8.12.14

Praznici u toplini doma-Sta pokloniti nekom za praznike? #Alex Holidays Posts

Cao svima stigla sam da izbacim novi post sto je za mene bas cudno jer ovih dana sam prezauzeta zbog skole i ostalih stvari:( Da kada ste videli naslov posta pomislili ste OMG koliki naslov xD To sam i ja rekla sebi ali ne znam bas mi se svidja naslov :)) Ali hajde da pocnemo sa postom.

Svaka porodica ima razlicit tip coveka.Naprimer u nekoj porodici neko voli tehniku (mobilne.mp3),neko sminku,neko odecu a neko proizvode za negu tela.U mojoj porodici je bas kao sto sam navela :) Ja cu vam preporuciti nekoliko poklona za svakog :)


Moj tata obozava tehniku i ja planiram da mu kupim Mp3.Nije nesto skup dok za slusanje ok cena je vrlo dobra i svako moze da ustedi da kupi.Imate jos 2 predloga Laptop(nikada ne bih kupila :) ) i slusalice koje su skoro iste cene kao i Mp3



Sto se sminke tice ja mislim da su cene proizvoda koje sam navela pristojne i da pravog beauty gurua mozete super obradovati:)


Za odecu ne treba bas puno izdvojiti a nekoga cete bas obradovati:)


Jako sam umorna izvinjavam se ako je post malo kraci :(.Nadam se da vam se svidja post:) Pa do sledeceg praznicnog posta.....

30 comments:

  1. super ideje :)

    octobergraves.blogspot.com
    instagram.com/octobergraves

    ReplyDelete
  2. Odlican je post! Samo bi da ti dam jednu kritiku (nemoj ovo da shvatis kao hejt komentar, uopste ne zelim da te vredjam jer je blog odlican, samo da dam svoje misljenje.Molim te se nemoj ljutiti : ) ) Mislim da malo kopiras Tijanas Diary: po slici i po pozadini. Prosli postovi su bili skroz tvoji, ali u poslednje vreme sve vise lice na njene. I ovakav post je vec napisala Natalija ( sa Natalijinog kutka) Molim te se nemoj uvrediti, samo sam zelela da iskazem svoje misljenje. : ))) <3333
    Ostani super blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ok ali ja natalijin kutak uopste posecujem a tijanin retko ali sledeci post ako ti tako zelis bice u mom ztilu dok pozadinu ja msm da tijana nnije imala

      Delete
    2. *uopste ne posecujem i dodajem kao bilo koji drugi blog zato sto nemam vremena ali uvek sve citam

      Delete
  3. Sjajne ideje!Pratim tvoj blog vec duze vreme.Zelim da znas da si super i da ostanes takva.
    PS.Mozes li da posetis moj blog i da mi das neki savet posto sam nova blogerka??
    Hvala unapred<3
    bestfriends000.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao pa hvala ti puno srce.mi.je puno kada vidim neki ovako lep komentar :-)

      Delete
    2. Da budu tako providne XDNzm kako da ti opisem

      Delete
  4. Super post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Molim e poseti moj blog i napisi u komentar sta mislis,neki savet:)
    girlsblog1112.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odlican post!I da ako smem da pitam,ja na mom blogu imam kartice,kao ti ali nikako ne znam da napravim da one tako izgledaju?ako mozes da mi kazes kako?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ali samo mi reci koje kartice :)

      Delete
  6. Super si gdje si pravila sliku

    ReplyDelete
  7. Super ideje svidjaju mi se. Mislim samo da si malo pogresila malo sa cenama za tehniku. Ja sam skoro kupovala laptop, i veruj mi dobar ili cak i solidan laptop nemas ispod 30 000 hiljada..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa znam nego nisam znala pravu cenu a mrzelo me je da gledam kataloge :)

      Delete
  8. Odlican post savrsen obozavam te*-*

    ReplyDelete
  9. Odlican post pocela sam da te citam i znas ti ko sam ja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala jao Dragana a si to ti lelele jos kad se nismo cule pozvacu te u toku ove nedelje :)

      Delete
  10. Jao ti me sve vise odusevljavas obozavam te bre Alexnator ♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha Ivana ti si moj najhitreniji clan nisam to ocekivala :DD

      Delete
  11. Super post, pogledaj i ti moj blog, pratim te, nadam se da ćeš uzvratiti http://suzanas1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Nominovala sam te za Liebster award tag, nadam se da ćeš ga uraditi :-)

    http://tijanasdiary.blogspot.com/2014/12/liebster-award-tag.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hocu Tijana :)) Uradicu ga sutra :)

      Delete
  13. heej,hvala ti na komentaru puno mi znači,pročitala sam post i stvarno odlične ideje :D isprobam to :D i da postala sam tvoj sljedbenik!!! yeeeeeey haaha xd oke odoh ja sutra moram rano da ustanem a vidjela sam tvoj komentar pa sam požurila da barem ostavim neki kraći komentar <3333
    -iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ReplyDelete
  14. Hi! Imam blog Teens (teensbysara.blogspot.com).Molim te bzaprati ga i komentiraj nešto. Ako si zainteresirana za blogericu, javi mi se♥ Hvala ti

    ReplyDelete