28.12.14

♥ 50 Facts About Me Tag ♥

Hey ljudi,nominovana sam od strane Ane Radakovic sa bloga Ana's World.Nominovala je sve njene
citaoce i ja sam medju njima i odlucila sam da odradim ovaj tag.Da ne duzim vec da pocnem :D

1.Zovem se Aleksandra
2.Imam 12 godina
3.Januara punim 13 godina
4.Imam blog vec 3 meseca
5.Zivim u Srbiji
6.Imam psa po imenu Lok
7.Navijam za Partizan
8.Nemam sestru
9.Nemam brata
10.Ne volim pudere koji su kao maska i gde osecam tezinu na licu
11.Obozavam da kupujem
12.Volim da se sminkam
13.Omiljena boja mi je boja lavande
14.Obozavam da blogujem
15.Obozavam horor filmove *-*
16.Imam puno BF :D
17.Nemam Instagram
18.Imam Facebook otvorila sam ga :D
19.Opsednuta sam sovama *O*
20.Ne volim rolke :S
21.Obozavam mekane plisane zivotinjice
22.Obozavam praznike
23.Ne volim alajnere
24.Ne volim mnogo cokoladu
25.Obozavam sladoled
26.Prezirem euro blok
27.Ne volim Nutelu cudno ali istinito :(
28.Rodjena sam 28 xD
29.Ne volim coca colu
30.Zabavna sam po prirodi
31.Odlican sam djak
32.Nemam idola od stranih zvezda :)
33.Ne volim 1D
34.Ne volim JB
35.Ne gledam Violetu
36.Ne vodim dnevnik
37.Gledam VD (Vampire Diares)
38.Obozavam da slusam muziku
39.Volim da gledam Bethany Motu
40.Obozavam da gledam Rayana Higu *-*
41.Obozavam Calvina Harrisa
42.Obozavam da spavam
43.Idol mi je Zorana ♥
44.Sanjam da zivim u Kaliforniji
45.Ne volim kuvana jaja
46.Obozavam biologiju
47.Volim da igram odbojku
48.Obozavam da idem u bioskop
49.Omiljeni film mi je Dark Shadows
50.Omiljeni glumac mi je Johnny Depp


To je to za ovaj tag.Nominujem sve koji zele da odrade ovaj tag:D Do sledeceg posta vasaa


28 comments:

  1. Ne volis nutellu? Aaaaa upravo sam umrla.. -_-

    ReplyDelete
  2. I ja navijam za Partizana :)

    http://katymycorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. 32. Nemam idola
    43. Idol mi je Zorana
    ???

    ReplyDelete
  4. odlican je novi zgked bloga i super je post :)

    ReplyDelete
  5. Odlicno! Kako si za tri mjeseca sakupila 100 citaoca? Ako moze neki savjet <3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa jako sam se trudila jako jako jako :)

      Delete
    2. I drago mi je sto smo skoro iste :D

      Delete
  6. Replies
    1. Nije mi rodjendan slavim ga tek 28 januara

      Delete
    2. Jooj ja skontala 28. decembra!!!!!
      Kako genijalno od mene!!! Izvini!

      Delete
  7. Seestroo imas nayy ime na svijetu hahaha ♥

    http://alexandraworld15.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Uf i ja sanjam da zivim u Kaliforniju

    ReplyDelete
  9. Ja sam nova na tvom blogu i praticu te od sad ali necu komentarisati jer me mrzi nekada xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha drago mi je sto si novi clan i nema veze ako ne komantarises :)

      Delete
  10. Cool, slažemo se po pitanju 20.
    10.
    11.
    30.
    38. Po još mng toga ali eto neki osnovni primeri! !

    ReplyDelete
  11. Imas sladak blog,svida mi se !
    P.S. posjeti i moj blog, tek ga počela pisati,a novih čitatelja nikad dosta :) Možemo se i followati putem GFC-a.Ako si za, ostavi komentar na mome blogu.Ugodni praznici!
    XOXO
    Ness
    http://nessielicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Vratila sam se sa pisanjem,samo da te obavestim ahahah ;3
    Inače ovaj tag mi se veoma sviđa,ali niko me nije nominovao..Jel problem ako ga napišem ili mora neko da me nominuje? :3

    ReplyDelete