24.11.14

Sleepover party ideas

Cao svima evo ga novi post koji sam juce obecala.Dugo sam razmisljala da napravim ovaj post i konacno sam ga napravila.Svako od vas sigurno je nekad prespavao drugarice ali ako sada vi planirate da pravite zurku ja cu vam dati savete:) Pa da pocnemo

Hrana:
Ja mislim da je hrana na nocenjima najvaznija :D Napravila sam ja neke ideje za hranu i nadam se da ce vam se dopati:)

 Uvek treba biti nekog osvezenja ja preporucujem Fantu ili Sveps :D

Jabukice kockice

  Znam cudan naziv za hranu ali je vrlo lako pripremiti.

Sta vam je potrebno

-1 ili 2 jabuke
-cackalice

1.Isecite jabuke kao na slici
2.Zatim ocistite jabuku
3.Iseckajte je na kockice
4.I na kraju samo ubodite sa cackalicom

To je to brzo i jednostavno



Party sendvici

E ovo ce vam skroz biti potrebno jer se sigurno necete najesti od jabuka.Lako je napraviti treba vam samo:

-kackavalj
-prsuta ili sunka
-hleb

Napravite kao sendvic vrlo je lako i ukusno je :)


To je cela hrana za nasu pidzama zurku:)

Zabava:
Kako vam ne bi bilo dosadno preporucujem neke filmove i blogove za citanje:)
Naravno filmovi su horor :DD

Filmovi:

-Annabelle
-Dracula Untold
-Haunted House on sorority row
-Poslednja Ekskurzija 3 i 4 

Blogovi:

-Tijana's Diary
-On my way
-Teodora small world
-Zorannah fashion corner

Muzika:
Na zabavama nam je uvek potrebna muzika ja preporucujem 5 pesama:)

 One Direction-Steal my girl

5 seconds of summer-She looks so perfect

Ariana Grande-Break Free


Calvin Harris feat Big Sean-Open Wide 

Selena Gomez-Slow Down

To je od muzike nadam se da vam se svidja moj izbor.

Coozy outfit:
Treba vam biti udobno i ja preporucujem neke udobne pidzame :) Evo nekih primera:





To je to za ovaj post nadam se da vam se dopada i da sam vam pomogla u pravljenju vase pidzama zurke:)) Do sledeceg posta .....


14 comments:

  1. Lep je post a jabukice kockice preslatke

    ReplyDelete
  2. O moj boze kako je lepa prva slika.Procitala sam u jednom postu o tvojim fanovima neko je to rekao valjda se zovu Alexnatori e pa ja sam to blog je stravaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je smislila jedna devojka po imenu Ivana Belic da se moji fanovi zovu Alexnatori :D

      Delete
  3. Super post.
    Ja bih u hranu dodala jos nekih gumenih bombona,i jos nekih slatkisa.Jer nekako svi smo vise raspolozeni kad na stolu vidimo omiljeni slatkis,naravno bitno je i da te slatkise jedemo u normalnim kolicinama ♥♥ Takodje ja bih dodala kokice xD ♥♥

    ninasmagicalkingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) i ja bih dodala ali nisam imala gumene bombone i kokice xD

      Delete
  4. Sve je savrseno,ja bih dodala i neke keksice kao glava dedamraza ili male pice (ne prevelike) koje imaju oci i usta :D

    ReplyDelete