21.11.14

Pobednici :DD

Znam da se takmicenje trebalo zavrsiti u 12 sati ali meni je danas slava tako da nisam mogla u 12 ,izabrala sam 4 pobednika sa najlepsim odgovorima. A to suuu:

Cetvrto mesto osvaja;   Divergent4 cestitam osvojila si 10 dana promovisanje svog bloga :))

Njen odgovor ovako glasi:  Posto ne volim hladnocu, ali ipak ga volim na neki nacin. Volim tu pre sljokicastu boju. I volim pahuljice koje mi padaju na lice kao male slatke balerine.♥ Ali opet kao i svi kod snega najvise volim grudvanje. Svaki put se setim proslogodisnjih priprema na Zlatiboru i nezaboravnog druzenja i grudvanja. Takodje kod snega volim to da mogu da se sakrijem u njega i talepumo provedem neko vreme kad sam neraspolozena.Takodje sneg oznacava pojavu mog omiljenog praznika ..Nova Godina..♥ 

Njen odgovor je predivan mnogo mi se dopada :))

Trece mesto osvajaa:   pufipufnica cestitam osvojila si potpis za kraj svog posta na svom blogu i pocetnu sliku imena svog bloga :)

Njen odgovor ovako glasi: Taj beli svetlucavi pokrivač koji unosi radost,romantiku,cistocu...Ja ga volim jer mi obrazi onako pocrvene i jer se svako raduje njemu...Jer je on taj prirodni "glitter"Koji krovove kuca prekrije tim belim sljokicama koje svakog zagolicaju po nosicu...Jer oznacava moje omiljeno godišnje doba,zimu.Jer je citava porodica na okupu i jer su svi zajedno...Jer jedva cekam prvu partiju grudvanja.I takmicenja,ko će napraviti većeg i lepšeg sneska?!Jer je tu i zimski rasupst....I jer znam da će me prvo Bozicno jutro docekati sa predivnom jelkom i mnogo paketica.

Odusevila sam se njenin odgovorom i mnogo mi se dopada


Drugo mesto osvaja:  Tijana Minic  cestitam Tijana osvojila si napravljen potpis za kraj svog posta i jedan post po zelji:) 

Njen odgovor ovako glasi: Definitivno stvar koja najvise volim kod snega je onaj prvi momenat kad pocne da pada, prvo jutro, kada se trudim da namestim da sve deluje kao na filmu: nezne pahulje, jos uvek ne zavejan grad i ja u slatkom kaputicu i cizmicama. Doduse, to se uglavnom zavrsi tako da se smrznem ili mi mama kaze da obucem dodatnu jaknu :-) I, volim da na putu od skole do kuce oborim najboljeg druga (sto je veoma tesko) u sneg, a onda on mene zakopa u mestu. :-)

Kraj je fenomenalno osmisljen obozavam ceo odgovor :)

I PRVO MESTO OSVAJA:  Jelena N osvojila si promovisanje svog bloga do zavrsetka januara,2 posta po zelji koje zelis da ja napisem i napravljenu pocetnu sliku tvog bloga cestitam 

Ovako glasi njen odgovor: Pa zasto volimsneg....Moram da razmislim.Pa ovako :
Zato sto se tada sankamo,grudvamo radimo sve ono sto ne mozemo tokom leta ili jeseni ili proleca.Ima divnu belu boju kao neki otirac na putevima,bele subare na kucama i lepe zimskejakne na drvecu.Ali to je samo deo cari koje se desavaju zimi.Dok napolju pada sneg,ja pijem toplu cokaladu ususkana u svoje cebe i malo cituckam.Nadjem vremena da napisem neki post na blogu.Zimu takodje volim zato sto je mojoj najboljoj drugarici tada rodjendan.Takodje volim da pravim sneska ,crtam prelepu priodu pod snegom koja me nekako inspirise,ali na neki cudan i neopisivi nacin 

Bele subare na kucama ja sam skoro zaplakala kako je lepo sve napisala cestitam


Cestitam svim pobednicima ,ocekujte da vam se javim na mejl sa poslatim nagradama i evo odmah idem da pocnem da stavljam blogove koji su dobili promovisanje i pravim potpise i naslove za blog. Za sve ostale koji nisu osvojili nista ne treba da brinu jer ce biti NEW YEAR GIVEAWAY sa pravom sminkom i poklonima i  da tada imaju sanse nesto da osvoje .Do sledeceg posta vasaa


14 comments:

  1. Hvala.Mnogo su mi se dopale i druge ideje.Postove koje zelim da napises Jutarnja rutina ili rutina posle skole
    I tvoj outfits za skolu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uredu napisacu ali ne ocekuj odmah postove ocekuj ih za 2 -3 nedelje

      Delete
  2. Jeeeeej mnogo sam srecna.♥ Prosto sam imala neki osecaj da cu barem nesto osvojiti. ♥♥ Hvala ti puno.
    P.S. videla sam vec si postavila moju reklamu.. Puno ti hvalaaa♥♥♥

    ReplyDelete
  3. Srecna slava! ♥ Meni je, takodje, danas slava.
    Cetitam svim pobednicima!

    ReplyDelete