5.12.14

Praznici stizu :D #Alex Holidays Posts

Cao svima konacno sam nasla vremena da napisem novi post.Odlucila sam da to budu praznicni postovi.Moji ce se zvati,,Alex Holidays Posts" iliti ,,Aleksini praznicni postovi".Bice puno ovakvih postova barem 5-6. Bice DIY postova imam tolike ideje videcete,zatim sta pokloniti svom prijatelju kako napraviti Party na Novu Godinu mislim bice puno toga :D I da blog mi je izasao u Bravo novinama jao jako sam srecna #happy.Da pocnemo sa ovim postom.

Iskreno jako sam srecna zato sto nam dolaze praznici mislim sama pomisao na Novu Godinu koja nas ceka i puno poklona jao pa jako sam srecna.Tokom praznika ja imam toliko ideja moram svima nesto da napravim da kupim,da uredim sobu u praznicnom duhu .Po meni je decembar najlepsi mesec jer tada kako da se lepo izjasnim imam toliko ideja :D.
Videla sam da su druge blogerke kao npr Tijana ili Teodora pocele vec sa ovakvim postovima ali sam ja malo cekala jer po meni je malo glupo da sad svi odjednom praznicne postove izbacuju ali je okej na svakom blogu su razlicite ideje :) 

Pocinju praznici i ja sam odlucila da promenim potpis kako bi bio nesto zanilmljiviji i u praznicnom duhu. To je to za ovaj post kratak je ali je ovo samo uvod za pocetak praznicnih postova ocekujte uskoro prvi post :DD Kratak post ali sa puno reci xD Do sledeceg posta vasaa...



17 comments:

  1. Jao jedva cekam :D Kada ce biti giveaway?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bice odrzan nadam se 20 decembra ako ne tada onda malo kasnije

      Delete
  2. Super jedva cekam postove #i ja sam opsednuta #

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konacno neko opsednut kao ja hastagovima :D

      Delete
  3. Super opet nas 3 prve damo komentar

    ReplyDelete
  4. Ok, i ja sam stavila taj post, haha <3 Odlicno!
    http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Super si Alex drago mi je da si i ti pocela a ovim praznicnim postovima.I da nebude zabune posto ih i ja pisem nezelim da neko shvati ti krades Alex je napisala diy pa si i ti.Tema posta mozda jeste ista ali je tekst drugi.I ja licno smatratm da ne postoji ni jedan blog koji to nece napisati,a i o drugim temama isto.
    Inace jedva cekam ostale postove.
    Ako imas vreemena skokni na moj blog pocela sam sa praznicnim postovima :)
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. jjoooj,ja sam emma prije nego išta kažem samo da se predstavim,i da sviđa mi se ovaj post i jedva čekam da pročitam te ideejee, ja volim kada mi drugi svoje ideje predstavljaju haha xd i da vidi koja slučajnost i moj blog je izašao u bravo.rs tako da znam kako se osjećaš hahah xd pa eto samo tako nastavi i da ako imaš vremena posjeti moj blog :iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma <333
    p.s:možda bismo se mogle upoznati ima na mom blogu chat pa tamo bismo mogle samo jedan dan da se dogovorimo da se nađemo ?! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa hvalaa ali nisam zainteresovana za nalazenje :)

      Delete
  7. Baš me zanima koje su ideje u pitanju :)

    Poseti moj blog i zaprati me ako želiš: http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete