5.1.15

Promene na blogu+mala zagonetka

Samo da vam kazem da cu veceras skroz da promenim izgled bloga.Gadzete da desne strane idu na levu,font se menja,veliki natpis se menja,pozadina mozda :D Dosadio je ovaj izgled i bogu i narodu :D Hvala vam na 120 clana i posebno zelim da se zahvalim mojoj citateljki i drugarici Ani jer je jako verna.Pitate se sto? Pa juce je pozvala sve svoje sesttre i bracu da se uclane na moj blog :) Hvala ti Ana I da giveaway bice odrzan_______________________
Dosta sam pricala to je iznenadjenje


12 comments:

  1. Bravo Ana kao obican citalac ja joj kazem bravo.I bas me zanima kako ce da izgleda blog

    ReplyDelete
  2. Jedva cekam da vidim promene.
    Nominavala sam te za tag ako nisi vidjela http://alexandraworld15.blogspot.com/2015/01/my-tag.html#comment-form

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aleksandra ja ovih dana zbog priprema za giveaway ludim pogledacu i uraditi tag sutra :D

      Delete
    2. A mali je tag evo odmah ga pisem

      Delete
  3. Jedva cekam da vidim novi izgled.Svakako znam da ce biti lep,jer od tebe se uvek to moze ocekivati.Mora da ti je ta Ana bas bas bas dobra drugarica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha pa sta da ti kazem ja sam uredni fanatik xD salim se
      Da dobra mi je drugarica od samog pocetka osnivanja bloga je uz mene ali ste i vi svi moji citaoci moji prijatelji :)

      Delete
  4. Jedva cekam da viidm promjene.Mislim da bi trebala i pozadinu promijenit kad vec sve mijenjas,znas kako se kaze kad je bal nek je maskembal.

    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedva cekam da viim promene. Sjajan blog. Pratim ga već duže vreme i član sam. Učlanite se u moj blog. Nadam se da ćeš ga posetiti.
      suzanas1.blogspot.com

      Delete
  5. Divan blog...ja sma nova ako zelite posetite moj blog ako vam se dopada zapratite me...***<3

    ReplyDelete