29.12.14

3 outfita za Novu Godinu #Alex Holidays Posts

Izvinjavam se zato sto odavno nije izasao praznicni post.Bilo mi je jako glupo da pisem kad i svi tako da sam odlucila da sacekam malo :) Sa strane imate malu anketu nadam se da cete je odraditi :)
Da pocnemo sa postom

1)

Ovaj je jako praktican izgled.Jako mi se dopada i mogu je svi nositi  i haljinu i parfem i ko voli vestacke trepavice samo ako ste mladji mozete obuci neke druge cipele meni su se ove svidjale jer se slazu uz haljinu.Napisacu vam cene koje pretpostvljam da su:

~Haljina:4000 dinara
~Cipele:2000 dinara
~Trepavice:700 dinara
~Parfem:4000 dinara


2)
Odlican outfit za pocetak Nove Godine.Svecan je i jako je otmen sto je jako bitno.

Haljina:3500 dinara
Torbica:1000 dinara
Cipele:2000 dinara
Senka:700 dinara
Maskara:1100 dinara
Karmin:600 dinara

3)

Ne znam zasto ali po meni ovo je dovoljno za ceo izgled i haljina i cipele.Samo da znate cipele je birala moja sestra :D I ona je zelela da ucestvuje u pravljenju posta :)

Haljina:3500 dinara
Cipele:2500 dinara
Karmin:600 dinara


To je sve za ovaj post nadam se da vam se dopada mozda je kratak ali ja sam pokazala moje ideje .Ocekujte jos jedan praznicni post sutra.Do tada vasaa

16 comments:

  1. Bas su lepi izgledi jako mi se dopadaju


    Ivana Belic Alexnator

    ReplyDelete
  2. Bas su lepi, jedino nisu za svaciji dzep :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je istina ali iskreno ovakve cene su po gradu uopste nije jeftino :(

      Delete
  3. Sjajan post Alex. Popunila sam anketu. Samo imam jedno pitanje, jer e znam kako si uspela da odrediš cene haljinama i cipelama kad su stvari sa polyvore-a? :)

    POSETITE MOJ BLOG, NOVI POST JE TU:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa takve mozes stvari videti i u gradu

      Delete
  4. Zanimljiv blog, sviđaju mi se postovi. Želim ti mnogo uspeha u daljem pisanju i da stekneš mnogo čitalaca jer si odlična, sve najbolje samo nastavi da pišeš.
    Poseti i moj blog, tek sam na početku, pa bi mi mnogo značilo.
    http://sarasaritaboo.wix.com/myworldmyrules

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Sara puno i poseticu ti blog

      Delete
  5. Lepi outfiti ja sigurno kupujem zadnju haljinu videla sam slicnu u gradu

    ReplyDelete
  6. Lepi su izgledi ali odavno te nismo videli mogla bi slikati neki tvoj outfit :)

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bogami kako je napolju hladno moracu unutra da se slikam ali ako uspem napravicu neki outfit

      Delete
  7. http://dropletsdiamond.blogspot.com/2014/12/zelim-biti-mrsava.html?m=1

    Ako zelis procitaj moj novi post o mrsavljenju,puno bi mi znacilo,hvala od srca♥

    ReplyDelete
  8. Imas stvarno predobar ukus za modu. Obozavam tvoj blog i samo tako nastavi.
    Ja sam napravila skoro blog pa ako budes imala vremena bili mogla ga posjetiti

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Amy poseticu vrlo rado tvoj blog :)

      Delete