1.12.14

Winter Tag :)

Cao svima evo ga konacno novi post nije nesto specijalno ali sam zelela da ga napisem .Da pocnemo :)


Pitanje:Koja ti je omiljena bozicna pesma?
Odgovor:Jao pa iskreno i ne slusam mnogo bozicne pesme :(

Pitanje:Koje su ti najlepse cestitke za Novu Godinu?
Odgovor:One koje su napravljene iz srca :)

Pitanje:Sta ces pokloniti prijateljima za Novu Godinu?
Odgovor: Pa ne znam videcu :)

Pitanje:Da li volis zimu? Zasto?
Odgovor: Obozavam zimu jako jako jako zbog svih zimskih carolija grudvanja i ostalog:)

Pitanje: S kim ces slaviti Novu Godinu?
Odgovor: Sa porodicom kao i uvek

Pitanje:Vise volis Bozic ili Novu Godinu?
Odgovor:Jao ne znam sta da izaberem volim sve zimske praznike :D

Pitanje:Reci svoj omiljeni blog koji ces citati za vreme Nove Godine?
Odgovor:Ne volim da koristim internet na tako veliki praznik usresedim se na otvaranje poklona,novogodisnju veceru i ostalo :)

Pitanje:Kada ce biti giveaway?
Odgovor:Bice 1 januara ili 20 decembra'

Pitanje:Koje su tvoje omiljene pesme za vreme praznika?
Odgovor:Pa odgovor ces naci u novom postu to jest u sledecem ili onom tamu postu bice to praznicni specijalni postovi:)

Pitanje:Volis li Tijana'Diary?
Odgovor:Nzm sta ste zapeli da li volim njen blog volim ga:)

Pitanje:Kakao ili caj ?
Odgovor:Kakao

Pitanje:Opisi svoje jutro to jest novogodisnje jutro
Odgovor:Posto je to 31 decembar to ce biti kraj 1 polugodista i normalno idem u skolu:(

Pitanje:Da li volis bozicne dzempere?
Odgovor:Pa ne ja vise volim da nosim nesto lagodnije posto je unutra toplo a napolju hladno:)

Zadnje pitanje za bozicne dzempere je postavila moja citateljka Nadja ja ga nisam videla i izvinjavam ti se :)

Zadnja pitanja poslao mi je neko putem maila nzm zasto ali tako.

Kratak je post znam i izvinite zbog toga.Do sledeceg posta....


22 comments:

  1. Simpaticno. Lepa ti je pozadine..♥

    ReplyDelete
  2. Lepo:)
    http://shineperfection.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odlican post jako je dobar dopada mi se a sto se tice pitanja za Tijana's Diary nemam reci

    ReplyDelete
  4. Hvala ti pa ja stvarno ne razumem sta je neko opterecen TIjanom reekla sam volim njen blog ali nzm sta se opet to svi pitaju

    ReplyDelete
  5. na moje pitanje nisi odgovorila : (

    ReplyDelete
  6. Evo odmah odgovaram ocigledno nisam videla :(

    ReplyDelete
  7. Super post! :D <3

    http://inlorysworldblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super! Mozes li uskoro da kazes detalje o giveaway-u? ♥
    http://onmywaybyivana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ove stranice ispod naslova si sve isto stavila ko Tijana, nije ti fora...

    ReplyDelete
    Replies
    1. E begaj od mene Tijana i ja smo pricale o tome rekla je da joj ne smeta ja nju ne kopiram mi smo koleginice pricale smo o tome jos jednom kazem .I nije isto ona to vise nema dok ja imam

      Delete
  10. Obozavam ovaj tag!! Planiram i ja da ga uradim!

    eleene.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Sladak post n_n I ja idem 31. 12. u školu što je prava katastrofa... Trebali bi nam dati tu zadnju sedmicu slobodnu... Inače, ovo mi je prvi put da sam na ovom Blogu i čula sam za njega preko Bravo.rs... Jedva čekam nove postove i definitivno ću te sad posjećivati ;)

    ReplyDelete
  12. Super tag! :)

    Poseti i moj blog http://magic-world-by-luna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Hvala Luna poseticu ti blog :)

    ReplyDelete
  14. Odlican tag, bas mi se dopada! :* :)

    New post: http://marinailes9.blogspot.com/2014/12/back-to-school.html

    ReplyDelete