22.1.15

Moja Avon recenzija

Hey ljudi,konacno imam vremena da napisem ovaj post koji je osvojio 11 glasa i bio na drugom mestu.Da ne gnjavim vise vec da pocnem :)

Ovo je sto ja imam od Avon proizvoda :) Ovog puta sam ponela sminku i slikala kod moje bake jer je bilo lepse svetlo :) Imam 2 senke,2 alajnera kao olovke,cupkalicu za obrve,senku u tubi i rezac za olovke i parfem koji nije na slici ;(

1.Parfem Summer white
 Evo ga najbolji parfem na svetu mnogo lepo mirise i dobila sam ga za moj 12 rodjendan.Jako mi je bilo zao da ga koristim ali sam pocela jer bolje da ga istrosim sa uzivanjem nego da ga cuvam :) Svima ga preporucujem mnogo je lep miris,po meni ima miris manga ili breske :) Zove se summer white.

2.Avon senka
 Zatim imam jednu jako lepu senku gde su skoro sve zelene nijanse koje su prelepe ima i jedna bela senka koja je bas lepa.Jako koristim ovu senku i imala sam jednu ali sam potroslila i kupila novu :D
I mene mozete videti u ogledalu kako slikam..Mislim da bi svi trebali da imaju ovu senku.
 Evo kako izgleda na ruci :)

3.Avon braon alajner

 Mnogo je lep ovaj alajner u olovci i braon je boje koja je bas lepa.Ja sam ga stavila na ruci da vidite kako izgleda i jako je kvalitetan.Ne topi se ne razmazuje se :) Trebate ga svi kupiti obavezno.

4.Ljubicasti alajner

Super je alajner i jako sam zadovoljna jer jako volim ljubicastu boju :) Kao i prosli alajner ne topi se,razmazuje....

5.Podrezac i pinceta
Ova pinceta mi je je uvek u torbi kao i rezac jer znate uvek moze da vam se desi da kada popravljate sminku polomi se olovka :) Kupite ovo jer stvarno je prakticno :)

6.Zelena senka u tubi

 Senka je pri kraju i jedva sam i ovo izvukla da pokazem na ruci,sami mozete zakljuciti da je dobra :)

7.Avon velika senka



Moja omiljena senka za izlaske,zurke....... Mnogo je volim :) Imam ja jos puno omiljenih senki ali ovo je naprimer jedna od njih.Kupite je necete se pokajati :)

To je sve za ovaj post nadam se da ste uzivali.

U KOMENTAR NAPISITE VAS OMILJENI AVON PROIZVOD.


168 comments:

  1. Post je super!Ne mogu da se odlucim koji je najbolji (proizvod).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nema na cemu <33333333!Ovaj post mi je najbolji!

      Delete
    2. Svidja mi se kako pises Alex.Uskoro otvaram blog,imas li neki savet za mene?I da,Avon je super!Salji pismo za saradnju,super ti je post!

      Delete
    3. Poslala sam,imam puno saveta posalji mi mejl imas sa strane konatkt mejl

      Delete
    4. Hvala na odgovoru,kontaktiracu te.

      Delete
    5. Usputsvidja mi se post.Imam senku i zaista je super!Pohvala za post.Puno mi znaci sto hoces da me posavetujes!

      Delete
    6. Hvala ti sto si mi uzvratila mejl,i hvala na divnim savetima,super si draga Aleksandra!

      Delete
  2. O da,svidja mi se sedmi proizvod,avon senka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kome ne moze da se svidja najbolja je

      Delete
    2. Da,ima puno boja i to je super.Avon mi je jedan od omiljenih proizvodjaca!

      Delete
    3. Da li Avon ima neki sjaj,ako ima koji preporucujes,posto mi treba jedan.

      Delete
    4. Ima ih puno ja ih imam puno,nzm koji da ti preporuciim ♥♥

      Delete
    5. Okej,nema vee,znam da hoces da mi pomognes.Bas je kul senka u tubi!

      Delete
  3. Super post! Milsim da su ove senke odlicne, mozda ih kupim. Svidja mi se slika Avon senke broj dva. Mnogo si to lepo slikala i bas mi se svidja sto ti se u ogledalu vidi telefon. To je bas lepo. Svidja mi se boja senki! Mislim da je po tvom opisu i ovaj parfem dobar, ali ga jos nisam probala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se Andjelice (nadimak xD).I meni se svidjaju senke!

      Delete
    2. Sve si lepo rekla ♥,hvala :D

      Delete
    3. Andjela je lepo rekla.Paleta senke ima sjajan izbor!

      Delete
    4. Imam takvu senku,kupila sam je u liliju.Alex,koji ti je omiljni prozvod od avona da mogu da vidim.

      Delete
  4. Superr post Alex,svidja mi se parfem,cini mi se kao dobar.I kod mene je takav slucaj dobijem parfem,mnogo mi se svidja pa mi je i zao da ga koristim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi,i ja kada volim neki proizvod,stedim xD!Slazem se<3Post mi je jedan od omiljenih!

      Delete
    2. Seke<3Oduvek sam znala da smo twins!:D

      Delete
    3. Kssss....I ja to radim.

