10.1.15

♥Month with Alex♥

Odlucila sam da napisem ovaj post za prosli decembar.Znam pisala sam i favorite ali po meni to je nesto potpuno suprotno.Hajde da pocnemo :) Iskreno po meni smesak smajlija je veci nego ikad ili se meni cini ili je tako xD

Outfiti:

Iskreno nije bilo nesto mnogo outfita.Najvise sam volela onaj kao malo udobniji outfit.To jest lepse receno: Helanke,siroka majca i UGG boots.A najbolje je to :D

Igrice:

Jaoj tokom decembra sam igrala toliko igrica ali evo navescu neke :D

-My Talking Tom
Znam igram Toma.Moj macak zove se Cupcake to jest mafin :D Opsednuta sam tom  mackom cak i ima ceo stan okicen u praznicnom stilu :) 

-Hay Day
Ova igrica je bila i u prvom postu Month with Alex.Znate sigurno svi to je obicna farma i ja se brinem o kravama,kokoskama.....

-Slagalica
Svi znate slagalicu ja to imam na telefonu i samo se igram iznova i iznova

Hrana:

S obzirom da sam odlucila da se u 2015 hranim zdravo ovde ce biti neke nezdrave hrane :( 

Kokice:


Cips:



 Jucie:


Blogovi:

Navescu samo linkove.Pa vi sami idite na te blogove i otkrijte koji su moji omiljeni blogovi:


Jaoj da ne bih samo pisala a ima jos puno puno medju ostalim blogovima su: On my Way,Simonin blog,Glam and glitter........

Muzika: 

Calvin Harris feat Ellie Goulding-Outside

Selena Gomez- The heart wants what it wants

Taylor Swift-Blank Space

To su neke od pesama ali ima ih puno.Nadam se da vam se dopada post.
U komentarima napisite vase omiljene pesme,igrice,blogove,hranu.
Do sledeceg posta vasaaa

33 comments:

  1. Zanimljiv postic.I ja volim te igrice.Da ti kazem talking tom je hakovan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti.Talking Tom jeste ali My Talkin Tom nije bar ja tako znam

      Delete
  2. Svidja mi se post. I ova pesma Outside je odlicna! (:


    diaryofdreamer07.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :D Konacno se nekom svidja pesma :D

      Delete
  3. Lepi favoriti
    Drago mi je st sam ti medju omiljenima

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa medju favoritima si jer ti je blog savrsen :D

      Delete
    2. Hvala i tvoj blog je vrlo zanimljiv i interesantan za citanje ♥♥♥

      Delete
  4. dala si mi deju za post! Mislim nece biti kopiranje ali bice nesto slicno. Poseti i m0j blog i komentarisi ako zelis!
    makislife26.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super drago mi je sto sam ti dala ideju

      Delete
  5. Molim te posjeti moj blog.Usput možeš li reklamirati moj blog na svom blogu.Taman sam ga napravila.
    http://emadiary625.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Sviđa mi se post! Super su ti favoriti!

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Tag je odlican, bas mi se svidja, Mozda najbolji do sad! :* :)

    New post: http://marinailes9.blogspot.com/2015/01/winter-outfits.html

    ReplyDelete
  8. Hvala sto voliš moj blog <3 ♡♡♡

    ReplyDelete
  9. Odličan post Alex, imaš moj follow, uzvrati ako možeš:) Pozz

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti ja mislim da pratim tvoj blog ali.provericu nmg odmah jer sada samm na telefonu

      Delete
  10. Hvala ti što si moj blog stavila u najdraže *o* ♥

    ReplyDelete
  11. Great Post Dear! I am following you and following back if you like my blog :))) Kisses...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  12. Jaoo, ja se pre svega izvinjavam što ovaj post nisam videla ranije. Ne znam kako sam ga preskočila. Ali, svejedno želim da tti se zahvalim i prosto iznenadjena sam sto ti je moj blog na 2 mestu medju omiljenima. Hvala puno. Obozavam tvoj blog. <3 <3 <3
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Heii♥ Posjeti moj blog teensbysara.blogspot.com.blogspo.com i uclani se, ako možeš i komentiraj nešto.No, ako želiš biti blogerica javi mi se. Hvala ti mnogooo♥

    ReplyDelete
  14. bzvz ali sva brza hrana je najjukusnija usput post je exstra

    ReplyDelete