12.12.14

Sta me nervira kod blogova i komentara?

Zdravo svima  odlucila sam da ovaj post napravim jer  iskreno zelim da izrazim svoje misljenje.Za ovaj post me je inspirisala Ivana sa bloga On my way.Bolesna sam tako da nemojte da se cudite ako je post previse kratak.I da najnoviji praznicni post izaci ce uskoro.

-Promovisanje

Jeste da svi vole da napisu svoj blog na kraju komentara ali da samo napisu link to me vec jako nervira.Citala sam blogove i uvek kada hocu da komentarisem vidim neki komentar samo link bloga niti je rekao/la da je post dobar samo link to mi vec ide na zivce.

-Anonimci

Nije da ja sada hejtujem anonimce ima onih koji lepo komentarisu ali i ima onih koji samo su negativni te nekog kopiras,te nesto drugo.Imala sam samo jedan takav komentar i hvala bogu nema vise ali na ostalim blogovima uvek naidjem na neki negativni komentar.Imam samo jedno da kazem ,,Niko nikog ne kopira''

-Giveaway

Kao sto je rekla Ivana napravi blog a blog nema ni 5 citaoca giveaway to je po meni malo glupo.Razumem da pravite online giveaway sa 15 clanova ali giveaway sa pravim poklonima ne treba praviti bez barem 35 citaoca.

-Chat

Kada sam napravila chat i dodala ga na blog dobijala sam mnostvo negativnih poruka nekih ljudi koji ni nisu clanovi bloga i koji i ne citaju post vec samo udju onako.Chat sam sklonila i necu ga vise stavljati.

Ovaj post sam zavrsila,nemojte shvatiti da ja mrzim da stavite link bloga i da mrzim anonimce ja ih postujem ali kad neko pretera on pretera.Ja sam morala da kazem svoje misljenje i rekla sam ga. Posetite i Ivanin blog On my way i procitajte njen post.Do sledeceg praznicnog Diy posta vasa....

36 comments:

  1. U pravu si potpuno

    ReplyDelete
  2. U pravu si kao sto je neko rekao u proslom komentaru,drago mi je sto si iskrena *O*

    ReplyDelete
  3. Drago mi je sto si iskrena.Imala sam blog i imala sam samo negativne komentare jako sam bila tuzna i ugasila blog :(

    ReplyDelete
  4. Jao jako mi je sad zao nemoj da se nerviras napravi opet blog i daj link sigurno ce biti uspesan :)

    ReplyDelete
  5. Wow postavila si post u 13:07 i vec imas 6 komentara ukljucujuci moj 7

    ReplyDelete
  6. Odlican. I mene nerviraju anonimci! A ja sam giveaway stavila jer su mi navaljivali i trazili. <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Iva pa dobro ti imas cittaoce dok neko sa 5 citaoca pravi giveaway <3

      Delete
  7. I mene nervira kada neko ostavi samo adresu bloga.Jedna mi je tako stalno ostavljala,i kada mi se smucilo obrisala sam joj komentar.Kada sam pogledala blog,nista drugo nisam videla da prekopiranog posta sa jednog bloga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto vidis i sama kako neko moze biti bezobrazan :(

      Delete
  8. Slazem se za ovo sa linkovima!
    Potpuno je okej i normalno da posle komentara postavis link jer je mnogo lakse da neko klikne na taj link i odmah otvori tvoj blog i vidi ko si i sta si nego da odlazi na google+ profil pa da tamo trazi..itd. U pocetku nisam uopste stavljala link u komentare ali sam videla da to drugi rade pa sam probala i to je mnogo pomoglo blogu po pitanju poseta.
    Ali je uzasno glupo da se postavlja samo link bez pratece price, komentara i slicno. To je nepostovanje i iskljucivo samopromocija na tudjem trudu. Jedna devojka non stop to radi na mom blogu i nikad joj nisam obrisala komentar..ali je nisam ni posetila. Hahah dzabe joj :D

    Saljem ti puno poljubaca, divna si, brzo ozdravi :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvaala ti puno i hvalaaa :DDDD ;**