      Delete
  5. Stvarno nemogu da se odlučim za proizvode jer svi su baš cool.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja,ovaj post je ekstra (malo sam luda zato sto sve zivo komentarisem )

      Delete
    2. Haaha Sandra ti si sama rekla obozavas njihove proizvode,a ti Aleks nzm sta da ti kazem xD

      Delete
    3. Ljubicasti ajlajner je cool.Imam ga i mnogo mi se dopada.Zanimljiv postic!

      Delete
  6. Pošti moj blog girlslifebyaleksandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. OMG! Alex,ovo ti je najbolji post ikada!Avon mora da saradjuje sa tobom,sve si super rekla.Divim ti se!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravu si.Alex,gde si kupila te Avon stvari?

      Delete
    2. Msm,da Avon stvarno treba da saradjuje sa tobom!

      Delete
    3. Kupujem najcesce online ali nadjem ponekad u prodavnici nekoj ne Liliju i Dmu vec parfimerijama

      Delete
    4. Directioner4ever22 January 2015 at 14:16

      Cool rezencija.Neznam da li da kupim ovaj parfem,da li je pogodan za skolu?Posto volim da nosim u skolu a neznam da li da ga kupim.

      Delete
    5. Jeste obavezno ga kupi :)

      Delete
    6. Directioner4ever22 January 2015 at 14:18

      Molim te reci mi da li je dobar.I ako imas jos neki,koji preporucujes?

      Delete
    7. Directioner4ever22 January 2015 at 14:20

      Hvala ti mnogoooooo!

      Delete
    8. Pa mng je dobar imam ja i litlle white dress parfem preporucujem ti njega ili ovaj summer fruit

      Delete
    9. Directioner4ever22 January 2015 at 14:30

      Aleks mnogo ti hvalaMozes li mi reci koliko ovaj sa posta kosta da kazem tati da mi kupi.Imam jedan parfem od avona,super je,ali sam ga potrosila.

      Delete
    10. Ja sam ga dobila za rodjendan ali sam videla da kosta oko 1000 sto nije skupo

      Delete
    11. Directioner4ever22 January 2015 at 14:51

      Malo jeste za moj dzep,ali nema veze,jer se cini da je vredan toga!Nagovoricu tatu,ipak sam njegova princeza xD

      Delete
    12. OMG!Hhahahahhaah Directioner4ever,carica si!

      Delete
  8. Ja imam gomilu stvari iz avona ( a moja mama još više)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhahahahha!Ja plivam u Avon proizvodima!Mnogo mi se dopadaju!

      Delete
    2. Mozes li mi reci kako si ostvarila saradnju sa nekim brendovima?

      Delete
    3. Hehehe Sara,pisem im i onda oni odlucuju :)

      Delete
    4. Ok,zelim da napravim blog,da li mi treba google nalog.Da li pises postom,ili mejlom?

      Delete
    5. Treba google nalog,pisem postom preko blogera

      Delete
    6. OK.Moram pitati prvo mamu.Da li imas neki savet za blogerke koje hoce da naprave beauty blog (ti si mi idol,i inspiracija)I sorry,nmg ti se uclanit nemam trenutno google nalog,ali KAKO pises,zasluzujes da imas milion citaoca!

      Delete
    7. Imam posalji mi mejl na : blogbeautybyalex@gmail.com

      Delete
  9. Meni se post bas svidja!Avon ima super proizvode!

    ReplyDelete
  10. Cool post,moras biti sa Avonom partener stvoreni ste jedno za drugo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je anonimcu!<3 Moras da mu posaljes pismo!

      Delete
    2. hahaha kako oni odluce tako je

      Delete
    3. Izvini molim te,nisam rekla da je super post.Nemam nista od ovoga,ali imam nesto drugo,ali se proizvodi cine primamljivo!

      Delete
  11. Obavezno partneri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ne navaljujem,oni odlucuju :)

      Delete
    2. Ma daj,ako te ne prime naljuticu se na njih!

      Delete
  12. Lijep post.Meni moja tetka uvjek kad dodje donese mnogo Avon proizvoda.Imam parfem,i preporucujem ga tvojim sljedbenicima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu.Da li znas da li se mogu poruciti sa nekog sajta,da se dostavi u Hrvatsku?

      Delete
    2. Raspitacu se pa javljam :)

      Delete
    3. Hvala ti mnogo,ne kuzis uopste koliko mi znaci!

      Delete
  13. I like your blog!Avon is great!I love their products,and I always buy them!
    Hi from New York!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You read me from New York OMG thank you so much :)

      Delete
  14. Hvala vam za 79(80) komentara puno :)

    ReplyDelete
  15. Zao mi je Alex,neznam da li ce ti se ovaj komentar bas svideti,kao ovi ostali.Meni iskreno ovaj post nije bas dobar.NAJBOLJI JE!! Toliko si lepo objasnila o Avonu.Ti mala si super-naslednica Tijane Minic! Ako se odlucim da napravim google nalog,pa zatim blog,prvo se tebi javljam moj idolu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zasplaka me ovim komentarom!Anonimcu slazem se sa tobom,za sve si upravu!

