25.1.15

25 stvari bez kojih ne mogu da živim

Hey evo ga i 3 post koji sam htela da pišem.Jako sam srećna jer sam dobila 136 člana,hvala vam puno da počnemo.

1.Moja porodica

Moja porodica mi pruža podršku u blogovanju i to mi je jako bitno i bez njih ne mogu da živim.

2.Moji prijatelji

Bez njih ne bi bilo ludovanja i uopšte ne bi bilo zabavno u školi.

3.Moj pas Lok

Brinem se o njemu od kada je bio štene i jako ga volim.

4.Sok od jabuke

Ovo pijem svaki dan i ne mogu da živim bez njega

5.Baby lips

Bez Mint Fresh,Peach Kiss,Pink Punch i Cheery me, ne mogu da živim.

6.Sove

Bez mojih minđuša sova,ogrlice i narukvice ne mogu da živim.

7.Moje BFF

Mnogo volim moje BFF i ne mogu da živim bez njih.

8.Blogger

Ne mogu da živim bez blogera

9.Muzika

Muzika je uvek tu da me razveseli.

10.Calvin Harris

Bez njega i njegove muzike ne mogu da živim

11.You Tube

Gledam svaki dan You Tube obožavam ga.

12.Kapice

Obožavam kapice jednom rečju reći mogu da sam opsednuta.

13.Krevet

Obožavam da spavam ne mogu da živim bez mog kreveta

14.Moj telefon

Svaki dan ga koristim ne mogu zamisliti život bez mog telefona.

15.Skaype

Obožavam Skaype.

16.Sladoled od vanile

Mislim nemam šta da pricam.

17.Zorannah

Ona je moj idol obožavam je.

18.Šminka

Volim da se šminkam više nego pre

19.Disney

Obožavam Disney kanal.

20.Bravo novina

Bez BRAVO novina bilo bi mi jako dosadno.

21.Mp3

Muzika zakon u pokretu

22.Laptop

Obožavam laptop,upravo kucam post na njemu.

23.Kompjuter

Zbog igrica.

24.Bethany Mote

♥♥♥♥♥♥♥♥

25.Whats app

Dopisivanje zakon.


To su mojih 25 stvari bez kojih ne mogu da živim.

U KOMENTARU NAPIŠITE 5 STVARI BEZ KOJIH NE MOŽETE DA ŽIVITE.

40 comments:

  1. yabavno u školi.
    bey njih
    Odlican post. Ali obrati paznju na pravopis. Ako zelis popravi ove dve reci koje sam ti navela gore!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Popravila sam greskom sam napisala

      Delete
  2. 1. Porodica
    2. Prijatelji
    3. Putovanja
    4. Stardoll
    5. Telefon
    6. Moja fotelja
    7. Simpa (kome se i ja svidjam, hihi)
    8. Smoothie
    9. Blogovi
    10. Kikiriki
    11. Lilly i Dm
    12. Instagram
    13. Viber i WhatsApp (prvo sam mislila da su one silne grupe na viberu gluposti, ali sam neke ljude bolje upoznala uz pomocu njih)
    14. Skola
    15. Kompjuter
    16. Sociva
    17. Hari Poter
    18. Ed Sheeran, Taylor Swift, Christina Perri, Imagine dragons...
    19. Jutjuberi
    20. We Heart It
    21. Pidzama
    22. Moj zeka
    23. Moj jastuk
    24. Zvake
    25. Muzika
    Eto, inace super post, i kako se zoves na Stardollu???

    ReplyDelete
  3. Hehe cool postic Alex!
    1.WiFi (msm da se slazes sa mnom)
    2.Gmail
    3.Tablet (imam nokiu pa zato tablet)
    4.School
    5.Kompjuter
    6.Internet
    7.Beth
    8.Rclbeauty101
    9.Slike
    10.Viber
    11.Nastavnici (cudnoo)
    12.Greske
    13.PicMonkey
    14.TV
    15.DIY
    16.Makaze i lepak (weirdooo)
    17.Tvoj blog
    18.Moj blog
    19.Svi blogovi xD
    20.Baby lips
    21.Hangoutsa
    22.Bloger drugarica
    23.Smeha
    24.Svadjanja :D xD
    25.Onih smajlija koji iskacu kad napises xD ~xD
    <3333

