5.1.15

My tag

O moj boze sta je vise sa ovim tagovima samo ih pisem :D Ali ajde da odradim ovaj tag nadam se da ce biti i poslednji za ovih nekolko meseci :D


1.Da li imas neku tetovazu?
Ne nemam imam 12 godina :D
2.Da li si nekada pobegla sa casa?
Ne nisam ja sam uzorna ucenica xD
3.Da li si ikada imala decka?
Nisam i ne planiram pre 16 
4.Da li si se nekada mnogo izblamirala?
Hvalim te boze nisam :D
5.Koji je tvoj omiljeni film?
Obozavam seriju filmova o Hariju Poteru .Moglo bi se reci da sam Poterovac xD po pitanju filmova.
6.Koja ti je omiljena pesma?
Calvin Harris-Outside
7.Koja ti je omiljena knjiga?
Bela-Ana i Edvard Sifret
8.Koliko imas godina?
12
9.Sta si u horoskopu i da li verujes u horoskop?
Ja sam vodolija u horoskopu i verujem u horoskop.
10.Odakle si?
Iz Srbije
11.Da li verujes u duhove?
No!


To je to nominujem sve koji imaju blog da urade ovaj kratak tag.Obavezno procitajte moj prosli malecni post evo linka:Klikni obavezno i procitaj


8 comments:

  1. Imamo mnogo toga zajednickog.Zaboravila sam da ti kazem,cestitam na 120 citoca.Vidim da ce tvoj blog biti popularan kao Tijanin :)Da ne gledas na mom blogu komentar recicu ti sta sam ukucala za pozadinu ovde:)Nasla sam sliku na we heart it-u.Kada tu trazim slike ukucam(pa imas nekoliko opcija):
    -Background -Patterns and prints -Wallpapers.Takodje evo ti jednog trika sta radim.Nadjem jednu sliku,i udjem u nju.Onda nadjem dole "Also found in these colections " i onda mozes naci jos tako pozadina.Nadam se da sam ti pomogla:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno sto si objasnila :D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Delete
    2. Nema ne cemu<3Nadam se da sam pomogla!

      Delete
  2. TAG mi se dopata. i ja sam ga uradila na svom blogu.
    Pogledaj:http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Volim da citam ove tagove haha. I ja cu napisati neki:)

    imam novi post,pogledaj i ako ti se svidi komentarisi ga http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete