21.11.14

My morning routine

Hi my dear frends pa danas sam odlucila da napravim MY MORNING ROUTINE kako je i trazila pobednica Online giveawaya Jelena.Njen blog mozete posetiti klikom gore :) Nmg da slikam pravu sebe za ovaj post jer nemam kameru ali za neki sledecu rutinu hocu :)

Prvo sto uradim kada se probudim jeste da uzmem svoj telefon i proverim sve drustvene mreze na koje sam prijavljena kao npr Facebook,Pinterest,Polyvore i naravno Blogger.I onda igram igricu Hay Day koja je zarazna morate da je probate.
Zatim ustajem i namestam krevet jer kasnije cu biti previse lenja kada se vratim iz skole da namestam krevet:D Obicno knjige i sta cu da obucem spremam   dan ranije kako nesto ne bih zaboravila 
Pa naravno onda kao i uvek odlazim do kuhinje i spremam sebi dorucak,najcesce to je sendvic i solja caja
Zatim odlazim do toaleta da se sredim ocesljam kosu ,operem lice i zube.
Za kraj uzimam Rosal Lip Balm Morning Rose stavljam na usta i odlazim u skolu:)

To je to kratko je ali je tako to je moja jutarnja rutina nista specijalno ali sam odradila :)) Izvinite jos jednom zbog slika nisam mogla da slikam a i znate slava mi je svi po kuci su napeti da bude sve savrseno i jos sam ja falila da se slikam :D Sledeci put obecavam da cu da slikam. Da li vam se svidja post ? 



17 comments:

  1. Stvarno ne znam zasto ljudi uopste ne komentarisu ovako lep post vec komentarisu samo kada delis poklone uopste nije fer pola od clanova nista ne komentarise !!!! Inace post je super ☻

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti ali sigurno nemaju svi vremena da komentarisu to urade kada stignu

      Delete
  2. Extraaa! <3
    Inace na mom blogu je giveaway

    ReplyDelete
  3. Odlican post, malo za promenu drugacija jutarnja rutina! :)
    http://natasafashionlover.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. svidja mi se postt :) super si
    http://dacakockica.blogspot.com/

    ReplyDelete