17.12.14

Holiday Decoration:D #Alex Holidays Posts

Cao svima evo ga novi post razmisljala sam da li da pisem ovo ili nesto drugo,ali posto je puno proslo od zadnjeg praznicnog posta neka ovaj post bude praznicni.I da posto sam rekla da ce giveaway biti ovog meseca znajte da ce se verovatno odrzati 25 decembra i dalje je nezvanicno ali eto.Samim tim zato sto je moj prvi giveaway bice samo 4 stvari :( Ali u nekom drugom giveaway bice vise.Sama cu da finansiram giveaway da se zna.Da pocnemo sa ovim postom.


-Sijalice
 Svi koji gledaju bjuti gurue na ju tjubu mogu videti da skoro tokom citave godine imaju sijalice oko kreveta.Meni se to ne dopada tokom citave godine ali kada stignu praznici mozemo da ih stavimo.Vrlo je lako a i prelepo izgleda kada ugasite veliko svetlo  i uplalite samo njih

-Jelka
 Najbitnija stvar u celoj kuci je bozicna jelka jer ona oznacava praznike.Okitite jelku sa puno ukrasa kako bi izgledala kako bih ja rekla bogato.Stavite sijalice oko jelke sto vise njih to je sve lepse i lepse.

-Zidne nalepnice
 Ovo je predobro jako volim nalepnice i divne poruke.Sve sto treba da uradite je da kupite negde zidne nalepnice sa nekim recima i nalepite ih na zid ali prvo smislite neku lepu poruku.Izgleda prelepo i uopste nije tesko.Ako ne mozete na zidu probajte na vratima od sobe ili na ormanu.

-Zvezdice i ornamenti na prozoru
 Obozavam ovo bas je lepo izgleda bas onako carobno.Isecite ili kupite zvezdice to jest pahuljice i ornamente od papira sve to zakacite na neki kanap i onda zavezite na stvar koja drzi zavesu xD ili zalepite na prozor

To je sve za ovaj post ocekujte novi praznicni uskoro.U subotu je za mene veliki dan jer skoro ceo dan je posvecen i blogu i dekorisanju.Idem da kupim za dekoraciju ukrase,materijal za DIY poklone i najvaznije idem da kupim poklone za giveaway:D.I dalje ovo nije zvanicno ali sigurno ce se desiti.Cujemo se u sledecem postu...



18 comments:

  1. Super. Volimo slicne stvari..♥

    ReplyDelete
  2. OMG sve je..... Jedva cekam giveaway

    ReplyDelete
  3. Odlicno je.. Nadam se da ti se svidja notes. Ja glasam za giveaway! <3 <3<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo mi se dopada i malo pismo i notes i sve je super i hvala ti ;D

      Delete
  4. Mnogo mi se sviđa ovaj post, jer imamo totalno identičan ukus za praznične ukrase. :) I na mom blogu će u subotu biti jedno iznenađenje, tako da poseti ga i u subotu. :)

    Posetite moj blog, novi post je tu: http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Eej! ! :-) Čestitam za 5 iz matiša!! Ljubim te! Super su mi ove sijalice,samo imam jedno pitanje:da li sigurno dolaziš na onu žurku u školi 25.12 ??? ODGOVORI PLS inače post super! !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala hvala xD i da dolazim naravno to ne bi bila zurka bez mene :D

      Delete
  6. NA MOM BLOGU JE GIVEAWAY! <3
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Hej Aleks, kako si? Sta ima novo.
    Jel mozes da pogledas moj blog, imam kao giveaway gde mozs da kitis jelku. Molim te, znaci mi..♥
    http://worldarounyo.blogspot.com/2014/12/get-ready-for-christmas-with-iva-4.html

    ReplyDelete
  8. Super post!

    Prati me na http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/ <3 :))

    ReplyDelete