      Delete
  16. Alex imama ovakav ajlajner samo crni, nije loš. A vidim da neko traži parfeme izvinjavam se što se mešam pre svega ali želela sam da predložim Avon luck i Parisian Chic njih imam i stvarno su dobri. Post je super.
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja bff ima oba,i jos jedan,i svi su ekstra.Probajte (nekada imam obicaj da joj maznem na casu :)).

      Delete
    2. Moja mama ima jedan parfem,tj,imala ga je,bio je od avona i prelep jeeeeeee!Mislim da je jedan od ova dva sto je Suzana rekla.

      Delete
    3. Da li mozes da posetis moj blog,poslacu ti adresu na mejl,blog je privatan.

      Delete
    4. Hvala ti,mnogo mi znaci,tek je blog otvoren.Drago mi je da si odgovorila,a ne kao neke blogerke,kada ih pitas nesto bitno,ne odgovaraju♥

      Delete
  17. Sve je super. Najvise mi se svidja velika paleta senki!☺♥☺

    http://macteagirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Parfem deluje lepo! Kao i svi ostali proizvodi!♥

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Super recenzije!Obozavam Avon proizvode,sestra mi je Avon Dama i danas dolazi novi katalog...Jeeeeeej:D!Nemam ove proizvode,ja iz Avon-a naruujem najvise kupke i nakit<3
    girlsblog1112.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Hej Alex! Pošto si se prijavila za live chat, možeš učestvovati ovde, na ovom blogu!

    http://maliblogerskikutak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ova velika paleta senki je oodlicna, bas lepo izgleda i ima lepe boje :)

    girlyworld07.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Mogla si malo detaljnije da opises proizvode, ali dobra je recenzija :) (100 komentra vau cestitam!)

    rancicmilena.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je super rekla,ali nema veze,svako ima svoje misljenje..

      Delete
  23. Cool!Avon je super,i drzim ti palceve da ostvaris saradnju!Pozdrav iz Zagreba.Puseee i poljubci<3

    ReplyDelete
  24. Super koliko ima komentara majko mila!Avon je super,imam ovo drugo i peto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bice ih jos Alex,blog je odlicanDa li mozes da pravis jos ovakvih postova?

      Delete
    2. Super duper!Moze li da bude o essencu ako ih koristis?

      Delete
  25. OMG! Cestitam na ovoliko komentara.Zaista mi se svidja nacin na koji blogujes,lijepo napredujes!Glasala sam u anketi,aleksanator sam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto i ja sam aleksanator.Ovde Saci odjavljena sam sa naloga ;)

      Delete
  26. 136 komentara? Svaka cast.♥ Meni se svidja parfem i senke.

    ReplyDelete
  27. Super recenzija <3...Pogledaj mail.137?!Komentara!BRAVO

    ReplyDelete
  28. Nominovala sam te za jedan Tag. Nadam se da ti nesmeta. pogledaj na mom blogu o čemu se radi:
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Da li mozda imas neku senku u 2 boje?Ja imam,tj,imala sam u braon i krem (komsinica dala) ,i super je,ako imas koje boje preporucujes?Zeli da kupim jednu.

    ReplyDelete
  30. Post je super.Iako nisam ljubitelj šminke uvek me oduševljavaju ovakve recenzije,gde je sve lepo napisano jednostavno da poželiš.Moram da imam taj parfem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jelenice slazem se sa tobom<3

      Delete
    2. Hvala Jeco :) Hoces danas na google+ Beauty by Alex chat night :)

      Delete
  31. Divne stvari! Svidjaju mi se senke, a najviše ona u tubi- mora da se baš lako stavlja na oči :) xx Maja
    - moj blog: http://modern-muffin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Baš odličan post! Stvarno si super! Pratim te duže i volela bih kada bi posetila moj blog i uzvratila praćenje ako ti se moj blog svidi. :) Šaljem pozdrave!! ♥♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Super ti je post, pratim te već odavno i pročitala sam ti sve postove koji su zaista odlični :) Bilo bi mi drago kad bi ušla na moj blog i pročitala neki post, pa čak i uzvratila follow ako ti se svidi :) <3

    ReplyDelete
  34. Andjela Novakovic25 January 2015 at 17:57

    Svaka cast na ovako velikom broju komentara!!! Cestitam, stvarno!!!!!!!!!!!♥ Post je super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

    ReplyDelete
  35. Post je super naravno kao i svaki koji napises. Recenzija mi se bas svida. Super je <3

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Sve je super!!!!! Mnogo si lepo napisala post!!!!!!!!!!!!!! <3

    ReplyDelete
  37. Koliko je koštala Avon sjenka?Inače post je super. :) ♡

    ReplyDelete
  38. Adna senka je kostala 1500 dinara(velika),mala je kostala 500 :)

    ReplyDelete
  39. Heeei,slučajno sam naišla na tvoj blog, i drago mi je da jesam!
    Postovi su odlični i ideje su extra kreativne i zanimljive :)
    Samo tako nastavi! <3
    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)

    Boomy's Place

    ReplyDelete