19.11.14

Online Giveaway

Konacno je dosao i trenutak za online giveaway,jako sam uzbudjena i jedva cekam da proglasim pobednika ali hajde prvo da kazem pravila i nagrade.

Ovo je online giveaway tako da se ovde ne daju pokloni pravi msm na sminku i tako to:)
Pa da vidimo nagrade:)
Postoje 3 pobednicka mesta tako da svako dobija po nesto


Prvo mesto dobija  : 2 posta po zelji,reklamiranje bloga 2 meseca i napravljenu pocetnu sliku naziva bloga:D

Drugo mesto dobija: Napravljen potpis za kraj svog posta kao sto je meni Alex samo sto ce vama biti drugacije i jedan post po zelji:D

Trece mesto dobija: Potpis za kraj posta i sliku sa imenom:D

To su nagrade i htela sam da ispadnem fer i svima dam po nesto :D
Pa kad sam rekla nagrade vreme je da kazem pravila:

1)Dole u komentarima ostavite imejl adresu i napisite zasto volite sneg :D

2)Ako zelite dovedite samo 2  clana

3)Budite clan ovog bloga ako imate gmail ako ne onda nista

4) Lajkujte mi fejsbuk stranicu link je : https://www.facebook.com/pages/Beauty-by-Alex/1567168400164500?ref=hl ako zelite lajkujte nije potrebno ali onaj ko lajkuje ima vise prednosti da nesto osvoji:)

Giveaway traje do 21.11.2014 i zavrsava se tacno u 12:00. Zatim cu preko randoma izabrati 3 pobednika a ako su odgovori previse dobri onda sama biram :)

Puno srece.


19 comments:

  1. Cool . e-mail : henonhoso23452@gmail.com
    Pa zasto volimsneg....Moram da razmislim.Pa ovako :
    Zato sto se teda sankamo,grudvamo radimo sveono sto ne mozemo tokom lta ili jeseni ili proleca.Imamo divnu belu boju kao neki otiracna putevima,bele subarena kucama i lepe zimskejakne na drvecu.Ali to je samo deo cari koje se desavaju zimi.Dok napolju pada sneg,ja pijem toplu cokaladu ususkana u svoje cebe i malo cituckam.Nadjem vremena da napisem neki post na blogu.Zimu takodje volim zato sto je mojoj najboljoj drugarici tada rodjendan.Takodje volim da pravim sneska ,crtam prelepu priodu pod snegom koja me nekako inspirise,ali na neki cudan i neopisivi nacin
    Eto,stranicu sam vec like

    ReplyDelete
  2. Super je giveaway. Ali nmg da ucestvujem jer ne mogu da ti lajkujem na facebook-u jer nemam face, a nzm bas da li cu uspeti da dovedem 2 nova clana. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozes da ucestvujes u redu je ako nemas fejs napisala sam da to nije obavezno samo mi ti napisi zasto volis sneg i napisi imejl

      Delete
  3. Prva asocijacija na sneg mi je romantika! :) Prosto obozavam sneg! :)
    http://natasafashionlover.blogspot.com/
    Facebook nemam, ali cu ti profil lajkovati sa deckovog profila. :)
    :*

    ReplyDelete
  4. Obožavam kada pravim 'anđela' u snegu i kada se grudvam. Još više nas pretvara u dečicu od 4 godine, to obožavam.
    email: onajesve@gmail.com
    Na mom blogu je giveaway>>>>>>>>>http://teodorassmallworld.blogspot.com/2014/11/small-fall-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. Definitivno stvar koja najvise volim kod snega je onaj prvi momenat kad pocne da pada, prvo jutro, kada se trudim da namestim da sve deluje kao na filmu: nezne pahulje, jos uvek ne zavejan grad i ja u slatkom kaputicu i cizmicama. Doduse, to se uglavnom zavrsi tako da se smrznem ili mi mama kaze da obucem dodatnu jaknu :-) I, volim da na putu od skole do kuce oborim najboljeg druga (sto je veoma tesko) u sneg, a onda on mene zakopa u mestu. :-)

    lepabelahaljina@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Ok hvala ti
    proundpotterhead@gmail.com
    Pa iskreno da i kazem ja i nisam neki veliki ljubitelj snega. Posto ne volim hladnocu, ali ipak ga volim na neki nacin. Volim tu prelepu sljokicastu boju. I volim pahuljice koje mi padaju na lice kao male slatke balerine.♥ Ali opet kao i svi kod snega najvise volim grudvanje. Svaki put se setim proslogodisnjih priprema na Zlatiboru i nezaboravnog druzenja i grudvanja. Takodje kod snega volim to da mogu da se sakrijem u njega i tamo provedem neko vreme kad sam neraspolozena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takodje sneg oznacava pojavu mog omiljenog praznika.. Nova godina..♥

      Delete
  7. mimipink499@gmail.com
    Nemam fejs:(
    Kod snega volim sto je tako svetlucav:D

    ReplyDelete
  8. zeljomoja6@gmail.com - email
    http://magicland6.blogspot.com/ - blog
    Mmm a sneg volim jer je zima moje omiljeno godisnje doba. Sve je tako savrseno belo, i tad sam najsrecnija. On nam nosi toliko svetlosti, romantike i cistoce. Ta svetlucava stvar je nesto najlepse. Ja obozavam zimu i sneg, jer donose toliko zabave. Mozemo da izadjemo napolje i da se druzimo sa porodicom, prijateljima, sa svima. Mozda je nekada hladno, ali to se ne moze porediti sa toliko lepiih stvari koje sneg takodje donosi. ♥
    Stranicu sam lajkovala. :) ♥

