26.11.14

November Favorites+Aura recenzija

Cao svima evo ga novi post to ce biti novembarski favoriti  i recenzija mojih Aurinih proizvoda.Nadam se da cete uzivati :)

Garnier Neo
 Ovog meseca najvise sam koristila novi proizvod od garniera dezodorans u stiku koji se zove Neo prelepo mirise na cvece ja obozavam miris cveca ali ako ne volite cvece imate jos puno drugih mirisa.Obozavam ovaj dezodorans i koristim ga posle fizickog :)

Little White Dress
 Ovaj parfem sam dobila na poklon od koje bake i jako lepo mirise.Jako nezan miris ima i jako  je prijatan ne oseca se mnogo kada npr prodjete u skoli hodnikom vec lepo mirise i nije napadan.Iz Avona je ovaj parfem

Rosal-Morning Rose
 Naravno da ce se na mojoj listi novembarskih favorita nalaziti moj omiljen rosal sve pohvale obozavam morning rose kao i ostale boje :)

Aura Smokey Eyes senka
 Ovo koristim i jako je lepa senka.Posto su bile slave ja sam je mazala svaki dan i prelepo je stajala na oku.Sto je dobro je da se ne skida ako vam se oznoji oko meni se to desavalo samo jednom i vise nikada razlog je bio to sto sam trcala i igrala se sa mojim malim bratom :D

Narukvica sa sovicama *-*

 Ovu narukvicu ne skidam pokazala sam je i u mom prvom outfit postu jako je lepa i ne skidam je :D Ako niste pogledali oufit post samo kliknite OVDE



Aura recenzija
 Ovo je sto imam od Auriinih proizvoda i to da kazem koristim jako skoro sam kupila sjaj i vec sam ga potrosila jer ima prelepu boju roze boju prelepo stoji i moze da prodje i za skolu,ova mala senka je prelepa kombinujem je sa Smokey Eyes senkom.


Aura Smokey Eyes



 Jako volim ovu senku za oci ima prelepe boje koje su meni omiljene.Veliku pohvalu za Auru imam zato sto pravi vrlo lepe senke i zato sto su to moje omiljene boje .Senke su vrlo dobre ove boje koje sam slikala na mojoj ruci su jako lepe.Kada se nasminkate sa njima prelepo izgleda a dok se npr doterujete za neku slavu,rodjendan i ostalo izgledacete kao Mis.Preporucujem svima da kupe ovu senku.


Aura mala senka

 Isto je jako lepa senka kao i ostale i rekla sam u pocetku da je kombinujem sa smokey eyes senkama .Ono sto mi se svidja kod ove senke jeste to sto je boje koze ali ne klasicne boje koze vec sa malo sljokica.Mislim ja ovo recima nmg da objasnim.Platila sam je 139 dinara u Lilliju i ja msm da je to vrlo povoljno i da se moze ustedeti da bi se kupila ova slatka senka:)


Aura Glossy sjaj

 Rekla sam da je ovaj sjaj presladak i da mi se jako svidja zbog roze boje na ustima ne izgleda providno i vidi se na svetlu da je lepa nezna roze boja.Platila sam ovaj sjaj valjda 200 u liliju a posto sam  ga potrosila idem u lili u subotu da kupim jos jedan :D.



To je to za ovaj post nadam se da vam se svidjao uskoro novi post.I da u petak sa skolom idem na Sajam knjiga koji se odrzava u Nisu gde i zivim i molim vas mi u komentare preporucite neke knjige koje bih mogla da kupim.Do sledeceg posta vasa ......





21 comments:

  1. ne mogu da verujem da nas 3 uvek prve komentarisemo :DD.A post je superrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha pa eto vidis uvek ste prve :)
      I hvala <3

      Delete
    2. Ja bih kometarisala ali sam tek u 8:30 dosla iz skole, pa tek sad nasla vremena.☺ Super post,svidjaju mi se tvoji favoriti, ali definitivno jedno od najlepsih jenarukvicaa. *-*

      Delete
  2. Great post(pocela ja na engleskom :))

    ReplyDelete
  3. Definitivno ću probati nesto od toga. ;)

    http://inlorysworld.blogspot.com/
    http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago:-)) Javi ako nesto kupis

      Delete
  4. i love little white dress, lovely perfume!

    http://octobergraves.blogspot.com/
    http://instagram.com/octobergraves

    ReplyDelete
  5. Odličan post, razmišljam o parfemu posto ga je neloliko njih već pohvalilo. Moj savet ti je da promeniš pozadinu, ili baj staviš da ovaj srednji deo ne bude providan vec skroz beo. Blog ti je super, nastavicu da ga pratim ♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja bih to da stavim ali nece nesto :((

      Delete
  6. Blog ti je odličan, svaka čast. Jako mi se svidjaju ove senke za oči predivnee su <3
    Poseti moj blog ako želiš :)

    http://nina-way.blogspot.com

    ReplyDelete