26.12.14

2014 Favorites

Hey svima mislim ne znam vise kako da pocinjem postove da li sa hey,sa cao ili lets get started ne znam tako da uvod u svaki novi post mi je sve gluplji i sasaviji.Prosla je i ova 2014 cudno ali istinito.Meni je prosla za cas.Posto na kraju svakog meseca imam favorite odlucila sam i ovaj mesec da napravim ali pod nazivom 2014 Favorites.Sada cu vam pokazati moje favorite 2014 godine da pocnemo :)


Dove Kupka
Jako sam koristila ovu kupku u toku cele godine jako je dobra i posle kupanja uvek sam mirisala.Nije ni skupa jako je dobra i svima je preporucujem iz srca jer je stvarno dobra.Imam jednu malu manu a to je sto kada otvorite novo pakovanje ako zelite da uzmete malo izadje puno zbog toga morate polako uzimati :)


Fanta

Obozavam ovaj sok i sve pohvale.Tokom leta mi je veoma koristio :)


Social Media
 Fejsbuk,Blogger,Vine,Tumblr,pinterest i ostale medije puno sam koristila i zato su u mojim favoritima

Baby Lips
Jaoj svi znate baby lips znam ga i ja i zato ga i obozavam:D Sama rec kaze moje bebice xD Ja sam skroz poludela xD.Omiljeni su mi crveni i ljubicasti.

Maybelline Color Drama

Ovo je bilo koliko se ja secam i nekim favoritima ali nzm kojim stvarno.Kupila sam preko interneta na zvanicnom meybelline sajtu.Obozavam ovu boju jako je lepa.Ali na najvecu zalost ja sam potrosila:(

Moj telefon

Mislim kako da mi telefon ne bude na favoritima :D. Koristim ga cele godine.Ovako on izgeda isti je kao na slici.


Pesme:
-The hearth wants what it wants-Selena Gomez
Outside-Calvin Harris
Marina-In Vivo
Blank Space-Taylor Swift
All about that bass-Megan Trainor

Blogovi:
-Tijana's Diary
Iva Specal Section
On my Way
Zorannah Fashion Corner
Only for Dreamers
Teodora Small World
Elsin Kutak

Aplikacije:
Whats App
Hay Day
Retrica
Disco Snake
BRAVO

Izvinjavam se zato sto nisam mogla moje slike da postavim zauzeta sam bila i nisam stigla da slikam.Ovo su samo moje omiljene stvari tokom cele godine,nema ih puno ali je meni dovoljno.Do sledeceg posta.....



28 comments:

  1. Super post lepo je to sto si originalna

    ReplyDelete
  2. Whats app-msm zna se zašto XD
    Tvoj fon samo što ne postane moj favorite hihi :-) :-*
    Napila sam se ove fante prekjuče na žurki XD
    Baby lips-OUR LOVE.......
    Ah da još nešto:OMG ŽURKA JE BILA PRELEPA!!!! KAKO SMO LUDOVALI,PEVALI, IGRALI-NAJJAČE,po mom mišljenju bolje od exkurzija! !:-*

    ReplyDelete
  3. Divan post! Nekako je nezno sto se zove 2014 favourites. Mislim nekako pristaje. ♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡

    ReplyDelete
  4. Mogo mi se dopada post.Tvoj blog je superiška.

    ReplyDelete
  5. Dobar post!! I ja obozavam Baby lips i taj sok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti.Sok i baby lips je nesto najbolje ikada napravljeno :D

      Delete
  6. Odlican postt.Ne mogu da pristupim svom nalogu :"(

    Ivana Belic Alexnator

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Ivana i ne brini vratices profil :)

      Delete
  7. Odličan post, slažem se za baby lips, i imamo sličan ukus što se muzike tiče. :3

    POGLEDAJ MOJ BLOG, PROGLAŠEN JE POBEDNIK GIVEAWAY-A I DIY JE TU:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Angelina i drago mi je sto imamo slican ukus :)

      Delete
  8. Jako bi htela da te upoznam,mislim da imamo slicam ukus :)
    Molim te pogledaj moj blog: http://missmslittlecorner.blogspot.com/
    Sretan Bozic :)
    (Izvini ako je bilo neke greske,ovo mi nije materni jezik) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao pa hvala ti pogledacu ti blog :-)

      Delete
  9. I ja sam mislila da uradim ovakav post. :( Ne znam da li ćeš se ljutiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zasto bih se ljutila slobodno napravi i javi :-)

      Delete
  10. I meni je omiljen ljubicasti baby lips:D

    ReplyDelete
  11. Odlican post i vrlo kretivne ideje. I ja jako volim Baby lips i pogotovo ljubicasti. Takodje sam probala Dove kupku i u potpunosti se slazem sa tvojim misljenjem. Poseti moj blog ako yelis i uclani se makislife26.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti i mislim da sam clan bloga ali provericu :)

      Delete
  12. Super psot,bbas mi se svidja:)
    girlsblog1112.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja sam zelela da kupim isti takav fon ali nisam, kakav je?
    http://jovanaxfashiondiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa telefon je vrlo dobar ja sam zadovoljna

      Delete