15.12.14

DIY Bookmark ♦♣♠♦♣♣♥




Cao svima konacno sam odlucila da napravim moj prvi DIY post.Zurim nesto jer cele nedelje imam 
odgovaranje,testove za zakljucne ocene tako da nemojte da ocekujete praznicni post uskoro.Ali nemate ni sta da tugujete jer cu ici u kupovinu za materijal za Diy gifts uskoro.Ali hajde da pocnemo sa postom.Gore imate sliku kako sve izgleda na kraju mrzelo me je da editujem i to :D

 Sta ce vam biti potrebno :

-jak karton
-stara cetkica za nanosenje senke
-neki poklopac
-bela tempera
 -4 markera (crni,plavi,crveni i zeleni)
Na stari poklopac nanesite belu temperu.Zatim uzmite cetkicu za senku i uzmite malo bele boje.
Pocnite da bojite karton belom bojom.Ja sam moj karton obojila jer sam vec imala crveni tako da bi bilo glupo da imam 2 iste boje bookmarka
Ovako treba da izgleda kada sve obojite.Ostavite da se osusi dobro kako se sa kartona ne bi skidala boja.
 Zatim uzmite lenjir i gornji deo kartona savijte,kako bi ste mogli da vidite gde ste stali sa citanjem knjige.Meni se boja malo skinula ali nema veze ja sam zurila da napravim sto pre.

Na kraju gore napisite Read!(Citaj!) I vasim markerima ukrasite bookmark.
To je to vrlo je lako a i vrlo korisno.Evo kako izgleda na knjigama.A kada sam vec slikala evo ovo su knjige koje sam kupila na sajmu.Kupila sam jednu na standu izdavacke kuce Ukronija.To je knjiga koja je otvorena knjiga se zove ,,Bela" napisali su je Ana i Edvard Sifret.Jako dobra knjiga i citam je.Dok sam ovu drugu ,,Arijel ili Selijev zivot" dobila besplatno jer sam kupila prvu knjigu:D


To je sve za ovaj post mozda je kratak ali izvinjavam se imam mnogo posla i brzo kucam i ne gledam na duzinu teksta.
Ako ste pokusali da napravite bookmark saljite mi slike na moj mail:
blogbeautybyalex@gmail.com
Do sledeceg posta vasaa....








18 comments:

  1. Super post odusevljavas me ♥

    ReplyDelete
  2. Odlican post i srecno sa ocenama

    ReplyDelete
  3. Odlicna ideja pokusacu

    Dragica hehe :P

    ReplyDelete
  4. odličan post. Definitivno ću ovo napravitii

    http://perfectionisboringblog.blogspot.com/
    http://inlorysworldblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,ako napravis posalji sliku na mail:-D

      Delete
  5. Odlicne ideje. Jedino sto bih ja umesto cetkice za senku koristila obicnu cetkicu za likovno (onu sa tempere)☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,ja sam koristila cetkicu za senku jer se lepse boja nanese:-)

      Delete
  6. Napravila sam i poslala sliku.I odlican post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam Ivana prelepo je i hvala ti :D

      Delete
  7. Ee baš ti je interesantna ova ideja, kod tb mi se sviđa jer sve lepo objasniš, slikaš,daš savet za malo drugačije, kod ostalih uradite ovo ovo i ovo i to je to :)) sve najbolje :-*

    ReplyDelete
  8. Sjajna ideja. :*

    Novi post je na mom blogu, pogledajte: http://shineperfection.blogspot.com/ i zaprati me ako želiš. :)

    ReplyDelete