15.11.14

My favorite make up

Hi my dear friends pa danas sam odlucila da napravim post i pokazem vam moju omiljenu kozmetiku:D Novi post cu objaviti za 3 dana :(. I da hvala vam za 97 clana OMG msm jos samo 3 i 100 !!!! Da pocnemo sa postom:)


1)Maybelline Color Drama 
 Ovo obozavam morate probati jer je karmin da dobro ste videli karmin to je nesto novo u mojoj kolekciji sminke :D Ja imam broj 150 to je predivna roze boja koja prelepo stoji na ustima:D Svima preporucujem jer je stvarno prelepo

2)Rimmel maskara 
 Ova maskara je vrlo dobra i stvarno izduzuje trepavice .Kupila sam je u Lijiju ja mislim za jedno 350-400 dinara nije skupa a stvarno je super,crna je jer ja ne volim maskare u boji  zato se i nasla na spisku moje omiljene sminke:)

3)Essence lak
 Ovaj lak je savrsen predivan mislim obozavam ga stalno ga imam na noktima jer je prelepe boje a i od trenutka kada sam ga kupila sam se zaljubila u boju:D.Platila sam ga 129 dinara na akciji:D

4)Maybelline Baby Lips-Cherry me
Ja mislim da jedan post o kozmetici ne moze da prodje bez baby lipsa.Savrsena boja mirise na visnju i obozavam je .Kupite ga :D

5)Rosal - Morning Rose

Koristim ga svaki dan kada idem u skolu i ne mogu bez njega :DD Ima prelepu boju i hidrira usne:D


To je to ne znam zasto ima ovako malo proizvoda ali je razlog zato sto ne koristim preterano nesto sminku u poslednje vreme.Ja sam rekla svoje favorite.Koji su vasi?Pisite u komentarima



4 comments:

  1. Ove Maybelline color drama olovke za usne moram probati! :)
    http://natasafashionlover.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Moram probati lak *-*

    http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predivan je videces i sama ces se uveriti:D

      Delete