29.1.15

Be like-Selena Gomez

Jedva sam cekala da napravim jos jedan Be like post.Ako zelite da pogledate prva dva be like posta samo kliknite Ovde i Ovde.Jako vam hvala na 139 citalaca.OMG jako sam srecna hvala vam.Da pocnemo sa postom.

1.


 Ovaj outfit je prelep za letnje dane.Sorts,cizmice ogrlica...Seleni ovo prelepo stoji.Ja ne bih nosila ovu majicu vec neku prijatniju koja ne ide uz telo jer vise volim takve majice tokom leta nego one koje idu uz telo.

2.
 Super outfit za skolu,za izlazak pa cak i za crveni tepih.Selena ima specifican stil i zeli da se razlikuje od drugih sto je vrlo lepo.Ova tunika i kosulja su preslatki.Kao i kapica *-*

3.
 Ja mislim da svi znate ovaj izgled iz Selenine pesme.Ako znate koja je pesma u pitanju samo recite u komentarima.Haljina je jako jako jako jako lepa i obozavam je,ja bih htela istu.

4.
Klasican outfit za setnju leti.Miki maus majica je *-*,ja obozavam majice sa takvim printovima.Mislim da ih imam bar 10 u ormanu.

5.Modni promasaj?
Ovaj stajling se nikome ne dopada,ja se slazem jer haljina je malo kako da kazem gruba i nije za nju,ja ovo vise zamisljam na Lady Gagi jer ona voli ovakve cudne haljine.Po meni je ovo Selenin jedini modni promasaj.


To je sve za ovaj post,izvinite sto je kratak ali jedva sam i ovo napisala jer mi internet koci i nisam mogla da vidim i nadjem jos slika :( Do sledeceg posta vasa

25 comments:

  1. Sve si lepo uredila i slozila u post..Nzm iz koje je pesme..Slazem se za modni promasaj.Svidja mi se njen stil,ali je od njene 22 godine pocela nekako da se oblaci..drugacije,sve u crno,ili razumeces :}

    ReplyDelete
  2. Super post!Slazem se da je zadnje FAIL!
    girlsblog1112.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Meni je zadnja haljinaa fuj,ne kazem lijepo joj stoji ali to nije ona.Inace mnogo je slatka i stvarno ju volim.

    ReplyDelete
  4. Odlican post! Ali poslednji oout. omg :O:O

    http://cornerr13.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ovaj post je jako dobar.♥ Ni meni se ne svidja ona bela Selenina haljina. Preterana je.♥

    ReplyDelete
  6. I da, znam iz koje je pesme ona haljina. Iz pesme Love You Like A Love Song. Inace ne slusam Selenu puno ali ovo mi je omiljna njena pesma, i cula sam je u filmu How to Buid A Better Boy.♥

    ReplyDelete
  7. Druga kombinacija mi se baš dopada, obožavam majicu sa druge slike i ostale su super. ♥♥

    Posetite moj blog : fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Njen stil je odličan. Što se tiče poslednje haljine,iako svi je zovu ''modni promašaj'',meni se sviđa. Da donekle,nije savršena,ali je neobična.

    ReplyDelete
  9. Miki maus majcu imam istu :)
    Jako volim selenin stil ali takođe i Bethahin :D
    Odličan post :)

    Poseti blog ako želiš :
    lickadiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Odlican post, jedva cekam sledeci :)
    Slazem se s tobom za poslednji stajling!!

    http://katymycorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Odlican post, bas mi se dopada. Samo, ja se ne slažem za modni promašaj jer mislim da je haljina lepa i prefinjena, samo je trebala da se pozabavi odabirom brusa. :)

    POSETITE MOJ BLOG NOVI POST JE TU!
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa nzm bas ali ipak to je tvoje misljenje

      Delete
  12. Cetvrti autfit mi je najlepsi!
    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Post je super. Meni se iskreno četvrti autfit nimalo ne dopada, ne znam zašto, ali mi se ptosto nije dopalo kako je kombinovala odeću u tom postu. A modni promašaj, po meni nije promašaj(hahah). Meni je ta haljina baš slatka može super da se iskombinuje uz nekelepe cipele i nakit. Meni se baš sviđa haljina. Njen stil je po meni presavršen. Sem eto te 4 kombinacije mogla je malo bolje da iskombinuje.

    PoSeTiTe MoJ bLoG:
    suzanas1.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Super post. Slažem se zamodni promašaj, ali ostalo outfiti su baš slatki! :)

    Jucer sam otvorila blog, plizz poseti ga:
    laras-crazy-world.blogspot.com

    ReplyDelete