    ReplyDelete
  4. 1. Porodica
    2. Prijatelji
    3. Telefon
    4. Trening
    5. Knjige
    Inace sup. post! :D♥

    http://cornerr13.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Stvari bez kojih ja ne mogu da živim su:
    1. Porodica
    2. Prijatelji, društvo
    3. Internet
    4. Moj telefon
    5. Vampirski dnevnici
    6. Youtube
    7. Knjige
    Uf mogla bih još da pišem ali neću da ti nabijam dužinu posta, posle će da bude teško da se stigne do polja gde hoćeš da napišeš komentar. :D Ako me razumeš

    girlyworld07.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. 1. porodica
    2. sana
    3. Ostatak prijatelja
    4. hrana
    5.Fanta
    6. košarka
    7. engleski
    8. fizicko (bez njega ne bi prezivela u skoli)
    9. telefon
    10. Blog
    11. internet
    12. Kompjuter
    13. Viber
    14. Instagram
    15. simpatija
    16. hrana
    17. Free Wifi
    18. mek
    19. Uske farke *.*
    20. Starke
    21. Hrana
    22. Torbice
    23. Lakovi za nokte
    24. Muzika (inace ne idem redom, da idem muzika bi bila treca)
    25. Krevet
    Post je super! Inače dodala bi na ovomoje još i hranu, ako nisam xD

    ReplyDelete
  7. I ja obozavam Zoranuu, predobra blogerkaa <33
    Nadam se da cu je upoznati ♥

    Pogledaj i moj blogg ---------------> http://bartalove.blogspot.com/ ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti i ja bih zelela da je upoznam

      Delete
  8. Jedno pitanje draga Alex?
    Ovaj naslov na vrhu stranice, Beaty by Alex. Mozes li da mi objasnis kako si to napravila ? Meni je Tijana objasnila jedom. ALi kad ja stavim ono transparent canvas (nisam tacno napisala) meni kad sacuvam tu sliku izlazi mi na blogu belo iza a ne providno :( Da li je i kod tebe bio takav problem? Ako je bio takav problem objasni mi molim te kako si to sredila ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda jesdnostavno opet zaboravis da stavis transparent :) Nkead se samo iskljuci :)

      Delete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Post je superška.
    1.Porodica
    2.Moja soba
    3.Kompjuter
    4.Blogger
    5.Dopisivanje sa prijateljima

    ReplyDelete
  11. Super post! :)
    - porodica
    - prijatelji
    - hrana
    - lapotop
    - blog

    ReplyDelete
  12. Preporucujem ti da malo pazis na pravopis.Nekad u jednoj recenici napises dvije.Bez uvrde,samo savjet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U redu ali ja ne pisem nikad dvije ili tako

      Delete
  13. Odlicna ideja za post:
    1. Porodica
    2. Blog
    3. Moja narukvica <333
    4.Mobitel
    5. Cips hahaha xD

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Meni je među planiranima bio '10 stvari bez kojih ne mogu da živim', ali otkazala sam ga kad sam videla da si i ti napravila ovaj post. Super post zaista! :) ♥
    1.Porodica
    2.Prijatelji
    3.Telefon
    4.Blog
    5.Hrana

    http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Super je post, ja sam takođe želela da napravim samo da se zove''15 stvari bez kojih ne mogu'', ali nebitno, sada si ga ti uradila pa ga ja neću raditi. Možda, za nekoliko meseci xd <3

    Imaš novi post kod mene:
    http://suzanas1.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Odličan post, dala si mi inspiraciju za moj sledeći post ahah ^___^ ♥

    Poseti moj blog, imam novi post: http://kikaa99.blogspot.com/2015/01/tag-3014.html

    ReplyDelete
  17. Super post,pises sve bolje i bolje :)
    Evo mojih stvari:
    1.Porodica i prijatelji
    2.Moj mobilni :)
    3.Blogger
    4.Muzika
    5.Hrana
    Ima ih jos dosta :)

    ReplyDelete
  18. http://fdiarybyz.blogspot.com/ bilo bi mi drago da otvoriš i malo pogledaš moj blog, stvarno bi mi puno značilo jer se doista trudim oko njega. Hvala unaprijed :) <3

    ReplyDelete
  19. 1.Porodica (tu spada Ana) :D
    2 BFF
    3. Pirjatelji
    4. Blogger
    5.Moj pas
    6. Televizor,tablet,laptop :D
    7.Baby Lips i Rosal Lip Balm
    ...

    Odličan post! ♥

    ReplyDelete
  20. 1.Porodica
    2.Prijatelji i BFF
    3.Tehnologije-telefona,TV-a,tableta,kompa...
    4.Bloggera
    5.Baby Lipsa
    6.Nivea kreme
    7.Hrane
    8.Muzike
    9.Chipsa
    10.Senzacije *-*
    11.Slušalica
    12.Omiljene serije
    13.Kreveta ♥
    14.TookBook aplikacije
    15.Lopte i fizičkog ♥

    www.myworldajla.blogspot.com

    ReplyDelete