      Delete
  9. ovako potpuno se slažem s tobom u vezi ovog posta, ja sam imala jednu kao 'čitateljku' koja bi mi komentarisala samo ovako : ' hej super post,imam i ja novi ' i onda ja odem na njen i ubijem se pisajući komentar ,da li je to ok? nikako ! eh sad za ove anonimce ja bih isto voljela da i meni kad ostavljaju komentar da se potpišu pa kakav god bio ,pogotovo kada je pozitivan tada želim znati ko je to napisao ,hahah xd al i ovo za kopiranje slažem se to što se slučajno podudare nečije ideje to nije kopiranje. hahha xd oke a ovo giveaway to nikada nisam do sad radila i vjerovatno ove godine ni neću nisam sigurna ni kada ću to raditi ,možda jednog sunčanog dana hahah xd .ah da i ja ostavljam svoj blog samo eto ako ta osoba želi da me posjeti a i ako neće Bože moj šta sad? eto ja sam završila pametovanje ...čujemo se <333 i da brzo nam ozdravi curo <333 :*

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno drago mi je sto se slazes samonom:)

      Delete
  10. Da, potpuno se slažem, i sa tvojim i sa Ivaninim postom! I meni neka stalno ostavi samo link bloga, i to na skoro svakom postu, ne ljutim se, ali da kažem 'smorila' je.:/ I naravno, post odličan kao i uvek. Nastavi da pišeš dobre postove. :-*♥

    http://mylifeasmilaxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Potpuno se slazem. Imam kao i svi blogeri puno problema sa tim komentarima. Slazem se da je ok da ako napises svoje misljenje napises link bloga ali samo link? Pa to je bezobrazluk. Pogledaj moj blog, jedna devojka mi je u nekom od zadnjih postova ostavila 2 puta samo link, stvarno sam se naljutila i pogledaj sta sam napisala. Ja nikad ne ostavljam link bloga ljudima koji me vec prate. Oni znaju moj blog i izadje im u listi za citanje i ako procitaju-procitaju. :)
    P.S. Zelim ti da brzo ozdravis. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala ti za ozdravljenje i msm da znm ko to ostavlja samo link vidjala sam u mnogo blogova samo tu/og (ne bih reci ko je naljutice se) samo ostavlja link msm bezveze

      Delete
  12. Slažem se sa tobom! Pre par dana mi je neka devojcica poslala u komentar samo adresu bloga, pritom nije ni komentarisala post! Nisam ni pogledala blog, već sam obrisala komentar!

    ReplyDelete
  13. Alex, slažem se sa tobom kao i sa ostalim devojkama. Ali blog prave devojčice koje su eto vidle da to drugi rade pa ajde i one. Meni je jedna devojčica konstantno ostavljala komentare tako samo sa linkom i onda sam na kraj uzela i napisala joj poruku na njenom mejlu i objasnila bez nekog preteranog hejtovanja i raspravljanja već samo savet. I po meni komentar i adresa bloga ispod je sasvim okej, isto kao i kad pišete bilo šta, link dođe kao potpis, barem po meni. :)
    P.S Brz oporavak :)

    http://maricorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti ,drago mi je sto se slazes samnom:-)

      Delete
  14. sve si obasnila baš kako treba:-)
    www.christinnafashion.weebly.com

    ReplyDelete
  15. u svemu se slažem. <3

    pogledaj moj novi božićni post: http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. U potpunosti se slažem sa tobom. Iskreno za to reklamiranje blogova, i ja sam u početku stavljala samo link bloga. Naravno pre toga sam pročitala post, ali sam samo stavljala svoj link, ali sam shvatila da je to glupo i više to ne radim. Preporučila bih sbžvima da prvo komentarišu post, pa onda da stavljaju svoj link. Što se tvog bloga tiče, sve najbolje, Želim ti puno uspeha i da tvoj blog postane jioš popularniji.
    Nadam se da ćeš pogledati moj blog:
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledam tvoj blog Suzana svaki dan i hvala ti puno sto volis moj blog jako ti hvala :)

      Delete
  17. Nova sam u svijetu bloganja, ali sam primjetila, kao i ti ove neke stvari , i u potpunosti se slažem sa tobom.Neki se ljudi previše trude da steknu ćim više posjetitelja/čitatelja, štogod...Za sada nemam problema sa negativnim (anonimnim) komentarima, a i nadam se da i neću imati buduci da sam dosta osjetljiva tako da bi mi to još dodatno uništilo samopozdanje i vjerojatno bi odustala od pisanja. hah :/

    Ugl. Imaš divan blog, nastavi ga i dalje pisati.:)

    Ako želiš možemo se followati?:)
    XOXO
    Ness
    http://nessielicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jaoj odlican post,slažem se sa tobom. :3

    ReplyDelete