    ReplyDelete
  9. Volim sneg jer su mi neke najlepše uspomene vezane baš za zimu i sneg. I sneg je tako flafiiiiiiiii da se ja rastopim gazeći po njemu i kad onako škripucka to je nešto što će uvek da me vrati u ono najranije detinjsto. I takodjeeeeeeee sneg volim zbog gospodina Sneška, niko nikad nije prestar za pravljenje Sneška, grudvanje i oblikovanje anđela u snegu. Zato svakog sneg vrati u detinjstvo <3.
    e-mail: milijicm2@gmail.com

    http://maricorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Prvi sneg, onako nezan i bljutav, koji nije ni za sta, je samo za gledanje. Za gledanje i uzivanje.
    Volim ga jer budi u meni onu praznicnu euforiju. Sa prvim snegom kao da dodje i zima, a sa njom i Bozic i Nova godina.
    Volim da se ususkam i uz solju caja jabuka-cimet iz tople sobe gledam kako pada.
    A onda dolaze i svi naredni snegovi, a sa njima i skijanje, sankanje, grudvanje. U dve reci: zimske carolije.

    popovicluna99@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Zašto volim sneg? Moje omiljeno godišnje doba je hladna zima, kada sve pobeli i sve izgleda kao u bajci. Prvih par dana sneg je tako mekan, kao oblak, samo što se presijava na suncu i sjaji iskricama što ga čini lepšim od oblaka.

    Ja se radujem svakom novom snegu, jer znači svaki novi Sneško, nova partija grudvanja, novo zivkanje drugarica:"Evo ga, evo ga! Otvori prozor!"
    Veselje u školi je neopisivo, iako svi kažu da su veliki, sneg nam pokaže koliko detinjasti mogu biti.
    Kada ga kroz prozor gledam kako pada, podsjeti me na sve divne praznike koje sleduju. U mojoj maštovitoj glavici pojavese predivne slike, i onda više ne mogu da izdržim a da ne izađem i ne legnem u sneg i pravim "anđela".
    Jedva čekam zimu! Pisanje je izvuklo jedan šašavi osmeh na moje lice :)

    jovanovic.mona@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Taj beli svetlucavi pokrivač koji unosi radost,romantiku,cistocu...Ja ga volim jer mi obrazi onako pocrvene i jer se svako raduje njemu...Jer je on taj prirodni "glitter"Koji krovove kuca prekrije tim belim sljokicama koje svakog zagolicaju po nosicu...Jer oznacava moje omiljeno godišnje doba,zimu.Jer je citava porodica na okupu i jer su svi zajedno...Jer jedva cekam prvu partiju grudvanja.I takmicenja,ko će napraviti većeg i lepšeg sneska?!Jer je tu i zimski rasupst....I jer znam da će me prvo Bozicno jutro docekati sa predivnom jelkom i mnogo paketica.

    pufnicapufi@gmail.com

    ReplyDelete
  13. laviva@t-com.me

    Sneg. Posto zivim na primorju snega uopste nema, nikada. Ali kada odem u Mojkovac imam prilike da vidim bar malo snega. Pa volim ga jer sa sestrom i bratom idem na malu planinicu i spustamo se drvenim sankama koje nikada ne uspijem da dovucem sama vec mi sestra pomogne. Zatim se igramo prodavaca. Ledenice su nam lizalice i svo troje odkinemo jedno 5 njih i lizemo ih dok nam se jezik ne zalepi. A onda bombardujem brata grudvama. Zatim stavim kapu i bacim se u sneg i kotrljam zajedno sa mojom sestrom. Sada je na tom mestu sagradjena kuca. Imamo samo jednu poljanicu. i da kod snega obozavam kad se presijava a ja gazim cizmama i on skripi o da omiljeni zvuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://ivasspecialseciton.blogspot.com/2014/11/whats-in-my-bag-that-is-question.html

      Delete
  14. Volim sneg zato sto je tada nadvor hladno a unutra u toploj atmosferi mozemo uzivati sa voljenom osobom, casu vina i gledati neke lepe filmove, isto tako volim sneg zato sto me potseca na detinstvo

    moj mail: CorleonkaA@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Zasto volim zimu?Pa hmm ima vise razloga.Zima je moje omiljeno godisnje doba.Volim snijeg i pne prve pahulje.Obicno prvi snijeg padne dok sam ja u skoli i onda jedva cekam da izadjem da vidim kako pahulje veju na sve strane.Volim igranje u snijegu sa drugovima...to je nesto neizostavno grudvanje,pravljenje gospodina snjeska bijelica...volim da pijem caji citam neku dobru knjigu dok kroz prozor vejupahulje...i naravno Nova godinaa,uvijek ju slavim sa prijateljicama i volim to planiranje prije mjesec dana kako bi sve bilo savrseno.I naravno tu su bozicni filmovi.Da znam da ih mogu gledati u bilo koje godisnje doba na internetu ali ipak zimi je lijepse...gledati malog Kevina pod dekicom dok je napolju snijeg..ma nesto prelijepo

    moj mail:amilahasic05@gmail.com

    ReplyDelete