25.11.14

Recenzija DOVE proizvoda

Hi my dear friends u moru proizvoda za negu koze koja je prisutna na nasem trzistu,jedna koju stavljam na prvo mesto je DOVE kolekcija.Iz prve ruke,kao korisnik ovih proizvoda ,mogu vam dati svoj licni stav.Zato cu vam danas prestaviti neke od svojih omiljenih Dove proizvoda.Osim mene  i clanovi moje porodice takodje koriste ove proizvode.Moj tata koristi musku kolekciju ali danas o njoj necu pisati jer ipak je vecina ovih proizvoda namenjena zenskom polu. Moja mama  koja ima hiperosetljivu kozu dugo vremena nije uspela da pronadje proizvode koji joj ne bi iritirali kozu i izazivali crvenilo i svrab.Zato vam kao koristan savet mogu reci da je ova linija proizvoda zaista namenjena svim tipovima koze cak i onim najosetljivijim.Zato dragi moji slobodno kupujte i koristite ove proizvode jer su veoma ucinkoviti,po pristojnoj su ceni a daju najbolje rezultate za vasu kozu.
 Ovo su samo neki od mojih najomiljenijih proizvoda.

Dove Silky je  krema za telo ali je odlicna i za ruke.U pitanju je pakovanje od 300 ml ima predivan miris kao i svi Dove proizvodi kada se nanese na kozu,vrlo brzo se upija u dublji sloj epiderma i ne ostavlja sto je najbitnije mastan trag vec je koza mekana,svilenkasta i veoma brzo se oporavlja ako je suva



 Dove original anti-perspirant deodorant ima 0% alkohola sto je veoma bitno za kozu jer je ne iritira i ne isusuje a podrucje ispod pazuha je ne osteceno.Osim ovog Dove originala koristila sam i ostale njihove sprejeve ali trenutno nemam njihovu ambalazu:(
A u cast Dava napravila sam slovo D od svojih sapuna( a vidite ih i sami koliko ih imam :D).Ovi sapuni su predivni prelepo mirisu neguju kozu ne tope se kao ostali vec imaju kremastu teksturu kao sto na njima i pise da sadrze jednu-cetvrtinu hidrantne kreme.Omiljeni sapun mi je Coconut milk.
Za danas od mene toliko.Narednih dana ocekujte post o knjigama(Sajam knjiga).Pa do tada......

10 comments: