24.12.14

Its time for Q&A

Cao svima evo ga konacno Q&A. Da ne duzim vise vec da pocnem

Q;Omiljeni blogovi?
A;Dacu linkove Ovaj  Ovaj  Ovaj  Ovaj To su moja 4 omiljena ali ih ima jos :)

Q;;Kako uspevas da se organizujes?
A:Pa imam kao notes i tu sam napravila tabelu i eto imam organizovano sve:)

Q;Da li volis sladoled sa lubenicom ?
A:Nikad probala xD

Q;Koji je tvoj idol od blogera?
A:Zorana naravno a evo i link od njenog bloga  Zorannah Fashion Corner

Q;Omiljene pesme
A:Ima ih u puno.A neke od njih su u postu Month With Alex

Q;Na koji nacin ucis (u smislu markerima podvlacis,..)
A:Pa ja ucim tako sto uzmem jednu praznu svesku i knjigu i onda pisem lekciju nekada podvlacim ali samo jedan predmet a to je istorija zbog godina i toga :)

Q;Omiljeno jelo?
A:Boranija *O*

Q;Da li volis slatkise?
A;Pa ranije sam ih jela ali sada slabo nesto 

Q;Koji su ti omiljeni slatkisi?
A; Pa ja mislim da je to cokolada sa lesnicima *O*

Q;Koliko dugo imas blog?
A:Valjda oko 3 meseca

Q;Sta volis, a sta ne volis kod blogova?
A:Imas post o tome evo link: Sta me nervira kod blogova i komentara?

Q;Da li ti roditelji znaju za blog?
A:Normalno da znaju.

Q: Sta ti roditelji kazu za blog?
A:Kazu da im se svidja i da samo nastavim da su uz mene.

Q:Sta najvise volis kod zime?
A:Snegg i kapice *-*

Q:Kakve ti postove najvise volis da procitas na drugim blogovima? :)
A:Pa svakakve naravno ako su zanimljivi.Ali mene naslov privlaci uvek :D

Q:Koji ti je omiljeni baby lips?
A:Cherry me *-*

Q:Sta mislis o blogovima,uopsteno?
A:Da su zabavni i da imaju stila :D

Q:Gledas li Yasserstaina?
A:Ne

Q:Disney VS Nickelodeon?
A:Disney naravno :) ♥

Q:Da li si Arianator?
A:Ne

Q:Omiljena boja?
A:Crvena

Q:Omiljene rukavice? postavi sliku
A:Nemam ih ja ne volim rukavice ja volim kapice *-* 

Q:Najljepse ime?
A:Pa po meni je najlepse Nina

Q:Naj drzava?
A:French *-*

Q:Najlepši grad?
A: Nis ♥♥♥

Q:Gde bi volela da otputuješ za Novu godinu i sa kim?
A:Otisla bih u Milano sa roditeljima

Q:Kakav poklon bi kupila svojoj BFF ili najboljoj drugarici za rođuš? 
A:Jaoj pa nzm videla bih 

Q:Koji ti je omiljeni BU. miris? ?
A:Ja ne volim tu marku

Q:Trenerke/Farke?
A:Farke

Q:Crna/Bela?
A:Bela

Q:Starke/Air Max
A:Starke

Q:Puder/BB krema/CC krema? 
A:BB krema

Q:Kada bi bila lični stilista nekoj poznatoj osobi ko bi to bio/bila? 
A:Jaoj pa ja mislim Milica Pavlovic

Q:Ravna kosa/lokne(npr.lokne kao Zoranine)
A:Lokne :D

Q:Zorannah/The glam and glitter?
A:Iako mi je Zorana idol biram The glam and glitter

Q:Uske farke/Boyfriend jeans? 
A:Uske farke

Q:Maskara/ajlajner? 
A:Maskara

Q:Omiljeni parfem? 
A:Litlle White Drees

Q:Koje kombinacije boja su ti ukrasi za jeklu?
A:Zlatne,srebrne i crvene 

Q:Da li citas blog teenkreativcihrvatska.blogspot.com?
A:Ne :)

Q:Gde bi volela da zivis?
A:U SAD u Kaliforniji

Q:Kakve ocene imas u skoli?
A:Pa dobre :D

Q:Da li volis skolu?
A:Ne xDD

Q:Da li igras stardoll?Ako da,kako se zoves?
A:Igram i zovem se GirlAkica

Pa drugari to je sve za Q&A.Nisam na neka pitanja odgovorila jer su ista :)
Do sledeceg posta.....


20 comments:

  1. Jej odgovorila si na moja!! Thanks! !Vidimo se u 19:00 sutra bye

    ReplyDelete
  2. Koliko imam dobar recept za boraniju, javi se na mail da ti napisem XD ;-* I hvala na reklami :-)

    ReplyDelete
  3. Hvala ti sto ti se svidja moj blog! i ti si meni u favoritima, ali uvek zaboravim da napisem. <3 <3

    ReplyDelete
  4. -Mnogo ti hvala sto ti se svidja moj blog !!!!KISS <333

    ReplyDelete
  5. Na dosta pitanja bih i sama slično odgovorila, jako zanimljiv post :)

    Poseti moj blog i učlani se ako ti se svidja : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala u poseticu u toku vikenda sada nemam vremena

      Delete
  6. pratite me :*
    http://adelacanski.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..............................

      Delete
    2. (Adela Acanski) Jaoo više sa tim komentarima:PRATITE ME, LAJKUJ TE MI OVO,LAJKUJTE MI ONO!!!Možeš lepo da uđeš na post,komentarišeš ako hoćeš, u komentaru kaži nešto o postu ili je pitaj za neki savet. Pa onda stavi link tvog bloga!! Ne shvatam poentu da samo ostaviš link?? :-)

      Delete
    3. U pravu si Ana ♥♥♥♥♥♥

      Delete
  7. Aaa Kalifornijaa :D

    POSETITE MOJ BLOG, NOVI POST JE TU!
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Post je odlican kao i svi ostali! :)
    P.S mozes li da udjes u moj blog, procitas post i kazes mi misljenje i neki savjet , puno bi mi znacilo ! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Jovana punio poseticu tvoj blog naravno :)

      Delete