    Da ja se puno izvinjavam, ali ovaj post sam nekako preskočila. Stvarno ne znam kako mi se to desilo. Pa sam tek sada komentarisala post:
    http://lepotaodaleks.blogspot.com/2015/01/month-with-alex.html

    Posetite moj blog: <3
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Suzana pogledacu kasnije tvoj komentar

      Delete
  5. Imas jako dobar odnos autor-citaoci sto te cini bas dragom i super osobom. Sada smo saznali jos nekih svari o tebi. Odlican post :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Heii♥ Posjeti moj blog smileymihaella.blogspo.com i uclani se, ako možeš i komentiraj nešto.No, ako želiš biti blogerica javi mi se. Hvala ti mnogooo♥

    ReplyDelete
  7. Would you like to follow each other via GFC? Let me know and I'll follow you back ASAP :)
    http://fashionailsartsbyanna.blogspot.com.es/
    Kisses!

    ReplyDelete
  8. Odgovori su super, i dosta si pomogla..♥ Hoces uraditi i one ostale druge postove?

    ReplyDelete
  9. Super su odgovori, volim tvoj blog. ♥

    ReplyDelete
  10. Super su ti odgovorii.. ♥
    Poseti moj blog i uclani se http://jeleninkutak16.blogspot.com :D

    ReplyDelete
  11. Post je predivan kao i tvoj blog. Poseti moj blog girlslifebyaleksandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Hvala ti što si odgovorila na moja pitanja. Super post! :)

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Znam da je post iz januara,ali ipak da te pitam.
    Ja bih volela da saradjujem sa kompanijama poput Rosala.Moj blog sada ima malo manje od 250 pregleda.Da li da napisem npr. stranici Rosala na fejsu za saradnju,i kako to sve radi.Da li ti oni na primer posalju balzame I ti ih recenziras?Nadam se da ces odgovoriti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj savet ti je da malo sacekas i da ce saradnje same doci.Vidim da si skoro otvorila blog sacekaj malo, ☺☺

      Delete